Hezký večer přeji,
chtěl bych si koupit nové kolo, proto jsem se rozhodl pro radu zavítat na toto skvělé fórum.
Svoje první pořádnější kolo jsem si koupil v roce 2007, byl to Author Traction (model 2006). S kolem jsem spokojený, ale vzhledem k tomu, že si kolo pořádně neumím servisovat a servisy v Ostravě, jeden jak druhý stojí za velké houby (osobní špatně zkušenosti se čtyřmi servisy), tak jse mse rozhodl ho prodat kámošovi, který si ho umí dát dokupy (a hlavně nemá peníze na nové kolo). Kolu není nic závažného, ale už to chce vyměnit kazetu, řetěz,seřídit brzdy, vyměnit špalíky apod..
I když 5 let (asi jen 5000 km) není dlouhá doba na výměnu kola, tak peníze mám a člověk bude mít zase chvíli dobrý pocit z nového kola :-)
Jsem totální amatér v kolech, a ten author mi doporučili v madeja sportu (měl jsem tenkrát cenovou relaci do 15 tisíc a kupoval jsem ho v posezonním výprodeji za necelých 14 tisíc)
Tentokrát chci investovat do kola zase max. 15 tisíc, protože nevidím důvod (vzhledem k tomu,že toho zase tolik nenajezdím) investovat více..
Nevím jestli od tiho roku 2007 jsou kola v cenové relaci 15 tisíc lépe vybavena jak kdysi, či se v něčem výrazně liší, ale zase mi bude stačit něco ve stylu toho tractiona..Jezdilo se mi na něm dobře, jelikož opravdu nejsem nějaký znalec, tak jsem na něm nějaké vyložené chyby asi neshledával..Možná teď jsem si všiml, že už se davají lanka do kostry kola, talže možná to by byl příjemný bonus..Přece jenom si dávám na kolo brašničku, takže aspoň nebudu muset s těma lankama zápasit :-)…
Předpokládám, že kolo je lepší na sezónu koupit ještě teď, protože ceny půjdou nahoru..Nebo bývají ještě i na jaře nějaké výprodeje kol (myšleno staré zásoby loñských či předloňských modelů) ?
jinak měřím 182 cm a mám 88 kg.