Můžu koupit rám AUTHOR INTROVERT Full-CARBON 24T HARDTAIL XC 19" model 2009 za 12 tisíc. Vyplatí se to nebo se mám poohlédnout po něčem jiném?
Můžu koupit rám AUTHOR INTROVERT Full-CARBON 24T HARDTAIL XC 19" model 2009 za 12 tisíc. Vyplatí se to nebo se mám poohlédnout po něčem jiném?
podle mě super cena. Pod VOC+DPH většiny carbon rámu
Pokud je nepoužitý. Pokud je 4–5 let ježděný, myslím, že žádné terno ta cena není.
To jsem se zase nachytal :-)))
To je u tebe v poslední době normální :).
To bude věkem. Lepší už to nebude.
cena slušná, pokud chceš authora tak ho klidně ber
Tak pred rokem se dal sehnat karbonovy ram Author Master pod 10k a byla tady na foru diskuze o tom jaka je to mekka sracka (zkus si to vyhledat)
IMHO Master a Introvert budou uplne stejne ramy akorat v jinem barevnem provedeni.
To jsem potřeboval slyšet. S mojí hmotností lehce pod cent by to byl asi porod.
Neni to stejny ram, a z tech co psali jaka to je mekka sracka to 90% ani nevidelo nazivo.
Ale s tou hmotnosti bych asi taky bral spis jistotu jako je Merida nebo Scott.
Ještě mám nabídku na KTM Race LC 1 Carbon za 18000,– a AXMAN M6 za 12500,–. Merida vyjde na cca kolik?
Znamy provozuje obchod s kolama a kdyz jsme se jednou bavili o karbonu, tak mi rikal, ze KTM je jediny vyrobce o kterem vi, ze si karbonove ramy dela v Evrope. Narazili jsme na to tak, ze jsme se bavili o Cannondale a on me upozornil na to, ze na zadnem celokarbonu od Cannonu uz neni Handmade in USA, protoze si karbon stejne jako vsichni ostatni vozi z asie.
a ted co je kvalitnejsi? kdyz to nekdo dela v Evrope nebo kdyz se to dela v Asii? :-)
V oboru, kde delam se spousta veci dela kvuli usporam v asii, ale kdyz mas zakaznika, kteremu jde o kvalitu, tak se stejne vzdy skonci v Evrope nebo USA. Ne ze by asiati nedokazali delat kvalitni veci, ale kvalita behem produkce silene kolisa a to uz jsme vyzkouseli spoustu dodavatelu a vzdy se stejnym vysledkem.
pokial je to na vlastnych strojoch a vlastnou vystupnou kontrolu tak sa to da ale inak mas pravdu.
Podle me nemas pravdu. Vazne, ten seriovej nejlepsi karbon je z asie. At uz to je Scott nebo jine znacky. A neni to jen o cene, ale o tom, ze tam je cela vyroba a maji (prachy i mozky) i na vyvoj. Evropsti vyrobci nejcasteji dneska poslepujou nejake asijske (jasnezespickove) karbonove trubky, pripadne si neco namotaji z asijskych (torray) vlaken a pryskyric…
me se desne libi tehle mrkni na tu bilou varintu. Cena +/- odpovida.
Vypadá dobře, ale kde má na zadní stavbě držák brzdy?
hm, zajimavy postreh .. myslim, ze je to integrovano v ramci vymenitelnych patek jako u toho druhemo ramu
ale to je spíš na enduro. 160 vidle jako limit, to by s chrtí 100mm vidlí moc dobrý nebylo
pak jeste tento .. 1300g
Díky za odkazy!!! Ceny jsou zajímavé a zaslání do ČR by neměl být problém.
kdyby sis ho koupil, snad bych se i za Tebou vypravil se na nej kouknout nazivo az bude nastrojen .. pokud by to nebyl problem. Zde je fotka toho ramu v titamu (stejna geometrie), je tam videt, jak je udelana ta patka a uchyceni brzdy.
Brácha žije v UK, tak mu dám za úkol něco o té firmě zjistit a pak se uvidí.
podle me nezjisti nic moc, proste mensi firma, ktera navrhuje ramy a necha si je delat v Asii, jako skoro vsichni ostatni. Ale neni to katalog. Budu to tu sledovat a kdybys do nej sel, dej vedet ..
Ať nezakládám nové téma, využiju tohle.
Aktuálně se dá výše uvedený rám sehnat za cenu okolo 7.000,– Kč. Uvažuju o tom něco na něm postavit. Doporučili byste mi ho jako základ pro stavbu XC? Moje váha 76–79kg, žádné závodní ambice, roční nájezd na MTB +/- 4tis km, žádná divočina. Jednorázová investice do celého kola nepřipadá v úvahu, na to nemám.
Díky za názory.
asi dobrý :) jen bacha u zadní stavby je málo místa takže když ti rupne drát na zadku tak jdeš domů pěšky pokud nemáš centrklíč nebo štípačky
tak stavba na uvedenem ramu nakonec probiha a resim otazku, jak zakoncit radici bovdeny na vstupu do horni ramovky. poridil jsem tohle
ten „camfourek“ neprostrcim dirkou do ramu, takze ten je k nicemu. do druhyho (sirsiho" konce nejde zasunout bovden, takze je to cele na prd. pak me napadla klasicka koncovka bovdenu, ale nevim, co bude delat lanko v tom prechodu do ramu, kde je sice maly, ale je, ohyb. aby to pri razeni nemelo tendenci stenu toho vstupu „prorezavat“. je v ramovce nejaka vodici hadicka nebo neco takoveho? neumim si predstavit, jak bych v ni to lanko lovil, abych ho na druhe strane vytahnul :)
diky za rady a ev.navrhy.