Zdar,
podařilo se mi zrušit ráfek na Mavic Crosstrail 2013, 26". A zaboha nejsem schopen vygooglit, co přesně tam je za ráfky, abych si koupil nový. Netušíte někdo? Rád bych měl totiž ráfek i s polepy té sady, kdyby to šlo.
Zdar,
podařilo se mi zrušit ráfek na Mavic Crosstrail 2013, 26". A zaboha nejsem schopen vygooglit, co přesně tam je za ráfky, abych si koupil nový. Netušíte někdo? Rád bych měl totiž ráfek i s polepy té sady, kdyby to šlo.
napiš přímo do kastaru
Co by tam asi tak mohlo byt za rafek? Ze by crosstrail?
Takze ti nezbude nez dovozce, pripadne by mozna mohl mit bikesport.cz.
Tož to mělo jít asi spíše pod zakladatele… :)
Ha, Kastar. Díky. Předpokládám, že ten ráfek bude jen onálepkovaná standardní řada…
Radši nepředpokládej…
Predpokladas spatne:)
Proste je to atyp primo pro tato kola. Tzn. nebude to zrovna 2× levny a vymena te pravdepodobne ceka v nejakem jejich autorizovanem servise.
Ted jsem zbezne koukl, ze v nemecku je ten rafek za 56E, coz neni uplna tragedie, kolik to bude u nas, tezko rict.
Oficiální cestou je to zhruba za trojku včetně drátů a práce.
Dráty potřebuju nové? Starým nic není. Ani niple u toho nezařvaly.
nekdy jo, nekdy ne… Osobne bych draty nechal…
Nepotřebuješ, ale pokud bude zaplétat oficiální servis, tak tomu s největší pravděpodobností neujdeš. Možná se domluvíš, mně se to nepovedlo.
vim o tom, ze maj snahu automaticky vymenovat alu draty na CMaxech… U CTrailu jsou tusim ocelove? ale mas pravdu, tezko na to pak muzou dat nejakou zaruku, kdyz pouzijou stary draty…
Začíná se z toho stávat docela pakárna, na to, že komplet kola se dají sehnat pod 9 000 :-/. Díky kluci.
a cos cekal? jsou to tovarni zaplety…
Ale uvidis, kdysi jsem zrusil rafek na CMaxech (Reign v profilu) a normalne mi to vymenili a pouzili puvodni draty…
Taky bych to nijak nedramatizoval. Sam jsem si menil rafek na Crossmaxu a bez problemu jsem prepletl a roky jezdil. Normalne bych koupil rafek tam, kde bude nejlevnejsi a nechal vymenit v servise, kde o Cmaxech maji vedomosti ci zkusenosti. Vymena neni nic sloziteho a vypleteni by mel zvladnout kazdy slusny servisak.
Tak jsem to po konzultaci s lokálním servisem poslal přímo panu Stárkovi do Kastaru, se kterým byla skvělá domluva, velmi vstřícný člověk. Cena max. 3 000 Kč podle počtu vyměněných drátů (a niplů). Dík všem za nasměrování.
Tak dokonce i za 50E, coz je fakt pohoda.
Tyjo fakt to existuje. Asi neumím googlit, nenašel jsem jediný odkaz. Díky.
A vymeni ti ho kdo?
Místní servisman. Předpokládám, že ten ráfek musí z českého zastoupení přes autorizovaný servis…
Tak pokud na to ma tvuj mistni servisman vybaveni.
Neni to tak uplne jako preplest bezne kolo.
Kde ten rafek sezenes, to uz je na tobe. Jaka je presne politika Kastaru, to nevim, ale nedivil bych se, kdyby to prodali jen jema proskolenemu mechanikovi.
Tak je to bývalý mistr Evropy v CX, nějaký skill snad teda má. Minimálně ten speciální centrklíč vlastní, ale to já teda taky :D.
Nemusi to znamenat nic:)Znam jednoho byvaleho slusneho zavodnika, ktery ted dela mimo jine i servis a kvalita odvedene prace tomu teda vubec neodpovida, zato ceny servisu jsou patricne natazene:(
Kdyžtak mám autorizovaného dealera Mavic ve městě taky, no.
Tak to je idealka:)
no, radsi bych se obratil na cloveka, ktery to prvidelne dela… Tovarni zaplety jsou trochu neco jinyho nez klasika…
Předpokládáš hodně špatně, ani Cmax, nebo Deemax není přenálepkovaný standartní ráfek.
To není tuším ani Crossride ;).
Ve zkratce nic, co je namontovane na zapletenych kolech teto znacky:)
Jestli toto predpokladas – dej to do autorizovaneho servisu, kde Ti to opravi.
osobne som fanusik tovarenskych zapletov (mam ich na silnicke aj mtb) ale s klesajucou ponukou ust plastov a postupnemu evidentnemu prechodu na tlr by som s kupou dalsich docela vahal. pomaly ale isto to moc navyse nema co ponuknut a prave to co pises(docela otravny servis) to zabija.