Z historie vím že si je tu pár lidí kupovalo-jaké máte zkušenosti po najetí více kilometrů.Chtěl by je pro upgrade ale je mi podezřelá ta cena
Z historie vím že si je tu pár lidí kupovalo-jaké máte zkušenosti po najetí více kilometrů.Chtěl by je pro upgrade ale je mi podezřelá ta cena
Ja je mam na silnicce a po 3000km zatim zadnej problem. Ale jestli bych si je sam od sebe koupil, to nevim. Prece jen jsou dost tezky a za srovnatelny prachy si nechas zaplest urcite neco lehciho. Velky plus je ovsem design. Na MTB nevim, ale tam bych se toho asi bal vic.
Kamarad mel problem se zadni nabou. Uz nevim co to presne bylo..
Nepřidá se ještě někdo s dlohodobější zkušeností s ráfky MOTEX na MTB?
Hm, taky bych chtěl slyšet něčí názor-chce si je koupit stará a dyž vezmu tu cenu – 2100,– za konus/V verzi…
asi v březnovym cykloservisu na ně byla recenze. maj toho vydržet dost.
Díky kdo ještě?
Jen ze sem je držel v ruce a skoro platil. Naštěstí je zase pustil a koupil místo toho zlevněný CrossRide za 3600,–. Je to pár kaček navíc, ale i přes to že sem je na konec nejezdil sem přesvědčen že sem udělal dobře. (ale tuším že sem měl v ruce ty za 3.200,– na průmyslech)
Jo a chlápek co je měl na krámě mě přesvědčoval že sou dobrý. Že na nich jezdí už pár lidí a nemají problém. Ale to stejný mě tvrdil o vidlích od RST s tím že si raději vezme 2× ročně RSTčko. Jednou sem ho poslechl a koupil si Axona a po druhý už ne. Je to takovej kecka co chce prodat, jako ostatní z krámů.
jo takhle jsem se doslech že v 69 že spešly comp jsou držáky a nereklamujou se. Všichni koho znám a jezdí víc je roztrhly za méně než 5000km. Taky jim je půjdu na podzim vradit zpátky, je to šunt. víc věřím kámošům MTBR a weightweenies než lokálním prodejcům. Je to smutný ale je to tak…
No to je taky dobrý… Nejhorší je že ti tři kámoši můžou říct že ne nebrat, pak přijdeš do krámu a pustí se do tebe týpek a na konec si to od něj vezmeš (proč ne když to prodává celý roky a řekne ti 100 jiných kterým to funguje) tak asi kámoši měli zrovna špatnej kus. Stane se. PAK JEDNOU BOHUŽEL PROZŘÍŠ A ZJISTÍŠ ŽE KECAL chvíli do toho kopeš a pak naštvanej koupíš už podle sebe a musíš dalších 200 km na švihu ze sebe dostávat vztek. Než se dostane ten blažený pocit že tohle je opravdu ono a příště už tu chybu neudělám.....než půjdu zase nakupovat :D
„musíš dalších 200 km na švihu ze sebe dostávat vztek“ :))))))
Jezdím to na dvakrát. Po prvním mě to nepřejde 100 je málo jako trest za vlastní hloupost.
V C toho vzdycky vsechno vydrzi dost :))
Není to úplně vlastní zkušenost, ale kámoš to vozil na silničce, skoro pri kazdym svihu mu prdnul nejakej drat:) Rozhodně bych to nebral…
Hmm to se fakt divim, protoze mam presne opacnou zkusenost viz vyse. A nerekl bych, ze to nejak setrim. Kolik ten kamos vazi? Ja 74 kg.
taky tak. ale zas netvrsim ze bys mel srovnavat kola za 2a pul treba s ksyriama…
jj kamos turista 80kg to vozil taky, drahy + vule v lozisku, lacinej smejd..
Kamarád má bikový MOTEXY, vyaroval jsem ho, ale nedal si říct – co švih, to prasklej drát na zadku. Po 5 vyjíždkách 3 vyměněný dráty. NO MORE.
Moje kombinace na bajku.. zapletence Motexy ve verzi disc, 185/160 mm kotouce s avid BB7. Vepredu to drzi pohromade Tora 318 u-turn. Mam ted cca 80 kilo. Zatim to Motexy zvladaji. Uvidime, jak to bude pokracovat:) Trosku bych mozna uvital vyssi bocni tuhost ve vetsim naklonu. Taky ne kazdy ventilek leze pouzit. Rafek je dost vysokej, tak je potreba vybirat duse s hooodne dlouhym ventilkem, aby dosahl ven z rafku.
jo tak s tím ventilkem je to dobrá poznámka, já jsem se takhle vyprkl, když jsem měl defekt a zjistil, že nemůžu nafoukat kolo, protože byl krátký. Mám je cca rok, naježděno ale hodně málo, protože to dost flákám, přesně ti neřeknu tacháč nemám. No ale rozumný odhad bude kolem 2 tis. Zatím jsem s nima nic nedělal, jen přitáhl konusy na zadním kole. Žádný drát zatím nepraskl. Nešetřím je, pár šutrů už schytaly. 1/2 času vozený na V – bacha na spoj, je dost nepřesný – seká to špalky, od letošního jara na kotoučích a zatím drží. zadek trochu háže, ale vzhledem k tomu, že tam jsou ty disky tak to zatím neřeším :o) Jinak v plné polní mám přes 90kg. Jsou dost tvrdý pokud jde o tlumení nerovností a zárověň poměrně měkký do boku. Povrchová úprava nic moc – loupe se barva z drátů. Jsou dost těžký.
No a nakonec jestli bych do nich šel znovu – no asi ne, byla to nouzovka a tak je taky beru, teď bych si za stejný peníze postavil klasiku.
mno já je měla na bajku a oddělala sem je docela brzo. nevím po kolika kilometrech, ale kolo mám od června 2005 a když sem tohle jaro začala kolo trochu nešetřit tak to šlo do řitě. na zadním mi prasnul každou vyjížďku drát, nedalo se to pak ani vycentrovat. tak sem je šoupla pod postel a koupila jiný kola.
Hm, tak jste mě přesvědčili a nekoupim je. Tak jiná otázka – co náboje Deore 2006? Napadlo mě zapléct kola na nich…
osobne bych sel do novatec, nebo lx.
jestli se nepletu tak průmysly Motex jsou neoznačený Novateky :o)
Jsou to nejaky Joytech, ale je klido mozny, ze to jsou bud Novatecy nebo neco dost podobnyho. Ja osobne si myslim, ze Motexy maji velkou slabinu v rafku, ktery vazi vic nez 600g. Kdyby ho nekdo nahodou menil, zkusil bych, jestli nepasuje toto: kupkolo.cz/product_info.php?products_id=1699&osCsid=62679823f7d762f6324ea3a3789fa928
to je celkem levné
zato ty draty maji pekne nasazeny.Vzdyt za ne chteji 2× vic nez stoji Al drat do crossmaxu:(
Ja nevim, ale me cena 130 Kc za 2 draty a 2 niple prijde na zapleteny kola OK.
díky to se bude možná hodit :o)
DÍKY VŠEM OPUSTÍM MOTEX A PŮJDU DO CROSSRIDU OD MAVICU
No jasný! Crossride rules! Mám na nych tak 1000 a drží. Jen jsem ze začátku dotáhnul vůli v ložiskách…
To na nich mas opravdu hodne. :)
666er for ever!