• Spidey

    Zdravím, mám nové low end kolo a relativně špatně mi přehazuje přesmykač. Když jdu že 3 na 2, tak to většinou nejde a nebo to dlouho trvá, takže to musím shodit až na 1 a pak teprv na 2. Další problém je zadní kotoučová hydraulická brzda. Přední je vpohode a relativně tichá, ale zadní při brždění dost hučí. V obchodě kde jsem kolo kupoval, mi řekli, že to je tím, že to je levné kolo a líp to seřídit nejde.. ani se na to moc nechtěli koukat. Ale to by přece museli dělat obě brzdy a ne jen zadní přece.. a u toho přesmykač se mi to taky nezdá.. chápu, že low end díly se musí častěji seřizovat, ale že by to neslo hned u nového kola seřídit mi přijde divný. Nějaký nápady co by to mohlo dělat a nějak si to svépomocí seřídit? Popř. vyměnit presmykač za lepší? Děkuji.

    Mám kolo Cube Aim Pro.

    0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • Spidey  

      Moc děkuji za návod a radu. A nevíte ještě prosím co s tou brzdou? Že to tak drhne.. přitom kotouč je v přesně uprostřed mezi destičkami

      0 0
      • Gwaihir  

        Máš obě brzdy stejné? A jaké? Jaký je stav destiček? Nemáš mastný kotouč?

        0 0
        • Spidey  

          Ano, obě brzdy jsou stejné a úplně nové. Na tom kole jsou tyhle: Tektro HD-M275, Hydr. Disc Brake (160/160). Kotouč mastný není.

          0 0
          • LM  

            A co brzdové destičky, nejsou zamaštěné ony?

            0 0
          • Gwaihir  

            Jak jsou na tom brzdové destičky? Jsou přední i zadní totožně sjeté/zamaštěné?

            0 0
    • Hrabex1  

      pokud je kolo v zaruce a nejsi sis se serizenim jisty, odvez jim ho. Koupil sis funkcni kolo a jestli se neda seridit, nemaji ho prodavat. Je pravda, ze levny presmykace maji slaby pruziny, ale to je jejich vec.

      0 0
    • Spidey  

      Destičky jsou stejné jako přední, přidám foto, protože nepoznám, jestli na tom je něco špatně.

      0 0
      • Gwaihir  

        Ty destičky je třeba vytáhnout, aby nevypadaly třeba takto:

        0 0
      • Kremen  

        Fotka může klamat úhly ale vypadá to že třmen by chtěl srovnat aby byl v ose s kotoučem.Půlení třmene – oranžová – byl měl být v ose s kotoučem – červená.

        To co vidím na fotce bude znamenat ohýbání kotouče při brždění, nerovnoměrné opotřebení destiček a to všechno bude doprovázet randál.

        Otázka jeslti to pístky nekompenzovali a jeden už není vyjetý víc než druhý. V každém případě bych před novým pozicováním třmene vyndal destičky, zatlačil pístky nebo alespoň ten co bude víc vylezlý zpět (ideální plastová montpáka), vrátil desky. Potom bych nechal třmen povolený, roztočil kolo, zabrzdil a držel brzdu + dotáhl třmen. Sám by se měl +/- napozicovat. Zbytkovou chybu bych řešil na polodotaženém třmenu poťukáváním než najdeš polohu ve které roztočené kolo a jeho kotouč o destičky už vůbec nezavadí.

        0 0
        • Spidey  

          Děkuju moc za super návod, zítra na to vlítnu a zkusím si s tím podle toho pohrát. Na tom kole jsem zatím jel jen 3× a krátkou trasu, jelikož ho mám teprv pár dní. A většinou jsem se snažil brzdit přední brzdou, takže destičky by opotřebené být neměly.

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.