Dnes mi přišel ráfek Mavic EN521 2012
Přijde mi zvláští svár který je docela dost vybroušen – je to normální? Ještě jsem se s tím u žádných ráfků nesehnal, ale třebas Mavic to takhle má.
Dnes mi přišel ráfek Mavic EN521 2012
Přijde mi zvláští svár který je docela dost vybroušen – je to normální? Ještě jsem se s tím u žádných ráfků nesehnal, ale třebas Mavic to takhle má.
Vybroušené je to dokola – po přejetí prstem je to hodně znát …
Tady je to lépe vidět… Jako funkčně to asi vliv mít nebude, ale přide mi to docela prasárna – na ráfku za litr.
jestli mas jak, zkus ho zvazit. dik :) na internetu si vahu najit umim, ale…
544,44g i s igelitem :) – takže ± 542/543g
(nechci ho rozbalovat, budu ho posílat na výplet.
na to že stál litr je to těžítko jak prase:-D
Tss, puč mi ňákej ten váš lightweight na víkend, a já ti snížim váhu eště o polovinu :P
no nevím, ty XR 400 vozím hodně dlouho, a když to nepošleš na ráfek tak se ani nehnou
a to s nima neskutečně prasím:-)
Náhodou, na to co by měl vydržet je lehkej, nejsem žádnej gramohonec :) spíš jezdím jako prase a potřebuju, aby to něco vydrželo.
nevím no, na předku už ho mám asi 3 roky možná víc, a centroval jsem ho tak jednou
Asi máme každej jinde hranici neskutečnýho prasení, já už mám na 721kách, kterýžto sou prej silný držáky pěknejch pár zubů :)
jak zubů? jako zohlý ráfek?
Tak tak, okousaný od kamenů :-(
tak pokud máš jako zohlou patku, tak si měl nízný tlak a za to ráfek nemůže:-), a pokud z boku, tak tam by to němělo vadit ne?, já ho mám třeba z boku, jak sou ty nápisy od šutru promáčklý, ale ničemu to nevadí
Měl sem přes 2 atmosféry, to mi přijde skoro dost. On bude rozdíl v tom, že ty jezdíš na 10.5kg kole, tomu asi bude odpovídat terén :)
no právě že neodpovídá:-D jinak vzadu vozím cca 1,7 barů na 52mm plášť, to je akorát že nejdu na ráfek
Taky jsem zviklej, že ráfek vydrží sezonu :) Ale doufám, že tenhle vydrží víc, když je to na endurko. Ale Alexrims po sezoně už má tak osumnáctku :)
No jestli se nepletu, je to dost podobný 721ce, kteroužto vozim na fr/sjezd a na jednu stranu má pár záseků, ale rozhodně žádnej vážnější problém, a myslim, že to nešetřim. Zatim maj za sebou 6 závodů ve sjezdu, nějaký bikeparky, a kromě toho, že zasloužej po sezóně dotáhnout si myslim že žádnej funkční problém nemaj. A to jezdim jak dobytek, nóbrž to neovládám :)
Ty alexy zas tak spatny nejsou, trochu se mi rozvlnili hned na zacatku a pak drzeli ten tvar dobre :), a to sem s nema skakal na placku, nevrazit do parezu ve velke rychlosti tak ho mam porad.
Jo? Mas nejakej jinej tip na rafek s vnitrni sirkou 21mm a nizsi vahou? Me vaha i cena prijdou naprosto primerene.
hlasoval jsem špatně, je to naprosto normální
Díky za info – to přežiju, ale na ráfkách od jiných značek jsem to neviděl.
tak já to na DT ráfcích taky mám, sice možná o trošičku míň, ale mám:-)
edit: nesvařované ráfky to tak nemaj:-)
Dt to ma podobne.
Tak to je mazec. Jinak na fci to asi vliv mít nebude. U velké firmy bych tohle ale nečekal…
Právě, taky jsem to nečekal, proto jsem založil tohle vlákno.
Až to bude na kole, tak to ani vidět nebude. Ale překvapí to..
Na ráfku DT to mám. Ale krásně profesionálně zabroušené. Tady to je jak kdyby to někdo dělal na koleně flexou. Úplně se hrozím z crossmaxů ST 2012, jestli to tam taky tak bude.
jn, u dt je ta úroveň toho „zábrusu“ uplně jinde:-)
Mám ti to vyfotit, ať se děsíš ještě víc :-)
Vyfoť to. Určitě. Fakt jsem teda docela zděšen.
Vyfoť, taky jsem zvědavej :)
PS: všichni berte s rezervou, že je to focený makro, takže to na té fotce ještě lépe vynikne.
Divný, mám 721, a ten svár vypadá tak nějak normálně..ale reklamoval bych asi jedině kdyby to tam povolilo..
Je to svarovane a pak zabrousene… U kolikovanych rafku se to holt nevidi ;o)
Jato mam na EN521 2011 dost podobne, mozno trosku uhladnejsie ale princip zhodny… :)