Rychlé pláště na suchý terén, už jsem jich tu našel plno, ale nedokázal jsem si utříbit vlastní názor. Potřebuju obyč rychlý plášť. Miška by byla v kevlaru. Názory?
Rychlé pláště na suchý terén, už jsem jich tu našel plno, ale nedokázal jsem si utříbit vlastní názor. Potřebuju obyč rychlý plášť. Miška by byla v kevlaru. Názory?
Miška??? Za mě RaR, fakt mají něco do sebe. Jezdil jsem před nimi XCR Dry II a chvilku i RK a připadá mi, že z téhle trojice RaR nejlíp drží mimo zpevněné cesty a i poměrně slušně jedou. Navíc mi připadá, že se nejmíň sjíždějí, což mě hodně překvapilo.
RaR nebrat! 2 cm řez na běhounu během lehkého brzdění na makadamu, plášť jetý možná 200 km…
kvuli jednomu řezanci?… to se muze stat s jakymkoliv plastem…
To je stejné jako s RK, vyzout se taky může kterýkoliv plášť, ale tím si ztratili moji důvěru. Navíc dát za plášť osm kil aby mi vydržel 200 km, děkuji, nechci :-D. Definitivně se teď vracím k osvědčeným Maxxisům. Už jen potřebuju zjistit, jestli dráťáky budou fungovat s Rubena sadou.
ale az rizneš nebo vyzujes maxxis tak jsi v haji :D
ja tedka taky probil FF a davam ho znova… ( najeto na nem mam mozna tez tech 200km :D )
Vítej v klubu :D.
pole volnych sutru… necekal jsem ze dojedu tak daleko :D
mliko to nejak vzalo ale porad se to otviralo tak jsem vymenil cele zadni kolo a na tom to dojel, v cili dofoukal nahodil a dojel 15km domu zatim to drzi ale necim to podlepim
musi prezit jeste jeden zavod dovrchu :)
az budu jezdit tak ze o neco pujde tak nahodim RR tedka je to napohodu, jestli dojedu do cile a budu mit 4min ztratu na bednu nebo jestli kvuli defektu nedojedu je celkem jedno :D
btw: proc prodavas ram ? respektive co bude misto nej? ;-)
Dostal jsem nabídku, která se neodmítá :). Jinak jsem s ním spokojenej a jen tak bych neprodával…
karbon, ful, nebo oboji dohromady? :D
Bez fullu ;-).
Těch víc jak 700 g gumy při šířce 51 mm člověk jen tak jednoduše neprořízne :-))
ale kdo by se s tim tahal…
tezke to je, moc to nejede, moc to nedrzi ale lidi to chcou :D nechapu :D
Protože to vydrží, 2 roky máš klid a nemusíš nic řešit. Avotomtoje :)
je to o pohledu na vec :)
radeji dam 2× za sezonu nove plaste nez abych se tahal celou dobu s plastema ktere mi nic jineho krome odolnosti neprinesou…
Přesně tak raději pár gramů navíc a člověk má hned větší jistotu. Jezdím Míšu Dry2 UST už druhý rok Přes 4tisíce km v terénu zatím 12 závodů a stále se tváří fit =D. Jeden jedinej defekt a to byla moje blbost. Jinak absolutně zatím bez defektu (musím zaklepat na dřevo =D). A s těmi jízdními vlastnostmy to není tak špatny jezdí hodně slušně i záběr je relativně slušnej. Všechno to je hlavně o tom jak kdo umí jezdit a o nohách :-)
tak jak pises je to o nohach a pokud teda zavodis a vozis tezke plaste tak to musis mit fest v nohach ja to v nohach nemam proto musim vozit slupky a stejne mi par minutek chybi :D
ja mel na tom racing ralphu najeto jete daleko min a posral se mi sezonu jsem jezdil race kingy za rok asi 3 defekty ted rocket rony a 500 km zatim bez defektu, ale jsou to 2,1 a jde to znat, ze jsou uzsi min to tlumi a zda se mi, ze jsou i trosku linejsi, dalsi plaste beru asi zas race kingy.
Jezdil jsem XC Dry 2 v kevlaru, RK a XK v základním kevlaru, teda stejnou směs, co asi uvažuješ a jezdím RoR + RaR EVO a na turistiku, pokud nechceš jezdit moc v mokru, bych bral Micheliny XC Dry2, pokud víc terén a horší podmínky, tak jedině RoR+RaR. Conti v základní verzi bych se vyhnul obloukem.
Mohl bys porovnat jak jsou na tom s výdrží a odolností ty XC Dry 2 oproti RK a RaR?
Na XC Dry2 jsem měl defektů nejmíň, RaR už vozím jedině NoTubes, takže je to nesrovnatelný, ale s duší by defektů asi bylo dost. S výdrží jsou na tom hodně podobně, akorát RaR se po cca 3000km sjede tak, že zmizí ty prohlubně ve figurách a pak dost ztratí vlastnosti (a spadne na úroveň RK :D).
jezdím RaR a jezdil jsem i RK, ale od kontíku jsem dal úplně ruce pryč. RaR vozím v kevlaru a zatím bez defektu a to bylo už dost prudkých kamenitých sjezdů. I když defekt je většinou chyba jezdce nebo náhoda. Race kingy jsem prodal, blbě se mi usazovaly, byly křivé a to byla drátová verze. Zrovna se mi nechce vrážet 800 za plášť v supersonicu, když nejsem spokojený s drátem.
Michelin mají horší samočištění, za mně určitě Race King v kevlaru.
Podle vlastní zkušenosti bych jako rychlé pláště na sucho doporučil Hutchinson python.To jsou opravdu rychlé pláště.
Máš poměrně dost vyriant na výběr z různých variant.
Momentálně jezdím s těmi kevlarovými Michelinkami XC D2,ale až je sjedu,tak se určo vracím k Pythonům.
Tak z tohoto výběru sem vozil RK a teď mám XK a u něj asi zůstanu. Ale na suchý terén bych vzal spíš RK. Ale radši bych připlatil, za nějakou lepší verzi supersonic nebo racesport. Myslím že ta Indická produkce stojí za prd.
Každopádně bych ještě do výběru zařadil i RaR, ale spíš ve verzi snakeskin. Ale to všechno záleží na penězích. A to sjíždění plášťů jak psal Jiri, je asi docela individuální, zatím většina lidí tvrdila, že RK jim vydrží víc jak RaR a mě RK vydržel taky dost dlouho, ale osobní srovnání s RaR nemám.
Oni se sjíždí dost podobně, ale u RaR je poznat to skokový zhoršení vlastností, když se sjede to tvarování figur. RK ty vlastnosti nemá od začátku, tak to zhoršení není moc znát. Sám bych RK SS/RS srovnával spíš s FF UST, oba jsou to rychlé pláště na sucho, jen RK o něco líp drží v zatáčkách a víc vydrží, jinak je FF snad ve všem lepší.
RK z Indie nebrat. Z boku jsem ho za 100km říznul asi 6× a dal zpět WTB nanoraptor.
RK z Indie nebrat. Z boku jsem ho za 100km říznul asi 6× a dal zpět WTB nanoraptor.
400km na x-king 2.4 rs a naprostá a totální spokojenost, oproti RK jedou sice o chlup pomalejc po asfaltu, ale v terénu je to sakra velkej rozdíl oproti RK, konečně mám pocit že přední kolo drží a že zadní zabírá :)
2,4" plast na HT to musi byt mazec :D
X-King bude reálně tak 2.2", ne? Žádný extrém.
to ja nevim jak to maji, ja beru ze mam 2,25" na fulovi a na HT bych si je nedal… z toho vychazim :)
u XK 2.4 RS sem nameril na 19mm rafku sirku presne 2.25
souhlas, 2.4 už mi přijde jak balon…nafouknout teplým vzduchem a na tom kole poletíš :)
Čím větší balón, tím přece líp, kdybych chtěl tenký nízký pláště, tak můžu rovnou jezdit na crossu :)
to asi jo, ale 2.2 už mi přijde jako taková hraniční, už slyším, ja vítr šustí o plášť :)
Nechápu, právěže na HT to je mnohem víc znát než na fulloj, pohodlí se o dost zvýšilo, ale jede to defakto pořád stejně rychle, na 17ku ráfek bych to necpal, ale na 19ce to je v pohodě a nežvejká se to a je to pořád kategorie XC pláště. Dovolím si teďka na tom daleko víc než s RK.
2,25" NN se na 19mm rafku pri tlaku nejakych 1,5atm (75kg) už zvyka tak si nedovedu predstavit ze bych mel jet na stejnem rafku 2,4" plast…
kdyz srovnam NN 2,25" a FF 2,0" tak je to propastny rozdil a porad se jedna asi o XC plaste… na HT mam radeji FF na fulovi NN
ale na HT nejezdim na vylety protoze je to o ničem… a pohohlne to nebude ani na 2,5"
ale na HT nejezdim na vylety protoze je to o ničem… a pohohlne to nebude ani na 2,5
No vidíš, pro mě je zase nepochopitelný dělat z mtb takový na půl silniční jebky s pláštěma podobným ff. MTB byť HT je pro mě pořád kolo do terénu a to že na něm mám terénní pláště není nic divnýho, běhěm posledních 14ti dnů jsem pojezdil v Český Kanadě, na Šumavě, v Českým lese, v Krušných a Českým Švýcarsku od silnic po kamenitý cestičky kdesi v horách a všude jsem byl s kolem naprosto spokojenej a neměl jsem ani sebemenší myšlenky na fulla, na HT mě to prostě baví moc.
Ale to nemá cenu se ti snažit vysvětlit ;)
ale ja ti celkem rozumim…
jebky se z MTB delaji hlavně kvuli zavodum…
plaste udelaji strašně moc… ( jen mas na 2,4" uzke rafky nebou foukas moc nebo nemas 2,4" :D )
ale než šiřka udela daleko vice vzorek… ( muj nazor )
Jsem těžkej chlap, musím foukat celkem dost, vzadu skoro 3atm a i tak jsou prostě pohodlný, nežvejkaj se, maj dobrej záběr, pro mě zatím nejlepší pláště co jsem v životě jezdil.Tečka. :)
nevedel jsem za važís tolik pred 100kg tim padem je to uz jasne oki :)
pohybuju se tak 95–100kg
Jezdil jsem vzadu Michelin Dry ale cerno-sedy se 127 TPI. Cca 3 sezony bez JEDINEHO defektu. Na mokru nejezdim, bahnu se vyhybam. Misak jel na suchu dle mne vyborne. Navic na presuny na asfaltu byl hodne rychly. Ted mam vzadu taky Dry ale ty obyc cerny s 66 TPI. K dnesku 1187 km bez defektu. Kdyby nekso vedel o tech sedych, bylo by to fajn. Zatim nikde nejsou. Cca uz 3 roky. E-shopy je ofiko nabizej, ale jedna se o obyc cerny. Tak bacha.
Ten černo-šedý máš XCR Dry 2? Mně vydržel na zadním kole do úplného sjetí 800 km…
V čem byl ten černo-šedý lepší oproti obyčejnému. Ty 3 sezony byly na jednom plášti? Na kolik km odhaduješ výdrž toho obyčejného.
Cerno sedy (sedy behoun uprstred)=127 TPI, cca 1000Kc
Cerny = 60 TPI, cca 300 Kc a vyssi hmotnost.
Ty 3 sezony byly na jednom jedinem plasti. Jezdim HT dural, mam 80 kg a jezdim brzda-plyn. Tzn. mam rad kdyz se za kolem prasi a na brzdy jdu na posled. chvili ale o to vic prudce a smykuju. Jezdim 40% sotolinu, sterk – 40% singly – 20% asfalt.
Ted mam ty obyc cerny – 1187 km. ± bez vetsiho opotrebeni. Ale nesedi tak dobre jako ty sedocerny. Odhaduju ze jsem tak ve tretine zivotnosti.
Race Kinga nebo Kenda Karma
Ještě k race kingům, netuší někdo jaká je šířka na 17–18 mm ráfku verze protection. Jestli to bude podobné jako u supersoniců, tj. u 2,2 balon a v 2,0 zase nějakých 47 mm.
na závodech jsem ještě zahlédl tyto : http://www.bike-eshop.cz/…mb_cmp=zbozi máte nějaké zkušenosti?
Měl jsem verzi v drátu 2,1. Bylo to úzké, málo objemné a nemělo to grip. Navíc pokud jedeš po štěrku, tak díky tomu jemnému vzorku ten plášť vezme snad každý kamínek a hodí ti ho do rámu ;).