• Howgh

    při sobotním patlání se přes Železné hory  (to bahno už je  únavné ) mě napadla otázka  (s jízdou na špici nemám zkušenosti.) Jsou na tom líp ti na špici, co sviští bahnem panenským, nebo chvost, kterej má trasu přeoranou  …?  Tam vzadu bylo placama těžkým bojem  prostý postup vpřed.. o jízdě nebyla vůbec řeč…

    0 0
    • inkognito  

      To by mě taky zajímalo. Tuhle otázku si pokládám pořád – třeba včera na Okoloústí, kdy louže byla osvobození. Ale mám vždycky pro sebe výmluvu :D, že ti co jeli vepředu to prostě měli lehčí – i když, když nad tím přemýšlím, tak to možná ani tak není.

      Jinak doufám, že už přestane pršet a já konečně pojedu nějaký suchý maraton – bláto je sice sranda, ale všeho moc škodí.

      0 0
      • tom_777  

        a dovedeš si představit v tom ústí nájezd do druhýho kola??? jel jsem ještě kus a pak se na to vykašlal – vůbec mě to nebavilo – měl jsem takovej hlad že když spolujezdec vyprávěl, jak byly minulej tejden stoly plný žrádla tak se mě o tom zdálo

        ******, do ústí už nepojedu, ani žádnej jinej Okoloněčeho…

        / čekání na wapku ani nemluvim, nakonec jsem se oplách v potoce/

        0 0
        • inkognito  

          Taky jsem původně chtěl jet 90, ale kvůli nemoci jsem si dal jenom 45 a říkal si, že to mám jako trénink. Nakonec jsem byl rád, že jsem vůbec dojel (ještě s tak děsnym časem na kterej rozhodně nejsem pyšnej).

          Občerstvovačky byly k ničemu, málem jsem umřel žízní(ještě k tomu dávali jenom vodu, z které se já osobně moc nenapiju). V Plzni byla ta občerstvovačka dobrá a stačila jenom jedna, ale to kvůli tomu, že to byl doopravdy lehký závod.

          0 0
        • inkognito  

          jinak s tou wapkou je to pravda, je to skoro až ponižující čekat skoro hodinu na očištění…

          0 0
          • tom_777  

            myslím, že jsem čekal o dvě místa za tebou, pak jsem se na to vykašlal a jeli jsme s rodinou domů

            0 0
    • Darkson  

      tak pro tyhle případy jsem slíbil sobě i svému kolu, že na start ani nenastoupím a raději nechám propadnout startovné. několik závodů jsem v tomhle absolvoval a nestojí mi to za to, zážitek žádný, o závodění nemůže být řeč, resuscitace kola náročná fyzicky i finančně…na tohle už prostě kašlu:-)

      0 0
      • marapara  

        jj, pravda.

        0 0
      • tom_777  

        letos to je ale samý bláto – co jsem jel já tak : Extrémbike Most (lehké bláto), Karelbike Boží dar (střední bláto), Úpice (velké bláto místy bažiny), Král Hor Litvínov (střední bláto místy potok místo cesty), OkoloÚstí – ****** kvůli občerstvovčkám – jinak mazlavé bláto

        takže bych vlastně nic nejel, kdybych na to koukal takhle. Jinak životnost řetězů je v takovejch podmínkách hluboko pod 1000km, kazetu a kliky jsem měnil teď v červenci před tímhle pitomým Okoloústí

        0 0
        • Howgh  

          v dubnu bylo sucho…v máji jsem jezdi  po Albanii, tak nevím jak bylo tady , ale mám dojem, že nic moc.  Vlastně vím , že Král Šumavy byl taky těžkej humus..

          0 0
      • Greyhound  

        Vidím to úplně stejně, letos jsem už proto dvakrát nechal startovný propadnout, teď do třetice v sobotu ráno v Chrudimi to byl ale těžkej vnitřní souboj kdy rozum po předchozích zkušenostech říkal jasně NE (zvlášť když půl hodiny před startem začalo zase lejt), ale současně jsem si už chtěl koncem července aspoň jeden závod zajet a utěšoval se, že to třeba tak hrozný nebude. No, rozum tentokrát bohužel nezvítězil a bylo to ještě horší než jsem si představoval :-D Hlavně když člověk jede se zablácenejma dioptrickejma brejlema tak z toho závodu fakt nic moc nemá… A řešit ten skřípající zarezlej vrak jsem zatím neměl chuť ani sílu, to bych si akorát zkazil radost z na moje poměrny slušného výsledku. 

        Veřejně proto říkám, že to bylo naposledy a až mě příště uvidíte váhat před startem tak mi to okamžitě připomeňte, když jsem před týdnem v Goisern ráno místo na trati uviděl Ječňáka v civilu tak mi to rozhodování dost usnadnilo! ;-)

            
        0 0
      • marapara  

        V podstatě teď ani nejezdím už tak měsíc a něco ani do terénu. Kdyžtak jen lesní asfaltky, šotolinky a zpevněné cesty. V lese je bohužel tolik blata, že mi to za nestojí, pokaždé čistit bika.

        0 0
        • kolda  

          kup si silnicku a je to :)

          0 0
          • hribik A1  

            na takych cestach, ako co u nich su, by to bolo akurat este pomalsie nez s bikom…

            0 0
            • marapara  

              To je cesta na Vřesovice od JZD u Hýsel, že? Ta je hrozná, teda krom nového povrchu u serpentýny.

              0 0
              • hribik A1  

                uz si to nepamatam, ktora to je. ale v okoli su skoro vsetky take, z toho co poznam (zadovice, zeravice, korycany-osvetimany, nechvalin…)

                0 0
            • Martin  

              tohle je eště docela v pohodě – tady se ještě na cesťáku dá. znám horší cesty :-)

              0 0
              • drtyc  

                jj. Ponikla-Horice… kudy to ukazala navigace jako nekratsi trasu to je luxus, ze se ani nedivim, ze je tam vedena po silnici turisticka i cyklo znacka. misty to neni ani na vyhnuti dvou aut a deravy misty jedna radost. Prijde mi to, ze to tam je cesta nikoho, ze to krizuje okraje okresu, tak se k tomu nikdo nehlasi…

                0 0
                • drtyc  

                  uff. nejrychlejsi ne nejkratsi. pres pecku, tremesnou, bukovinku a tak

                  0 0
              • hribik A1  

                dat sa da vselico, ale ked su niekde prevazne taketo cesty, tak tym moc neziskas oproti biku… (okrem vytrasenych ruk)

                0 0
      • Smepet  

        mas recht. Ja jsem sice v sobotu nastoupil, ale pozitek zadny. Na 51.km jsem to zabalil a dojel po silnici. Byla chyba to vubec pokouset.

        0 0
        • Greyhound  

          Zrovna ta druhá půlka mi co se týče bahna přišla výrazně lepší, co si tak skrze svoje prakticky neprůhledné brýle matně pamatuju tak bych skoro řek, že až na jeden fakt pekelnej sjezd už to bylo hodně po asfaltkách a širokých zpevněných cestách. Zabalit jsem to ale taky zvažoval, paradoxně mi v tom zabránili právě ti rozumnější co to udělali páč díky nim jsem najednou byl tak vysoko v pořadí, že mi bylo líto se připravit o zřejmě „životní“ výsledek v KPŽ když už jsem stejně vypadal jak Jožin z bažin :-D

          0 0
          • kámen úrazu1  

            Já zabalila někde mezi sedmdesátým a osmdesátým kilometrem. Hrozilo, že kdybych pokračovala, budu brzdit o ráfky kovem.

            Jinak jsem si nadávala neskutečně – Howgh je toho svědkem. :-) A to mě slyšel v době, kdy jsem věděla jen o klasických problémech – brzdy, kazeta, kliky… V cíli jsem postupně zjišťovala – ztracená drahá růžová krycí folie do brejlí. Po pádu, kdy jsem po dešti přes dioptrické brejle neviděla, jsem ji strčila do batohu. A vytrousila buď na občerstvovačce nebo na jiném místě, když jsem při další větší přeháňce a bouřce tahala z batohu vestu. Štvalo mě to děsně. Než jsem zjistila, že mám nefunkční vidlici – něco s tlumením, obávám se, že očista stačit nebude. No, a ve vlaku jsem zjistila, že po pádu mám lehce promáčklou horní rámovku od řidítek. Bojím, bojím, že to rupne. Možná jsem pro l­etošek s bikem skončila, na nový rám a vidlici nemám. :-(

            Jako by to všichni nepsali, že jet závod v podobných podmínkách je devastující. Jako bych si nikdy neříkala, že to ani nebudu zkoušet, že to za to nestojí. No, jsem dostatečně ponaučená, bylo to naposled, co jsem vyjela do podobných podmínek. Stejně jsem nezávodila, na tom bahně s dlouho jetými plášti mně to nešlo.

            0 0
            • fousek  

              Ja jsem na EXBB obrzdil kapku i pistky a brzda i kotouc to rozdejchali.

              No kdyz se to takhle zacalo sipat, tak se ti ani nedivym, ztrata dioptrickejch brejli a jejich hledani je hodne demotivujici.

              Kapku promacka trubka nicemu nevadi, maximalne psychice. Bratr ma promacklou horni ramovou trubku urcite pres rok a myslim ze je jina vahova kategorie a urcite vic zatezuje ram (vpodstate jezdi jenom zkopce)

              0 0
              • fousek  

                koukam na to co sem vyplodil a neverim vlastim ocim, omlouvam se za pravopis

                0 0
              • lukas.rusty  

                já jsem ztratil na Králi dioptrický brejle.. :/ vypadly mi z dresu.

                0 0
      • fousek  

        Na bahne me to bavi, zacina to klouzat plynulejs nez za sucha a da se najit hranice kdy to sice klouze, ale jeste to neni na vystupovani. Na suchu to klouzne a pak jdes z kola ven a vetsinou se to deje v 2× takovejch rychlostech. Kdyz se vyvalis v bahne ses umazanej, kdyz spadnes za sucha ses odrenej. Za bahna se relativne jednoduchy trate stavaj zabavnejsi a zacinaj se smazavat vykonnostni rozdily.

        Ale je fakt ze za mokra a kdyz jeste k tomu prsi je mensi motivace rano vstat a postavit se na start, pak mit mokry veci na sobe nekolik hodin neni taky nic moc. Ovsem nejhorsi je ten servis kola, to je asi ten nejzasadnejsi duvod proc nejet.

        0 0
      • angelstorm  

        Já jsem si v sobotu zajela taktéž Manitou v Chrudimi a kolo dopadlo následovně jak je vidět na fotkách, destičky samozřejmně na výměnu ložisku v hlávku taky ale jinak snad nic víc,naštěstí škody nejsou zas taky strašný. Ale když to shrnu bylo to parádní:-))))) I když Scottík to asi za moc parádní nepovažuje:-)))

        0 0
      • Rychlej turista  

        Tak přesně tohle si myslím taky. Proto dost dobře nechápu, jak si vždycky spousta lidí po takovém hnusu může pochvalovat, jak úžasné zážitky mají z toho, že jezdili v bahně, vodě a zimě. Pro mě je vrcholný zážitek, když je teplo, sucho a jedu jen v krátkých hadrech, aniž bych klepal kosu.

        0 0
        • tom_777  

          celej červen to bylo to samý, ale stejně je lepší jezdit v hnusnejch podmínkách než nejezdit vůbec

          0 0
    • Howgh  

      jet si to vyzkoušet do lesa jen tak z plezíru…takový nadšenec teda nejsu..

      0 0
      • mastihuba  

        jako že by sis našel 20m panenskýho bahna a jezdil tam a zpět a sledoval jak se to zhoršuje? :)

        0 0
        • Howgh  

          nee…vyzkoušel bych si jízdu na špici…ono takový hutný jako kyt, hluboký do půl lejtek, jako bylo v těch Železných horách, teda, abych to nedramatizoval – z těch 115 km bylo jen na cca 50 kilometrech…ji­nak běžné bahno…fakt jsu na rozpacích , kde je to lepší.

          0 0
    • RomanH  

      Prvne jsem myslel, ze to je ta Tvoje fotka z Meridy, az pak jsem si precetl, ze to byly Zelezne hory. Ty mas letos stesti ;-)

      0 0
      • RomanH  

        Jinak, osobne si myslim, ze je lepsi jet budto uplne spici, nebo az ke konci.

        0 0
      • Howgh  

        …ta fotka je fakt  z Meridy. Pojal jsem ju jako ilustrační.  Tentokrát nebyla nálada na focení. Musel jsem valit abych stih limit..

        0 0
        • kankrlicek  

          A termín jsi stihl s luxusním předstihem :) a dokonce na bramborové pozici. Blahopřeji!

          0 0
    • jecnak  

      Zalezi jake bahno. Dlouhe kontinualni useky je lepsi jet na spici. Kratsi bahynko se vetsinou rozjede a vyschne, takze je lepsi je jet vzadu. Obecne ale je lepsi jet vzdy vpredu. Jinak muj vztah k bahnu je dost podobny jako ma Darkson. Propadlych 500,– za startovne je nic.

      0 0
      • pižmoň  

        No tak to bych fakt neresil jestli jet vepredu nebo vzadu podl. pocasi:D a startovne uz zaplacene bych fakt propadnout nenechal,ale je pravda ze od konce kvetna je skoro kazdy zavod na blate a staci v pekne marastu 2 hodky a mam rezavy retez(predtim umyto a namazano doost)

        0 0
        • Pavel  

          Přesně na to jsem od svého servisáka nafasoval spešl olej, kterým mám za úkol ihned po dojezdu nastříkat ten ******** řetěz. On to pak (obvykle v pondělí) vyloví, vysuší a odbahní (a promaže a tak), ale bez toho „ihned“ ošetření by řetěz zrezivěl hned. Životnost řetězu se hodně zvýšila…

          0 0
    • Pavel  

      Jsem docela rád, že letošní závodní sezonu vynechávám…:-))

      Bahno mi sice nevadí, ale je mi líto kola; a leze to celkem do peněz…

      0 0
    • šlapatko  

      Letos jsem jel jen jeden.24 v Bys­třičce solo.Byl to masakr.Kolena týden vháji.Chcalo dva týdny před startem a taky během závodu:-(Naštěstí to odneslo jen hlávko a starší olejová vidlice.Celé kolo jsem den před závodem přestavoval.Byl to vpodstatě zimák z blatníkama i s flaškama tak 16kg.Šetřil jsem komponenty.

      0 0
    • pavlix  

      Ze začátku na plno, a pak postupně přidávat.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.