Jezdím dvoupřevodník a převodníky mám Gebhart.Jsem s nima docela spokojený.Mám na nich asi 4.000km a v poho.Má někdo skušenosti s jinýmy převodníky?Docela bych zkusil jiného výrobce.
Jezdím dvoupřevodník a převodníky mám Gebhart.Jsem s nima docela spokojený.Mám na nich asi 4.000km a v poho.Má někdo skušenosti s jinýmy převodníky?Docela bych zkusil jiného výrobce.
Middleburn.
a pak miliony dalsich jen namatkou
atd…atd… vypsat je vsechny je fakt na dlouho :-)
technický dotaz, jak řešíte přesmyk u dvoupřevodníků? necháváte klasiku nebo kupujete spešl pro dvoupřevodník?(zuby budou 25/38
Já jsem nechal smyk Xtr resp. X9, jen jsem omezil úvrať, k tomu řazení Gripshift. Lze ale použít i lehčí smyky třeba silniční: Ultegra, Dura, Force apod.
Po odhození velký pily jsem si koupil přesmyk 667 od shimana, řadí to o dost líp (má jinou vzdálenost „drážek“).
Já tam mám XTR určený na dvojplacku. Nakolik to je přínosný nedovedu posoudit, pořád je poznat ten o 2z větší rozdíl mezi plackama.
jako rozdíl při řazení nebo pocitový skok?
máš ten xtr přesmyk přímo na dvojplacku? ten 986 myslím. je v tom nějaký rozdíl od toho co je na trojplacku? Podle vzhledu to má trochu jiné vybrání klece, ale nevím jestli je to znát při řazení. dík
EXHUMACE:)
Mám na kole 2×9 …34/22 a 34kazeta. Stále mi to vyhovuje:)
Dotaz: Na Kupkolo je psáno, že k převodníku ABlack 34/104 je třeba na 9s dát 10s řetěz?? To je kvůli nw zubům?
Dík:)
Ještě mě jestli ten 10s řetěz půjde na xt 9s kazetu…?
Není to potřeba, půjde jak 9s řetěz na ten převodník, tak 10s řetěz na tu 9s kazetu.
Dík, tak v klidu vezmu AB 34/104, 10s řetěz a 9skazetu.
Doufám, že nebude problém s rolničkama na 9s hazce? :)
Rolničky poberou i 12 sp. řetěz.
Doufám, že nebudeš NW převodník AB kombinovat s malou plackou 22z, to by asi neklaplo…
To chces na 2× pohon pouzit NW prevodnik?
Aha, NW je teda jen na jednopřevod, nedá se smýknout:)
…a je tohle NW?
Taky NW, na dvojplacku nepoužitelné.
Vždyť to má přímo v popisu „- určené pro jednorychlostní převody“
Jasně musel bych tam zase dát normální TA chinook kvůli řazení na 22…:)
V tom případě přemýšlím, jestli by nebylo lépe tam mrsknout 1× něco
Teď jde o to, jestli raději 11 nebo 12…:)
Chci to na shimanu.
A teď tam máš jakou kazetu?
xt 9s 11/34
To tě vyjde mnohonásobně dráž než si koupit ten správný převodník. Dej fotku klik a převodníku, bez toho se dále nepohneme.
mám starý xtr kliky 104, původně 3s
X0 šaltr 9s
převodník TA Chinook 9s
10 let spokojenost, jen jsem měnil převodnik, řetěz, semtam kazetu xt…
rám LV mk9
zítra dopo můžu nafotit
Tak kup zase ten Chinook
Já vím, v podstatě by na renovaci stačil převodnik + řetěz = cca 1500
ale to bych zas neměl 1× něco no..:)
Taháš nás za nos? V prvním příspěvku jsi sháněl převodník 34 zubů na dvojplacku, když jsi zjistil, že jde snadno sehnat, tak ho najednou nechceš…
Netahám. Já jsem myslel, že tam dám nw aby mi nepadal řetěz a překvapilo mě, že tam chtějí k němu 10s řetěz.
Vůbec jsem si neuvědomil že nw je jen na 1× něco a musel bych koupit všechno nové…
2×9 ti dle prvního příspěvku vyhovuje, takže není třeba sypat z peněženky tisíce, ale jen koupit nový Chinook a, samozřejmě, řetěz, třeba dnes už téměř legendární držák Sram PC971 a můžeš zase spokojeně jezdit. Pořád platí základní zásada dobrého mechanika. Co spolehlivě funguje se nemění a nevrtá se do toho…
sram řetěz jsem ještě nikdy neměl…nebylo by lepší dát tam zase xt? rozdíl je 100
PC 971 vydrží více a je levnější. Pokud chceš XT, tak dej XT, to dá rozum.
Tak to máme:
caa 12 ?:)