jaký byste mě doporučil zadní náboj a výplet mam 90 kilo a pořád po x km řeším výplet a náboj už mě to neba a chci dát odolnější teď je tam neco co dává merida z výroby kolo je okolo 18 litru
jaký byste mě doporučil zadní náboj a výplet mam 90 kilo a pořád po x km řeším výplet a náboj už mě to neba a chci dát odolnější teď je tam neco co dává merida z výroby kolo je okolo 18 litru
Zadní kolo a nábu jsem si nechal přeplést na kvalitní dráty u profíka…a vše vydrželo 15 let cca 40.000 km..Sh XT , nějaký Mavici-samolepka se značkou už tam není (ještě 26" a 32 drátů…:-) ..nikdy mě nepraskl drát (vážím 85 kg)..jen jsme si ladil vycentrování a u náby měnil jednou konusy…(samozřejmě pravidelná údržba, seřizování a promazání)…
…dnes jsem na nich jel a zjistil jsem , že už je docela probržděný ráfek…Takže mě čeká výměna (tak snad ještě seženu kvalitní klasiku na Véčka).
Kola (výplety) nebývají z výroby zrovna „vymazlená“ – nemají na to čas a frkají to po stovkách…Známý servisák, kterého máš vyzkoušenýho je sázka na jistotu a kvalitu…
dnes už bohužel nemám přehled – – jaké ráfky a náby jsou OK – a v jaké cenové hladině se chceš pohybovat? Asi by bylo fajn sehnat náby na průmyslech v naději, že se dají ložiska případně vyměnit a samozřejmě dráty DT Swiss..
ale přes tohle tady jsou odborníci a snad se ti ozvou a poradí …
Takže co jsi chtěl zakladateli vlákna vlastně sdělit přínosného, aby ho to posunulo v řešení problému?
Podobně jako Carpathia netuším, k jakému kolu má záplet být. Ale vím, že dráty zdaleka nemusí být jen DT, s 90 kg už totiž nemusí potkan80 ani hledat nějakou moc extrémní sestavu (pokud nejde o extrémní použití), tedy pokud trochu umí jezdit tělem i hlavou a má rozumné obutí s rozumným tlakem.