má někdo? zajímá mě nejvíc změna oproti předchozímu modelu R7 Super Air s TPC.
A pak klasika, citlivost a využití chodu, odolnost proti proražení locku, chod na doraz. Plánuju to bajk na kterým jezdím jen závody. Mám 72kg a nešetřím to
má někdo? zajímá mě nejvíc změna oproti předchozímu modelu R7 Super Air s TPC.
A pak klasika, citlivost a využití chodu, odolnost proti proražení locku, chod na doraz. Plánuju to bajk na kterým jezdím jen závody. Mám 72kg a nešetřím to
Mám ji 14 dnů a tak nemůžu objektivně posoudit jestli je lepší než ta předchozí,když jsem ji nejel.Jinak jsem s ní spokojený a oproti předchozímu RS Pilot úplná pohádka.
Jestli je to tam *****, tak to je po dlouhy dobe vidlice od manitou, ktera se mi libi a mozna bych si ji i dal na kolo:)
není tohle je Elite, pak jsou dvě MRDky. a to je celá řada R7 pro letošek.
maj lepčí patronu a trochu jinou pozitivku a celkově je MRD o 250 gr lehčí než Elite..
aha, tak me se prave libi ta *****, hlavne kvuli vaze, ale pry chodi celkem pekne… Ale zkusenosti osobni zadny…
Chcani bez prdu je jako vidle bez MRDu :-)
Nazdar, ja ju mam asi 3 tyzdne na novom biku a myslim, ze je to v pohode. Akurat si ju skusam nejako rozumne nafukat aby som mohol vyuzit celu platformu. Moja vaha je 90 kg. Chcel by som sa opytat ako mam vypocitat tlak na ktory ju mam fukat. Na manitou stranke pise 50–70% hmotnosti, min.2.5bar-max.12 bar. No neni tam na aku max. hmotnost je vidlica stavana. Zatial som ju mal nafukanu na cca. 4.5 baru a skusam ju trochu pritvrdit, lebo casom sa nejako rozchodila. Co sa tyka citlivosti myslim, ze uplne v pohode, ak ju uplne otvoris, zehli v pohodicke. Ja to mam rozdelene tak, ze uplne otvorenu ju vozim do zjazdov a na tazsi teren. Vo vedlajsej polohe ju mam nastavenu vacsinou – lesne cesty a rychle xc. Potom dalsie nastavenie na cestu a do kopca. Posledne 2 nastavenia prakticky ani nevyuzivam, lebo tam je vidlica uplne zamknuta. Inac v nemecom mountain bike magazine vyhrala test v kategorii lacnejsich race vidlic a mrd v kat. drahsich aj pred foxkami.
tak dneska jsem si ji objednal.
než ji projedu to chvíli bude trvat, protože páčka regulace půjde nejdřív na elox :)
kdyby mě někdo chtěl následovat tak na tandem biku ji ted maj za 6500 což je dost v pohodě, pokud by chodila jako R7 super air je to skvělá koupě pro chrty.
a proc jsi menil?
jen tak, mám ted místo modrého rámu černý tak jsem si udělal radost bílou vidlí. Trochu nevim co čekat od toho nastavování pozic, byl jsem zvyklý nad lock nebo nic tak uvidim. Každopádně bude to moje třetí vzduchová manitou po dvou Black a jedný R7 a vždycky spokojenost. A za ty peníze :)
Cos udělal s Cube, že máš jinej rám? Člověče, pod tebou ty kola jenom hořej. :)
místo cube mám authora – to je zimák
ale na závodáku jsem zprasil ten modrej rám Curtis tak mám ted černej :) taky z nemecka od Capic Bikes. Tak tna něj přijde místo černý R7
mám ted kapku neaktulizovanej profil, protože všechny 4 kola na letošek /Capic HT, Canyon full, Curtis HT, Cube silnice/ tam nemám :) :)
taky nemám radost, že ten materiál dneska nic nevydrží :/ ale jezdit kvuli tomu pomalu a šotoliny nebudu
muzes dat prosim odkaz na tu vidlu … diky
Kdyz se tu resi ta R7. Zajimalo by me, jak je na tom s tuhosti. Uvazuju o ni, ale nevim, jestli bude dostatecne tuha na 180 kotouc (mam 70kg). Ted mam asi dva mesice kotouce(160) na scarebu a tuhost nic moc. Bude to u R7 lepsi, nebo se mam poohlidnout po nove vidli? dik
scareb a R7 to je uplně jinde. R7 jezdím se 160 a v pohodě. Je to lehká závodní vidle na švihovou jízdu, pokud chceš jezdit ostřejší techniku, poohlídni se po jiný. Mám 72kg a se 160 kotoučem jsem formulema ORO18 zatím ubrzdil všechno bez problémů s přehříváním nebo vadnutím.
tak tak, skareb ma 28,6 nohy, R7 ma 30mm nohy… tuhost je lepsi… 180ku kotouc by snesla,ale jak pise Blacky, je to race vidle…
organicky desky A2Z a muzes dat i 200kotouc :)) kdyz brzda nebrzdi, vidli se nic nestane
stane nestane bych neřešil, asi to vydrží :-)
ale pokud výrobce v návodu píše tohle:
Disc Size: 180mm Max
tak bych to dodržel