Co myslíte, že koupit? Výbavou se mi líbí víc Trek, ale RB je zas česká ruční práce…
Co myslíte, že koupit? Výbavou se mi líbí víc Trek, ale RB je zas česká ruční práce…
Co jít třeba do X-Calibra u Bradskýho za 27tis? Odkaz
Vzhledově se mi líbí víc než 2012 a osazení je na první pohled stejné.
U GF vidím tyto přednosti: geometrie rámu a některé komponenty (řazení Sram, Reba).
jj ten jsem našel první, jen jsem sem chtěl dát odkaz na dovozce a ne prodejce, aby mě někdo nenařknul z reklamy ;-)
Jinak ty komponenty se mi právě taky líbily víc u Treku než u RBčka. Geometrii má lepší Trek?
Pokud X-Cal tak letosni, o rozdil tam nejaky je, nekdo to tady tusim i psal.
A hlavne pokud se da nekde sehnat v pozadovane velikosti ten lonsky X-Cal …
Cože ? 2 tisíce sleva za Rebu 2011 a ty nebezdušový těžký kola ? To snad ne ! :D Fakt to nemá cenu. Dva tisíce navíc a máš nový model.
Hmm u Bradskýho… :D
X-Cal mám již přes rok a jsem s ním nadmíru. Nejmenší velikost 17,5" je tak tak na mých 179 cm. Z komponent nejslabší jsou brzdy Juicy 3 – pískají. 2011 mohu jen doporučit.
29 nebrat
proč?
toho si nevšímej, toto heslo hlásají pouze místní trpaslíci :]
jak trpaslíci :-) prostě 29 nebrat a za sebe bych šel do toho RB mám pupínky když na kole bych měl mít něco jiného než shimano
Protoze nechce aby tady jezdilo moc 29 :D staci se podivat do profilu uzivatelu co tady toto heslo razi :D
Z těchto dvou jednoznačně Treka. Epicon vs Reba netřeba porovnávat, Epicon < Reba. Pohon je funkčně stejný. Pak je to jen o preferencích a o tom JAK TI KTERÉ SEDNE.
Mám Treka X Calibra 2011 29" necelý rok a SPOKOJENOST :-) ale RB 29 taky dobrej :)
RB si můžeš půjčit, udělej to. O Xcalibru testovačce nevím, nicméně jsem ho jezdil a ten byl měkký (model 06) takže osobně bych se klonil spíš k RB
No on GF 06 byl ale o 2 generace starsi ram, jinej matros, jina geometrie i kdyz IMHO stale lepsi jak soucasny RB. Geoska RB je dobra tak pro m(M)loky, je to proste kratky ram a kupovat si o cislo vetsi je zas o koule. Navic mit predstavec 90/100 a nebo 120 je v ovladatelnosti celkem znat.
to pevně doufám, že už je to výrazně lepší :-) ale i tak… GF bych už neskous, mě to tenkrát solidně vytrestalo. RB XXL což je cca 21" má efektivní 640mm to je docela v pohodě délka, respektive Duratec měl 645, Niner má 640 – je to takový „můj“ rozměr :-)
Ty velikosti RB mas o palec posunuty, XXL je 23, vezmu li to podle jejich doporuceni, coz mi na vysku v prumeru prijde rozumne, tak L(19/48cm)-600mm, XL(21/51cm)-620mm, XXL(23/53cm)-640mm. Jo nejde jim to presne po palcich, ale zhruba a rekneme i to jejich doporucni pak odpovida standardu (L – 175–185 cm jezdec). Takze to vidim jak jsem napsal, nekomu to ale muze samo vyhovovat, osobne si al emyslim, zpro celkovou stejnou delku kokpitu(nejen eTT) by vetsine sedlo vic to Trek/GF a jemu podobny.
xxl-53cm / 2,54 je 20,86" já bych to právě nazval 21" s 640mm a pak je to pro mě cajk. Jak to počítáš ty?
Pocitam to blbe ;o), proto pise ze to nemaj presne po palcich, ale to je jedno, je to ode me blbe:o(. On ten NINER jak koukam je vlastne i kratsi k vysce. No ma zast k RB prameni z delky ve velikosti L/19, ktera by mne potencionalne zajimala. Pak uz pochvala za to jemne odstupnvani na vysku ;o), a samo za design.
ty jo už jsem se lekl, že se dá počítat i jinak :-) Mě takhle štval tuším Intense, chápu.
Pro mě těžko.
Scale 29, který jezdím je přesně stejně vysoký jako Mko CRR 29" a současně přesně stejně dlouhý jako Lko CRR 29". A zadní stavba 447mm by se mi taky nelíbila (snesl bych ještě o nějaký mm kratší než mám na Scalu 440mm).
2012 rám = 2011 rám. Tvarově. Jezdil jsem ho i jako 85 Kilový, teď už mám skoro o 10 méně a jestli na něco netrpí, tak je to tuhost.
Co je měkota jsou řidítka. Třeba to tak má být, u jiných kol jsem to zatím nezkoušel, ale přijdou mi dost ohýbací.
no… proto to tam píšu k té své zkušenosti – rám 06, a byla to hrozná žvejka :-( ani ne tak hlavní rámový trojúhelník ale zadní stavba
to je fakt nahodil jsem nový rodla s novým forbercem (easton ea70 xc + rf turbine) a jet mnohem lepší.
Taky jsem vybiral posledni mesic a pul 29 v podobny cenovy kategorii. Obe jsem zkousel, a ten trek mi sedl s CARVEm od Speslu a Scalem od Scotta nejlip(hodnoceno jizdou na asi 100m:) ). Budes mit stejny pocit pokud mas dlouhe ruce.
Zlatku neposlouchej, jestli jsi si 29" vyzkousel a mas duvody(proporce) pro jeho vyber tak asi vis. Zlatka se jenom snazi (uspesne) provokovat:)
Já se rozhodně nesnažím provokovat, právě naopak. Pokud si to někdo vysvětluje jinak, tak je to pouze jeho problém, který si musí vyřešit sám. Já tím nikomu 29er neberu, každého věc co jezdí, co se mu líbí..
Ahoj Jackx,
známý si ted pořídil TREK 29ku stavěl na rámu Marlin protože Excalibur neměli ve velikosti 15,5. Osazení si nechal dát stejné jako je na Excalibru.
Měří něco okolo cca. 170 cm.
Měl jsem možnost vyzkoušet a mohu jen říct Gary věděl co dělá :)
Je pravdou, že jsem větší postavy, ale ta lehkost jistota no za mě jedině palec na horu.
Na závěr: nejsem závodník ani profík jsem pouze nadšenec/začátečník z řad lidu. A nebál bych se jít do těch 29tek.
paráda, přesně takovou reakci jsem potřeboval vidět. Je to pro člověka kolem 170cm (ne pro mě), takže to bude zřejmě OK. Díky za napsaní, konečně jedna z mála odpovědí, co mi pomohla.
Kámoš to jezdí taky, jen Superfly ;) A má 170 a něco. To neřeš a kup si to, když ti to sedí.
Chudák zakladatel tématu. K tématu asi tak 3 posty ;) Jako vždycky :D
plně souhlasím… pár „jedinců“ by si to mělo uvědomit. Pokud někdo neustále jen plní zadané téma něčím – co nesouvisí – poté bych jej na to být adminem upozornil a pak bloknul.
Jasne, admin tu bude cely dny sedet, procitat kazde tema, zda se nekdo nahodou neochylil od tematu. Trochu naivni:)
To nemusí dělat admin, na to stačí moderátoři. Kteří v normálních fórech tak nějak bývají, a docela nechápu, že tady o ně admin či majitel fóra nestojí, když to tu vypadá tak, jak to tu vypadá. Ale asi je mu/jim to jedno.
Adminovi to může být jedno, protože rozhodující je návštěvnost a reklamy. ;)
Já jsem si chtěl opět zadiskutovat / pohádat se o Treku a ono nic ;)
trochu jsem to pročistil sám ;-)
Když si ho budeš kupovat, doporučuji si pohlídat kapalinu v brzdách. Zjistil jsem, že tam bylo už do začátku napuštěno víc různách DOTek, resp. v servisu to zjistili. V obchodě to podle mě vůbec neplnili a už tak ty brzdy prostě přišli od Avidu, ale co já o tom vím.
Výměna kapaliny a opět tvrdé jako špalek. Jen kdyby se ti to na Elixirech 1 taky stalo, máš vodítko, čím to může být ;)
Co zjistili? Že někdo smíchal kapalinu s DOT3 a DOT4? To bych se sakra divil ;-)