Řazení u Gt Sanction 3.0 a u Gt Force 3.0 -páčky či gripy

42 nepřečtených
  • KOMOÒ

    Chci si koupit prvního fulla a zvažuju sanction nebo force,s tím že u sanctionu bych dával dopředu trojtác a u force zase řešil vidlici a možná i tlumič(asi né hned,aspoň bych si ty změnz k lepšímu užil),nejsem ale schopen z vebu zjistit jestli má sanction gripové nebo páčkové řazení(X7,ale to je obojí-gripové nechcí!) a force počítám s páčkama(opravte mě je-li to jinak).

    Gt se mi velice líbí,jsem otevřen i dalším značkám ,ale Gt zatím vítězí,pokud byste měli zajímavé podobně drahé alternativy tak navrhujte ,dík.

    0 0
    • Kubas.1  

      sem našel tohle, a na obou sou vidět páčky

      0 0
    • Treeper  

      O Force taky uvažuju i s tou výměnou vidle, akorat nevim co tam hodit možna nějaky RS Pike, jinak jako alternativu se koukni po loňském Giant Reign nebo  Specialized Pitch

      0 0
      • KOMOÒ  

        Vidly bych dal jednoznačně durolux laděnou www.tuning-test.cz,nebo možná epicona,ještě uvidím,každopádně bych chtěl něco se snižováním zdvihu).

        Ty další kola sem zvažoval,ale vůbec se mi nelíbí,Gt mám a sem spokojený,čepy moc neřeším,mám dobrýho servisáka s dílnou pokoji v paneláku (sám v paneláku nebydlím) a za hnusnýho počasí nejezdím,případně budu mít starýho pevňáka jako zimáka.Každopád­ně dík.

        Jo mám 196 cm a poměrně dlouhý nohy ,což vylučuje 99% výprodejů a loňskejch modelů,tam většinou velký kola nejsou.(u Gt bych šel do xl)

        0 0
        • Treeper  

          Nad tim epiconem jsem taky uvažoval, ale ještě pořadně nevim. Je pravda že to GT je z těch 3 nejpěknější, akorat mě trochu odrazují právě ty problemy s těmi čepy o kterých tady někteří psali, na druhou stranu také nejezdím za totálně hnusného počasí a nějakym břečkám se celkem vyhýbám. A toho force3 bych asi postupem času předělal minimalně na to LX

          0 0
          • KOMOÒ  

            Pročítal sem tomu věnovaný dredy a sou lidi co to rozebíraj furt(preventivně) a každou chvíli jim v tom praská a pak sou lidi co to rozeberou na podzim a na jaře a nepraská jim v tom,ale většinou píšou že se sr***ám spíš vyhýbaj.

            Takže to beru jako citlivý místo,ale řešit až když to tropí neplechu,dřív nesahat!a uvidím jaký budou zkušenosti. 

            0 0
            • Treeper  

              No je to asi takovy risk, pos…t se ti muže vždicky všechno , ale jak řikam pokud se budeš aspoň trochu vyhybat tomu bordelu tak to  nebude tak hrozne.

               
              0 0
            • fousek  

              No ja to cistim dost casto a urcite ne preventivne, ale nektere prispevky naznacuji ze novy GT uz nemaj ty tenky rozperny krouzky, takze servis bude o dost jednodussia urcite by se dal zvladnout do hodiny

              0 0
              • Treeper  

                Dost často??? mužeš to upřesnin, Velice nad tim kolem uvažuju a popravdě tohle je jediná věc co mě odrazuje

                0 0
                • fousek  

                  cca 3 mesice? nemam na to periodu, proste to cistim po hodne blativym vyletu, zrovna tenhle vikend sem cistil spodni cep, jestli to nepomohlo tak v tejdnu rozeberu oba

                  0 0
        • matts1  

          No, vím, že nový je nový, ale tohle je celkem slušná nabídka a podle mě to bude jak nový, jen pro info

          0 0
    • KOMOÒ  

      Tak sem si nechal poradit a Gt mi nezávisle na sobě několik na fullech jezdícich lidí rozmlouvalo tak mocně, až se jim to podařilo(spíš sem je tlačil já ať se k tomu vymáčknou no a i když mi říkali ,že když se mi tak líbí tak ať ho beru,tak ale taky všichni řikali ,že by do tho nešly :-) ).

      Takže asi Zesty.....  

      0 0
      • Treeper  

        Mužeš napsat proč by do toho nešli?? Je to můj favorit, akorát mam strach z těch problémů s těmi čepy, ale všechny ty problemy s těmi čepy byli psaní k I-drivum, jak na tom je letošní a loňsky FORCE se nikde už nepiše

        0 0
        • zmolko  

          Jeden môj známy má i-drive, neviem presný model. Má ho asi rok a pol, po sezóne 2008 dal bike k známemu do servisu, nech sa mu pozre na tie čapy (nie, že by s nimi mal nejaký problém, ale po vyše roku…). Ten servisák mu povedal, že nemusel nič rozoberať, že vnútri to bolo úplne čisté, ešte pôvodná vazelína.

          Ja toto moc neriešim, tiež plánujem Forca. Aj keby to začalo pukať alebo čo, tak rozobranie, vyčistenie, namazanie, poskladanie by nemalo zabrať viac ako možno 45 minút. Sú tam len 2 čapy, takže podla mňa super. A v modeloch 09 tam dávajú nejakú špeciálnu vazelínu „Anti-seize“, "pozri to tu ":http://www.bikecentrum.cz/dld.php?…

          0 0
          • Treeper  

            No právě si myslim že to taky nebude problem to rozebrat a vyčistit, ale zas nevim jestli by mě to třeba bavilo dělat každý týden

            0 0
            • Treeper  

              Spiš neš srovnani s I-drivem by mě zajimalo nějke zkušenosti přímo s Force, bohužel toto kolo ma tady na foru jen asi 5 lidi

              0 0
            • zmolko  

              Tak zas každý týždeň zase nie. Možno raz-dva razy za rok, ale to je len môj typ.

              Môj kamoš teraz kupoval Force 09, tak som tiež zvedavý, aké to bude. Ja ho budem kupovať niekedy v oktobri.

              0 0
              • Treeper  

                No já bych ho chtěl kupovat někdy začatkem června (hned po maturitě) tak by mě zajimaly nějake postřehy z chováni toho force, jestli by to bylo 2× nebo 3× do roka tak to je v poho ja stějně tak 2× do roka rozebiram cele kolo a kopletně ho čistim

                0 0
                • zmolko  

                  S týmto bohužial ešte nemám skúsenosti, môžem ti len napísať môj názor. Páči sa mi systém – jednočap s vyriešeným a nízkym pedalkickom, design rámu, model 09 s tlmičom RP23 má compression tune na minime, cena Force 1.0 – komplet XT minuloročný model len okolo 1800€, rýchly servis čapov, ktorý v pohode spravím aj doma. Takže aj keby som mal tie čapy rozobrať 3–4× za rok, tak to neriešim a zoberem ho.

                  No ešte všetko môže byť inak, možno nájdem nejaký iný bike, ktorý mi bude viac vyhovovať, ale to si nemyslím.

                  0 0
                  • Treeper  

                    Ja bych bral loňsky model 3 a vyměnil bych hned vidku asi za RS PIKE a možna i brzdy, na letošni model 2 nemam prachy

                    0 0
                    • zmolko  

                      tu som našiel force 2.0 2008, stojí len o 10000 viac ako 1.0 2008 a doprava zdarma. Ja osobne by som bral skôr 2.0, hlavne kvôli tlmiču, Float R by som nechcel. Ale to už je na tebe, držím palce.

                      0 0
                      • Treeper  

                        JJ vim že ty force2 2008 se teď prodávaj za takové ceny problém ale je s velikostí měřim 184cm takže ,,M" neni zrovna vhodné

                        0 0
          • fousek  

            45 minut? nezapomen ze musis sundat kliby, odsroubovat na jednom konci dogbone, tlumic, vycistit, namazat, seridit (funguje to jako hlavko) a pak dat dohromady, jestli novy modely nemaj rozperny krouzky tak to tipuju na 1.5 hod., nahore sice pisu ze by se to dalo stihnout za hodku, ale asi ne, protoze jen rozebrani spodniho cepu a vycisteni mi trvalo pul hodiny, 2. den sem ho namazal a slozil.

            0 0
            • zmolko  

              neviem, ja som to súdil podľa týchto dvoch videí: tutu

              viem, že je to nastrihané a ten čo to robil s tým má nejaké skúsenosti, ale nevyzeralo to nejako zložito, možno v praxi to bude iné, neviem.

              0 0
              • fousek  

                Slozity to neni, ale cisteni zabere dost casu a pak stelovani konusu, myslim ze v tom mam uz taky docela praxi:-) Taky oni uz maj sundany kliky a vsechno jim tam jde podezrele snadno, navic se jim tam nepletou bowdeny, zadna spina atd. Rek bych ze v tom druhym videu maj netradicni postup, ja bych nejdiv utah ten konus a pak teprve bych tam chytal tlumic, ale je pravda ze ten horni cep se pretahnout snad neda

                0 0
        • KOMOÒ  

          Sám tomu příliš nerozumím,ale vzásadě jde čistě o chování zadní stavby-nepovažují ho za dobré,jinak se celkem shodli ,že to kolo je krásné.Jelikož jde o lidi,kteří fully jezdí delší dobu ,vyzkoušely víc věcí a hlavně jim důvěřuju tak si rád nechám poradit.Asi bych byl schopen vstřebat teorii o chování jednotzlivých systémů,ale bez praktických zkušeností to považuju za naprosto bezpředmětné a jelikož s mejma 196cm je těžký shánět kolo na testování na kterým bych nebyl jak opice na mlýnskym kole tak si nechám poradit.Ale nemůžu říct ,že by řekli Gt je špatný,jen se jim příliš nezamlouvá,ně­kolikrát sem slzšel,že jestli se mi líbí tak ať do něj du(koneckonců na chování toho kola se dá vždycky zvyknout).

          Problémů s čepy bych se osobně nebál,ale to je daný tím že mám dobrýho neoficiálního a hlavně levnýho servisáka,kterej si ví rady s „každým“ ložiskem,myslím ale že když budeš dobře domazávat a občas to vyčistíš při rozborce tak to nebude velký problém.  

           
          0 0
    • webbot  

      Servis cepu u Force – viz moje zkusenosti

      0 0
      • Treeper  

        Jak je to s tim vrzanim a křupanim ramu, někdo psal že na to byli ty I-drive náchylné, zpozorovals něco takového u force

        0 0
        • webbot  

          Po cca pul roce jezdeni zaclo v ramu lupat (nic vyrazneho, ale ja jsem detailista a vadilo mi to) – kolo jsem dal do servisu, kde promazali cepy a prestalo to.  Prave aby to nelupalo doporucuji mazat to pastou co je ve videu, jde koupit i u nas. Ja pastu nemam – sehnal jsem si lepsi vazelinu Klueber – uz jezdim pul roku a nelupe to. Jde o to jak se ke kolu chovas  – a ja vestinou prijedu obaleny bahnem :-)

          0 0
          • Treeper  

            AHA :-D no ja jsem taky detailista takže lupani by mi taky vadilo ale pravě bahnu se celkem vyhýbam , tak že bych byl cely od bahna nejezdim vůbec, mno jestli tomu važně pomuže ta vazelina tak asi do něj pujdu, navic v teto cenové relaci se mi žadne jine kolo tak nelíbí

            0 0
            • webbot  

              To ja dnes pokoril prvnich letosnich 500km – tzn. jezdim – bahno,snih. – pokud to jde cestam se vyhybam.

              Ja jsem do Force sel taky, protoze se mi libi, existuje urcite rada srovnatelnych kol, ale GT je GT. Mam jednu historku, jak jsem v cca roce 2003 na GT Avalanche s Deore a veckama vyjel na kopec, kde prijela banda bikeru se super koly minimalne s XT a postavili se pred moje a 5 minut ho probirali – vyrostl jsem o 10 cm :-) – od te doby kupuji GT – jsem proste „narcis“ :-)

              Navic recenze mluvi o Force pochvalne – chybu neudelas.

              0 0
              • Treeper  

                :-) Mužeš sem hodit nějaké oficialni recenze?? na MTBS jsem našel jen preview tam ho hodnotili celkem dobře, nikde už ale neni napsáno jaké jsou zkušenosti třeba po ročním používání.

                0 0
                • webbot  

                  Minuly rok cca na jare byla ve Velu recenze, jedine co vytykali bylo male prohnuti riditek – s cimz souhlasim, protoze jsem riditka musel vymenit taky. V Cykloservisu (nebo jak se takove ty noviny jmenuji) byl na podzim clanek o Sanction. Pak bylo neco na internetu – uz si nevzpominam kde – resil jsem to pred koupi kola – hledal jsem i testy na iDrive 5 – Force/Sanction z nich vychazi.

                  Ja jsem jeste menil prehazovacku za XT shadow – puvodni LX tloukla pri sjezdech o ram.

                  Dale mam menene brzdy za Shimanio Saint M810 – ctyrpistkove – ne ze by ty puvodni (LX) nebrzdily, ale chtel jsem kolo „vytunit“ a s novymi brzdami je to „brutal“

                  Planuji teleskopickou sedlovku.

                  Jedine co me „se..“ je ze modely 08 nemely vidlice s pevnou osou – vidlici mam celou otlacenou od naboje – po vyjmuti kola nejsem schopny nasadit kolo tak aby brzdy necinkaly – musim to pokazde stelovat.

                  S kolem jsem spokojeny – nijak ho nesetrim – jezdim Beskydy – kamenite sjezdy – mam 90kg – samozdrejme opotrebeni je znat – koply rafek, vymackana vidlice, desky jsem sjel za 6 mesicu – sjezd z 3000m nad morem do 1800 – fialove kotouce – uz to chvilemi nebrzdilo, atd. Kolo nechavam 2× do roka komplet servisovat  (naklady cca 800Kc) – jinak na neho nesaham.

                  0 0
                  • soc  

                    Můžeš si to GT dát prosím do profilu? Ať se mám na co koukat a čím se inspirovat… Force je zatím můj žhavý kandidát na celopéro, akorát čekám na dostatečné finance… takže jakákoliv recenze od někoho, kdo ho jezdí víc se mi hodí… dík

                     
                    0 0
                  • Treeper  

                    Hoď ho pls do profilu,  rád bych na něj koukl , pokud možno v čistejšim stavu než v tom jak je na Picasawebu :-D :-D

                    0 0
                  • Tecumseh  

                    Ja som dal vymeniť vidlu hneď pri kúpe,nemyslím,že by to bol nejaký problém.

                    0 0
                    • Treeper  

                      A co ty ložiska jake maš zkušenosti?

                      0 0
                      • Tecumseh  

                        V pohode jazdil som ho celú minulú sezonu,ložísk som sa za celý čas ani nedotkol,jednu dobu sa mi začali ozývať nejaké pazvuky,ale nakoniec to robili kľuky.

                        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.