203, 185 nebo 160 ?
203, 185 nebo 160 ?
a co 140?:)
To ne, ferrari Enzo bude mít spíš těch: 400 :-)
140 dela treba Avid,tusim Hope…
Nebo 250, 300, 400?
chci si koupit AVID Juicy Seven ale nevim jakej prumer.....
A jo, já myslel, že je to na auto. Na kolo bych dal dopředu : 180, dozadu: 160
aha,tak to uz je trosku lepsi,ale porad jsi nenapsal,co treba jezdis,kolik vazis atd.
jestli to mas na toho Scotta a jezdis XC, tak 160 dle me budou stacit, pripadne muzes dat dopredu 180
ok, diky
jj,souhlas…no jestli vazi do 75kg tak by stacila i 160ka
kdyz uz se to tu resi… proc tam nedat rovnou co nejvetsi kotouc? tech 200? co mluvi proti? tech par gramu navic? pro mluvi rozhodne to ze to bude lip brzdit (vetsi rameno sily) a lip se chladit (vetsi plocha) …
pak bych jeste rozumel tomu dat tam kotouc podle navarku/nalitku na ramu/vidli aby tam byla brzda bez redukce (u me by to bylo 180/180)
ale jinak nevidim moc duvod proc schvalne davat malej kotouc… vysvetli mi to nekdo?
dle me je to zbytecny…navic by ta vidle asi dost trpela, vetsi kotouc je nachylnejsi na ohnuti atd
zbytecnost a hlavne to vypada na takovym kole blbe…
Vozim 160, a brzdim v klidu s BB5. Jediny co mluvi pro vetsi kotouc je mozna tak lepsi brzdny ucinek. Ale zastavim to vsude, tam kde to nejde zastavit je to kolmy (prakticka zkusenost) :-)
No ale mě to v prudkým, dlouhým kopci (žádná Garda) zvadne (83 kg). Když jsem tam měl 180, tak to nevadlo.