Uz druhy den se snazim dovolat do Progress Cycle na ruzne telefony uvedene na webu a stale mi to tvrdi, ze linka je nedostupna. Nemate nekdo na ne jeste nejake jine cislo?
Uz druhy den se snazim dovolat do Progress Cycle na ruzne telefony uvedene na webu a stale mi to tvrdi, ze linka je nedostupna. Nemate nekdo na ne jeste nejake jine cislo?
241771181 J.
Diky, ale na toto uz druhy den konstatuji, ze „vami navolene cislo je odpojeno nebo je docasne nepristupne“…
měls uvést, kams volal .. tohle mám ve své databázi. maila poslals? j.
Porucha, omlouváme se, řeší se s O2. Pokud cokoli potřebujete, tak na mail info@progresscycle.cz
…tak to hodně trpělivosti, nám přenesení(zachování) čísla do firmy po stěhování trvalo 51 dnů… „Vítejte ve světě O2“…
tomu nerozumím, k nám zaměstnancům se chovaj hezky ;-)
Tak proto se na nás, zákazníky, už nedostalo… (:-)
asi jo, jako kuriozitu uvedu, že kolegovi přišli zavést telefon 26.12.2007 v 11:00 :-D od té doby, co jsme (jako Telefonica O2) koupili Eurotel, se to ve firmě hádá, která firma byla lepší a která půlka si zaslouží víc privilegií apod. a na zákazníky se imho kašle :-(
Ahoj, mám dotaz. Jsem druhým majitelem karbonové silničky Giant, u níž se mi objevila malá 5–6mm prasklinka na rámu (pod sedlovou objímkou). Kolo je 13měsíců staré, problém je ten, že jsem druhý majitel (již 12,5měsíce)… Mohu uplatnit reklamaci nebo spíš jako druhý majitel již ne? Děkuji
Sedlovku jsem se snažil dotahovat, dle momentu, karbonovou pastu jsem taky používal, vysunuta byla v rámci meze, ale prostě stalo se…
Uplatnit ji můžeš, druhá věc je, jestli ti jí uznají. Já jsem reklamoval jako první majitel a stejně mi reklamaci neuznali. I tak to určitě zkus. Přeju ti víc štěstí!