Chci se zeptat, má takový rám nějaký svoje specifika? Menší pevnost, víc se kroutí, nebo něco podobnýho?
Je třeba se toho u silničního rámu bát?
Chci se zeptat, má takový rám nějaký svoje specifika? Menší pevnost, víc se kroutí, nebo něco podobnýho?
Je třeba se toho u silničního rámu bát?
ty asi nevis, co to je neco spojit natupo ;-). to mas dneska kazdy hlinik a ocel. driv se ocel pajela do mufen pak se preslo na vareni natupo kvuli vyssi tuhosti. netreba se bat niceho ;-)
Pojeď na pivo -ICQ
no já jen, že kamarád se živí svářením a říkal mi, že svařováním natupo se snižuje pevnost, že se prostě daj dvě trubky k sobě a svařej se, že se nedělaj zkosení, takže je to vlastně svařený jen na povrchu.
Tak nevím co si o tom myslet :)
že má pravdu chlapec. No ale u ocelový trubky která je 1,3mm silná, nemá smysl to zkosení dělat.
Dovolil bych si s vámi souhlasit pane kolego :-)
Nemyslel jsi pajeni na tupo? Jinak viz JST.