Našel jsem mýtické mravence v rafku. Nelenil jsem a vytrepal jsem je, viz obrázek. Teď vazne: co to je? Mam se bát, že rafek pomalu konci?
Mavic Aksium
Našel jsem mýtické mravence v rafku. Nelenil jsem a vytrepal jsem je, viz obrázek. Teď vazne: co to je? Mam se bát, že rafek pomalu konci?
Mavic Aksium
Odpad po vrtani der pro niple.
To jsem si myslel, ale proč to začalo štěrkat až po 10000km …?
Tak bud to bylo nekde dobre schovany, nebo to proste za kousek kovu drzelo u diry a provozem se to uklepalo.
Asi jo, fakt že jeden mohl uvolnit nárazy ten druhý. Ale už mám grif na vyndávání (vylepšeny postup z dřívějších pokusu z jiného kola)
Všechny ráfky nejsou vrtané. Některé jsou prostřihované. Tuto technologii převzal v jisté době i Remeš a to od MACHu. rovněž s Francie..
po čase se v Lipové vrátili k vrtání. z důvodu deformací bočnice . Po úpravách GBS soustružením u těchto děr nebylo dosaženo min tloušťky stěny 1,4 mm. jako bezpečnostního prvku.
A jednu dobu taky Remes diry probodval nejakym trnem, Snad uz to nedelaji.
Kousky staré vložky? Špony z vrtání děr pro niple? Oxidace opadaná z niplů?
Oxidace ne, jsou to špony. Jen nechápu, proč byly 3roky potichu.