RB CRR 29 vs Canyon 7.9 vs Radon 29er 7.0

57 nepřečtených
  • Vasek88

    Ahoj,

    prosím o Vaše názory. Svůj výběr jsem po dlouhém pátrání zůžil na tato kola a teď nevím. RB je parádní ale ty Němci jsou úžasný.

    Jaké jsou Vaše skušenosti a případná pro a proti.

    PS:Zlatku o názor nežádám

    Anketa: Váš hlas

    8x
    20%
    0 0
    • Dag  

      Od října jsem štastným majtelem Grand Canyonu. Kolo je perfektně propracované a skvěle se na něm jezdí. Měl jsem strach z geometrie, ale vše sedlo a kolo je perfektně ovladatelné. Před koupi jsem zkoušel mnoho 29" a některé mi připadali že umí jet jen rovně.

      Na kole jsem přehazoval kliky, kazetu a řetěz.

      Kliky jsem dával s více zubama 39/26, kazetu jsem dával 12/36 a řetěz C10.

      Za mě můžu CANYON jen doporučit.

      0 0
        Výběr z produktů
        GHOST Nirvana Trail Universal 29 kolo, green/red Skladem 1 kus

        Novinka -11% GHOST Nirvana Trail Universal 29 kolo, green/red

        od 41 599 Kč -11% MOC 51 999 Kč

        BMC Fourstroke FOUR 29 kolo, iron grey/black Skladem > 2 ks

        savings BMC Fourstroke FOUR 29 kolo, iron grey/black

        od 76 499 Kč savings MOC 109 999 Kč

        Mondraker Foxy Carbon R 29 kolo, carbon/orange Skladem 1 kus

        -17% Mondraker Foxy Carbon R 29 kolo, carbon/orange

        od 82 799 Kč -17% MOC 165 999 Kč

        Přejít do shopu (Kola / Horská)
      • Vasek88  

        Ahoj, proč jsi měnil ty kliky 36/22 ? kvůli rovinkám ?

        0 0
        • Dag  

          jj. Než se dostanu do hor, tak jezdím dost šotolinu/asfal­t/polňačky a tam by to bylo pomalé. Zase převod 22kliky a 36 na kazetě mi příjde až moc do pomala a to už radši tlačím než abych jel. Tak jsem kliky s kazetou radši hned vyměnil a jsem spokojen.Řetěz jsem měnil, jelikož jsem byl s Campou vždy spokojen.

          0 0
          • JakeF  

            Nechci ti do toho kecat, ale pokud jsi vyměnil kazetu za 12–36, tak sis nejenomže nejtěžší převod nepřidal (vychází to skoro nastejno, dokonce nepatrně lehčí), ale zato sis ubral ten nejlehčí… A to se vyplatí! :D

            0 0
            • Dag  

              že bych jsem se přepočítal? Jsem si říkal že ten jeden zub na kazetě nemůže být zase takový rozdíl.

              0 0
              • JakeF  

                36/11= 3,27

                39/12= 3,25

                Takže ten nejtěžší převod máš nepatrně lehčí… Ale tak hlavně že to je teď rychlejší na asfaltu a polňačkách :).

                0 0
                • Dag  

                  Už jsem si to přepočítal.Jsem se někde sek. Ale hlavně že jsem spokojený :-). Zase bych to měl mít teoreticky líp odstupňované.

                  0 0
                  • JakeF  

                    Bejvalo stačilo vyměnit kazetu za 11–32, ale tak stane se :).

                    0 0
                    • Dag  

                      jj.Stalo by to podstatně míň peněz a možná bych byl spokojenější. :-))) stalo se

                      0 0
          • Vasek88  

            Díky,a jak jsi spokojen s tlumením sedlovky – nevadí průměr 30,9 ?

            0 0
            • Dag  

              Mám sedlo s karbon lyžinami které též něco poberou. Takže nevím jestli bych hodnotil oběktivně, ale celkem to jde. Byl jsem zvyklý na karbon sedlovku s offsetem. Momentálně chci pořídit carbon sedlovku pro ještě větší pohodu. Ono nemužu hodnotit i skz toho, že jsem přešel na 29" kola které už samy o sobě poberou nějaké ty nerovnosti.

              0 0
              • MJ24  

                Taky mám toho canyona. Nejdřív jsem tam měl původní Al sedlovku s rovným zámkem ta mi neseděla, tak jsem dočasně chvíli vozil starou karbonovou pellsku 27,2 s redukcí. Ted mám 30,9 WCS Al. Můžu říct, že rozdíl mězi Al 30,9 a obyč karbon 27,2 byl dost znát

                0 0
        • Dag  

          Ještě jedna věc, kterou bych u Canyonu vyzdvihl jsou pevné osy. Ve předu 15 a vzadu 12ka. Kolo je hodně tuhé na krut.

          0 0
          • Zlatka  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
            0 0
      • Zlatka  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
        0 0
    • Dejv94  

      Omlouvám se, uklikl jsem se v anketě, asi bych bral Canyon, protože jsou to němci.

      0 0
      • Al Stra  

        Opava je v sudetech, tak se taky není čeho bát-)

        0 0
    • ppoli  

      Řeším stejný problém. U mě zatím vede RB, líbí se mi a chtěl bych podpořit našeho výrobce. Mám připravenou konfiguraci team + kola 7325 + řídítka turbine flat + sedlo. Co mi hodně vadí je, že hlávko není trapered. Rád bych ten rám měl delší dobu a myslím, že dobré vidlice budou za pár let jen trapered.

      To má ten canyon spolu s lepší vidlicí (ale zase o FOXku moc nestojím) a pevnou osou za podobnou cenu. Akorát bych musel měnit kliky a řazení, protože mi dvojpřevodník zatím nevyhovuje.

      Radon se hodně přibližuje mé představě, ale nějak mi ta značka neláká, skoro bych řekl, že odpuzuje.

      0 0
    • oddie  

      Ten Canyon je nádhernej. Shánět kolo, vzal bych ho. Seděl by mi úplně přesně.

      0 0
      • Markony  

        Jen sem se díval že u toho Canyon chtějí za dopravu ještě 1400kč navíc .

        0 0
    • Payia  

      RB bude mit nejlepsi ram, Radon je uplnej smejd, tam vubec neni o cem diskutovat, u Canyonu nevim, ale jak je to jednou seriovka, tak proste sidej kde se da.

      Mam ted pres svatky pujcenej trenazer (chtel jsem si trochu srovnat zaber prava VS leva noha) a udelal jsem par zajimavych zaveru:

      1. trenazer brutalne kurvi techniku, kdyz jsem po tejdnu a cca 20h na trenazeru

      vlez zase na valce, tak jsem sel malem na hubu, trvalo tak 30 minut nez jsem zas dokazal ‚jet rovne‘.

      1. na trenazeru je krasne videt, jak se pri silovym zaberu ohyba ram a vyosuje

      se stredove slozeni. Vyzkousel jsem na tom vsechny kola co mam doma (vsechno silnice nebo krosky) a nejvic se kroutil hlinikac Trek (zimak), pak hlinikac Specialized a pak vicemene stejne vsechny karbony – cina za 10.000 nebo original Bianchi za 80.000 a pruhyb ± stejnej. Prekvapive nejlip drzi starej ram RB XR 1400, mam ho cca 13let a porad dobry.

      Takze az budu skladat dalsi kolo, tak asi zas dam sanci RB, sice se mi nelibi ta vaha (a debilni prumer sedlovky), uz jsem si zvyk na kolo 7kg, ale mam cim dal vic pocit, ze to stejne pojede lip. Toz snad ty ramy delaji porad stejne kvalitne jak pred 10 lety.

      0 0
      • Dag  

        Než jsem koiupil nové kolo, měl jsem pujčené i RB. A věř tomu že není pravda to co píšeš. :-).

        0 0
        • Payia  

          Jenze ty nic nepoznas ani nahodou, kdyby ti dali vehikl za 3.000kc z makra a special za 200.000kc tak rozdil v jizde nepoznas. Jsi turista, nemas silu ani schopnosti na to abys neco proveril a moh posuzovat.

          0 0
          • JakeF  

            Zato ty, anonymní expert a kecálista podle svých slov s výkonností top jezdců ProTour, co jezdí na čínským karbonu, budeš opravdu odborník :).

            0 0
          • Dag  

            Ty si už asi začal chlastat trošku dřív.

            Nevím podle čeho posuzuješ lidi. Myslím že 5–8tis km ročně už 15let neni zase tak špatný výkon. Nebudu to tady rozvádět. Myslím že by jsme se měli držet tématu a neodsuzovat lidi které jsme v životě neviděli a o kterých nic nevíme. :-(

            0 0
      • MJ24  

        nic proti RB, pevné RB jsem dlouho chtěl a i před koupí canyona jslem o RB vážně uvažoval, ale myslím že canyon je o krok vepředu co se týká konické hlavy pevné osy a podobně. Takže momentálně jsem maximálně spokojen a za rb bych neměnil.

        0 0
        • Markony  

          Mi se třeba moc nelibí mix součastek u Grand Canyon AL 7.9 ,přehazovačka XT smyk Sram 7 kazeta Deore , brzdy Avid Elixir 3 . A tet mě ukamenujete .

          0 0
          • JakeF  

            Shimano vzadu řadí dneska líp, ale na klikách má divný poměry převodníků a přesmykač na Sram klikách funguje líp ten od Sramu (výrazně, nedokážu říct teoreticky proč, ale je to tak). Kazeta Deore je trochu škoda a brzdy jsou otázka, sám Avid brzdy taky moc nemusím, ale hlavní problémy vycházely z náročnýho postupu odvzdušnění, jenže od 2012 maj předělanou konstrukci odvzdušňovacího šroubu, takže by v zásadě už s nima taky nemusel být větší problém. Fakt mi přijde, že v Canyonu to staví hodně s rozumem, ne klasickou kombinaci XTR přehazka a Deore páčky a kazeta, která je úplně k ničemu.

            0 0
            • Turbo  

              +1

              Mám sice komplet SRAM, ale shimano na tom taky není vůbec špatně…

              0 0
            • MJ24  

              napsal si to uplně přesně, deorkovou kazetu sem ted po sezone vymenil za XT, jinak když to chodí na 100%, tak mi neva, že v zadu řadí shimano a ve předu sram

              0 0
          • Payia  

            Klasika seriovka, setrej na tom co nejmin lidi pozna viz ta kazeta. Ale nad tim neni potreba koumat a posuzovat nejaky osazeni, to tak delaj vsichni velkoseriovy vyrobci. Pokud jsi jen vejletnik, tak je to fuk, ale predpokladam ze Vasek to chce na zavody a na to bych ten bike nevzal ani zadarmo.

            0 0
            • JakeF  

              :D Tady je vidět, že fakt jenom kecáš… Kdybys byl opravdu takovej závodník, jak se nám tu snažíš nakecat, tak moc dobře víš, že s tím kolem by na závodění nebyl nejmenší problém, jen by byla složitější montáž bezduší, ale i bez toho to jde.

              0 0
              • Payia  

                Zrovna bezduse chapu fakt uplne nejmin. Do terenu potrebujes gumy podhustit (coz spousta lidi nezna a neumi). Uz jsem X krat videl jak se lidem, ktery to nafoukali spravne, bezdusak v zatacce ‚odhrnul‘ a vyfouknul. Jasne, ze pro vejletniky co to perou na 4 je to v klidu, ale na zavod bych bral samozrejme galusky nebo ve financni krizi holt klasiku.

                0 0
                • JakeF  

                  Zase jsi potvrdil, jak tomu nerozumíš :D. Do terénu vozím gumy kolem 1,2–1,5atm, na sucho tak 1,8 max, v extrémech míň. A plášť jsem zul jednou a to při tlaku 1atm na předku při tréninku na trati mistráku v Peci a to ještě po hodně velký mojí chybě. Kdybych tam měl duše, tak musím foukat naopak víc a v tomhle místě by mě stejně nezachránily, stejně bych šel na hubu a místo nasazování pláště bych lepil duši…

                  0 0
                • JakeF  

                  Ale samozřejmě to musí být bezdušový ráfky a pláště, nějaká blbá konverze a volnější pláště zout není problém.

                  0 0
        • Payia  

          Ti nechci kazit radost, ale veci jako konicka hlava nebo pevny osy nejsou vubec zadna novinka. Stejne jako 29" kola nebo biopace prevodniky – jsou to veci, ktery uz tu davno byly (nektery uz pred 100 lety). For je v tom, ze vsechny tyhle vychytavky jsou k hovnu, proto se od nich davno upustilo. Ted to znova vytahujou a pouzivaji v dobe boomu cyklistiky jako marketingovy triky – je to v podstate podvod, nic vic.

          0 0
          • MJ24  

            ok bylo to tu, to nepopírám hele někomu vyhovuje canyon někomu RB, takže je supr, že si může koupit každý co mu vyhovuje. Já jen říkám, že jsem jezdil RB i canyon a canyon to u mě vyhrál.

            0 0
      • scalar  

        Co může být tužšího než 13 let jetý hliníkový silniční rám, Silvestr je bezva :-)

        0 0
        • JakeF  

          Vole, von je profík a vyjíždí Křivoklát na velkou pod AP a v 90 rpm kadenci ;-). Zajímavý je, že ho nikdo nezná a nemá nikde žádný kontakty, takže musí jezdit na čínským rámu…

          0 0
          • Payia  

            Jo takhle vznikaj famy, jsi tak trochu zdejsi klepna. Tohle spis delaji zensky, zrejme budes 4% :(

            0 0
            • JakeF  

              Sorry, přesný čísla už si nepamatuju, ale nesmysl to byl solidní ;-).

              0 0
        • Payia  

          Rika mistr MRX :D Drz se vetese, ve ktery jsi odbornik a nemotej se do diskuzi o kvalite.

          0 0
          • makimaki  

            Někteří lidi si tady utužují sebevědomí, bohužel v reálu jsou to ti největší šášulové aneb variace na: prázdný sud duní nejvíce.

            0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.