Mavic Crosstrail 2013 - nový ráfek

31 nepřečtených
  • Goob

    Zdar,

    podařilo se mi zrušit ráfek na Mavic Crosstrail 2013, 26". A zaboha nejsem schopen vygooglit, co přesně tam je za ráfky, abych si koupil nový. Netušíte někdo? Rád bych měl totiž ráfek i s polepy té sady, kdyby to šlo.

    0 0
    • Tomáš  

      napiš přímo do kastaru

      0 0
      • Vilém  

        Co by tam asi tak mohlo byt za rafek? Ze by crosstrail?

        Takze ti nezbude nez dovozce, pripadne by mozna mohl mit bikesport.cz.

        0 0
        • Tomáš  

          Tož to mělo jít asi spíše pod zakladatele… :)

          0 0
      • Goob  

        Ha, Kastar. Díky. Předpokládám, že ten ráfek bude jen onálepkovaná standardní řada…

        0 0
        • JakeF  

          Radši nepředpokládej…

          0 0
        • Vilém  

          Predpokladas spatne:)

          Proste je to atyp primo pro tato kola. Tzn. nebude to zrovna 2× levny a vymena te pravdepodobne ceka v nejakem jejich autorizovanem servise.

          Ted jsem zbezne koukl, ze v nemecku je ten rafek za 56E, coz neni uplna tragedie, kolik to bude u nas, tezko rict.

          0 0
          • Kubiczech  

            Oficiální cestou je to zhruba za trojku včetně drátů a práce.

            0 0
            • Goob  

              Dráty potřebuju nové? Starým nic není. Ani niple u toho nezařvaly.

              0 0
              • scret  

                nekdy jo, nekdy ne… Osobne bych draty nechal…

                0 0
              • Kubiczech  

                Nepotřebuješ, ale pokud bude zaplétat oficiální servis, tak tomu s největší pravděpodobností neujdeš. Možná se domluvíš, mně se to nepovedlo.

                0 0
                • scret  

                  vim o tom, ze maj snahu automaticky vymenovat alu draty na CMaxech… U CTrailu jsou tusim ocelove? ale mas pravdu, tezko na to pak muzou dat nejakou zaruku, kdyz pouzijou stary draty…

                  0 0
                  • Goob  

                    Začíná se z toho stávat docela pakárna, na to, že komplet kola se dají sehnat pod 9 000 :-/. Díky kluci.

                    0 0
                    • scret  

                      a cos cekal? jsou to tovarni zaplety…

                      Ale uvidis, kdysi jsem zrusil rafek na CMaxech (Reign v profilu) a normalne mi to vymenili a pouzili puvodni draty…

                      0 0
                      • jecnak  

                        Taky bych to nijak nedramatizoval. Sam jsem si menil rafek na Crossmaxu a bez problemu jsem prepletl a roky jezdil. Normalne bych koupil rafek tam, kde bude nejlevnejsi a nechal vymenit v servise, kde o Cmaxech maji vedomosti ci zkusenosti. Vymena neni nic sloziteho a vypleteni by mel zvladnout kazdy slusny servisak.

                        0 0
                • Goob  

                  Tak jsem to po konzultaci s lokálním servisem poslal přímo panu Stárkovi do Kastaru, se kterým byla skvělá domluva, velmi vstřícný člověk. Cena max. 3 000 Kč podle počtu vyměněných drátů (a niplů). Dík všem za nasměrování.

                  0 0
        • Vilém  

          Tak dokonce i za 50E, coz je fakt pohoda.

          0 0
          • Goob  

            Tyjo fakt to existuje. Asi neumím googlit, nenašel jsem jediný odkaz. Díky.

            0 0
            • Vilém  

              A vymeni ti ho kdo?

              0 0
              • Goob  

                Místní servisman. Předpokládám, že ten ráfek musí z českého zastoupení přes autorizovaný servis…

                0 0
                • Vilém  

                  Tak pokud na to ma tvuj mistni servisman vybaveni.

                  Neni to tak uplne jako preplest bezne kolo.

                  Kde ten rafek sezenes, to uz je na tobe. Jaka je presne politika Kastaru, to nevim, ale nedivil bych se, kdyby to prodali jen jema proskolenemu mechanikovi.

                  0 0
                  • Goob  

                    Tak je to bývalý mistr Evropy v CX, nějaký skill snad teda má. Minimálně ten speciální centrklíč vlastní, ale to já teda taky :D.

                    0 0
                    • Vilém  

                      Nemusi to znamenat nic:)Znam jednoho byvaleho slusneho zavodnika, ktery ted dela mimo jine i servis a kvalita odvedene prace tomu teda vubec neodpovida, zato ceny servisu jsou patricne natazene:(

                      0 0
                      • Goob  

                        Kdyžtak mám autorizovaného dealera Mavic ve městě taky, no.

                        0 0
                        • Vilém  

                          Tak to je idealka:)

                          0 0
                        • scret  

                          no, radsi bych se obratil na cloveka, ktery to prvidelne dela… Tovarni zaplety jsou trochu neco jinyho nez klasika…

                          0 0
        • Tomáš  

          Předpokládáš hodně špatně, ani Cmax, nebo Deemax není přenálepkovaný standartní ráfek.

          0 0
        • mr.nikdo  

          Jestli toto predpokladas – dej to do autorizovaneho servisu, kde Ti to opravi.

          0 0
    • ememem1  

      osobne som fanusik tovarenskych zapletov (mam ich na silnicke aj mtb) ale s klesajucou ponukou ust plastov a postupnemu evidentnemu prechodu na tlr by som s kupou dalsich docela vahal. pomaly ale isto to moc navyse nema co ponuknut a prave to co pises(docela otravny servis) to zabija.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.