• misak.kadlec

    Ahojky rozmýšlím nad vidlí pro přítelkyni. Nedokážu se rozhodnout zda dát na všechny ty chvalozpěvy na vidle od Milana a vzít Suntour Axon RLD nebo za stejnou cenu Rebu SL disc třeba tady www.kupkolo.cz/…SL_1948.html Maj tam i Rebu race za slušnej peníz. Poraďte prosím.

    Anketa: Rebu nebo Axona

    11x
    61%
    7x
    39%
    0 0
    • kubad  

      Vem Rebu upravit se případně dá taky :-)

      0 0
    • MlokCZ  

      Pokud necháš upravit obě, budou chodit ± stejně, těžké jsou ± stejně, vnitřek je také ± na stejné úrovni.

      A upravit doporučuju rozhodně i Rebu, nejen ke zlepšení citlivosti (která je ale celkem slušná i v originální verzi, upravená je ale pořád dost slušný rozdíl), ale i kvůli snížení progresivity.

      Tedy chybu neuděláš ani jednou z nich, upravená Reba bude o chlup dražší (ale rozdíl není velký).

      Tedy vem tu, která se ti vící líbí.

      0 0
    • antuch  

      Vozil sem oba typy-loni axon RLD a letos mám Rebu Team. A abych pravdu řekl, tak s Axonem jsem byl spokojený víc než teď s Rebou. A to sem ho neměl upravenýho. Reba mě fakt sere…tady na foru si každej trhal rodidla z Reby a já blbec poslech…Takže já hlasuju pro Axona, pač byl citlivější. Jediný, co mi u něj vadilo, bylo postupný zanořování vidle při locku. Ale u holky keránebude mít přes 80 kg jako já, bych se toho nebál… Axon je vevnitř komplet hliníkovej, žádná sračka to není. A možná pro doplnění by nebyla špatná ani R7…taky nejsou špatný, pro ženský…:-)

      0 0
      • xentar  

        no, zase dostaneme vynadáno za propagování milana… nicméně tady musím R7 je lehká vidlice, závodní, ale rozhodně neni žádná žehlička, a vzhledem k citlivosti jistých partií bych R7 bez vyladění nechtěl ani zadarmo :-)

        Na druhou stranu celkem chápu, že lidi nechtěj „neznačkový“ vybavení typu RST, Suntour, BBB a podobný. RST si za to očividně může samo, u ST to asi bude podobné, i když svého času to byla sakra značka :)

        0 0
        • antuch  

          Myslím, že suntour je třeba brát vážně…Axon je vcelku hodně povedenej model s minimem plastů uvnitř… Jinak na podporu zančky musím říct, že sem měl několik modelů, vždy nějak upravených a nikdy nebyl problém… A kdyby to byla sračka, tak Marzocchi nebude montovat jejich zamykatelný patrony do svých levných vidlic… Ale to už bysme se asi zas dostali někam jinam a špinili vlákno.

          0 0
      • Stancek  

        No clovece ja mel taky axona, sice ten starsi s 30mm nohama, upravenyho… Ted reba a ty penize o co byla reba drazsi jsou fakt poznat… Axon ani po uprave nemel odtrh v klidu pod 15 kg, reba se pohne uz pri 5 kg. Navic provedeni a dilensky zpracovani … zas ve prospech RS.

        0 0
        • milan1  

          Tady dochází k celkem očekávaného matení díky názvu. Starý Axon a nový nemá spolu společné naprosto nic, jenom ten název. Ani jeden z dílů není stejný. A teď ke starému Axonu. Nikdy jsem ho nechválil ani nedoporučoval. Neměl pevnost a ani nešel vyladit do extrému. Hodnota 15 kg odtrhu je však vysoká. Axon měl více nedostatků a různá provedení ale šel také přehustit s efektem nižší citlivosti. Tohle byl problém, na který jsme narazili i u Foxe a zrovna nedávno. A takové přehušťování je tady potvrzeno i jinde. Naproti tomu hodnota odtrhu u tovární Reby s hodnotou 5 kg neodpovídá mé zkušenosti. takhle citlivou jsem zatím neměl k dispozici.

          Srovnání Reby a Axona tu může probíhat proto, že se cenově přiblížily. Musí se jednat výhradně o Rebu SL,(jiná nejde srovnávat cenově) která nemá nastavitelné foodgate. Tímto jsou si s Axonem zcela rovni. Jsem už ovlivněný a tak porovnávám jedině vidlice upravené a tak kdybych měl srovnat, já bych dal přednost Rebě. Má totiž jednu výhodu navíc a tou je Dual air. Dual air má sice pro mě jedno jediné vyhovující nastavení ale já bych volil tento systém i k nastavení zdvihu. Jde to externě. Axon vyžaduje interní zásah. Je tady spousta lidí, kteří stále váhají zda vozit 80, nebo 100 mm. Rebu bych proto doporučil nastavit na max zdvih a následně si huštěním vyzkoušel i nižší hodnoty. A to všechno bez demontáže. Takže tohle vidím jako hlavní výhodu pro Rebu. (Počítám s tím, že tohle provedení bych taky dle možností dodával.)

          Takže tyto vidlice vidím jako rovnocené v provozu a se stejným nastavením v laděném stavu. Jasnou výhodu Reby jsem popsal a záleží na tom, jak se liší cenou.

          0 0
    • dancing dog  

      nemůžu jinak

      0 0
    • yetti  

      S Axonem nemam zadne zkusenosti a verim, ze muze, zvlast pokud je upraveny, fungovat skevele, ale ja osobne bych zvolil Rebu nejen proto, ze je obecne hodne chvalena a mel jsem moznost se na ni svest, ale i proto ze si narozdil od Axonu porad slusne drzi cenu i jako ojetina. Kdyz se jednou budes chtit Reby nebo celeho kola zbavit, tak Rebu samotnou nebo kolo s Rebou prodas mnohem snaz a hlavne draz. Vim, ze pro nekoho to neni argument, ale ja jsem zvykly takhle premyslet, protoze nikdy nevim jak dlouho se mi dana vec bude hodit, nebo libit.

      0 0
      • xentar  

        s tímhle nelze polemizovat, ale platí to, že i rebu byhc nechal upravit, vyzkoušel jsem si ten rozdíl a je znatelnej, a to i vpřípadě, že je někdo tak neznalej věci, jako já – ale to dělá to přímé porovnání různých modelů a úprav na jednom místě

        0 0
        • milan1  

          I tebe zmátlo ale jméno, v jiném threadu tě opravoval Mlok :-) Měls toho na posuzování u mne hodně ale jedno bylo zajímavé. Zkoušel jsi vidlice Fibermanovy. Obě byly v provozu a obě nebyly dosud servisované. Jedna však byla po úpravě (před cca půl rokem) a druhá byl Revelation s velice nízkým bodem odtrhu již z výroby. Přesto i v provozu jasně zachovala vyšší citlivost Reba a to byl rozdíl, který jsi sám poznal a i naměřil.

          0 0
          • xentar  

            já už snad radši nebudu psát, abych v tom nedělal zmatek :)

            0 0
            • milan1  

              Né, jenom jsi mě zarazil v tom předchozím threadu a kdyby to někdo srovnal, tak má rozpor. Ono vážně jméno působí i na toho kdo vyzkoušel, zvláště když toho bylo opravdu hodně. Zarazilo mě hlavně to tvé předchozí tvrzení. Právě vzhledem k tomu, co jsi zkoušel. Jinak si trvám na tom, že máš po celkem krátké době dost praktických zkušeností, přišel jsi ve vhodnou dobu, kdy byla vyhovující skladba vidlic.

              0 0
              • xentar  

                teď fakt nevím, co myslíš, ale já občas píšu rychleji než myslím :( Každopádně za tu možnost vyzkoušet toho tolik sem vděčnej, a vzhledem k výsledkům o to spokojenější. A dost, zase zasíráme fórum.

                0 0
                • milan1  

                  Narážím na to, že jsi v jiném threadu i přes praktickou zkušenost napsal, že tovární Reba je citlivější, než tvá vidlice, nebo nějak tak to bylo a Mlok tě opravoval.

                  0 0
                  • xentar  

                    tak to byl renonc, samozřejmě. I upravená je ± nastejno, ten rozdíl už nejsem schopnej rozlišit – to by chtělo daleko větší zkoumání

                    0 0
                    • milan1  

                      Tohle je naprosto správně, poznal jsi hranice měřitelnosti a popisuješ to velmi přesně. Tohle jsou témata, která mě zajímají. Jak to kdo vnímá a sjednocení toho vnímání pro daleko více lidí. To, co jsi poznal na místě a ověřil ti přiblížily zkušenosti, které tady má třeba Mlok a ty budeš zrovna jeho slovům více rozumět, převedeš si je do praxe. Mlok má ovšem všechno ještě navíc provázáno i jízdním dojmem. To ty trochu už taky ale v tomhle mu zcela konkurovat nemůžeš. Poznal jsi dokonce i citlivost ještě menší a „měřitelnost“ jsi měl možnost ověřit ještě na upraveném Piku. Jak jsem psal, právě tohle považuju za téma na diskuze a zkušenosti ale tady to nepatří, to jsem se rozjel v nevhodném threadu. Vhodný ale tady stejně těžko najde prostor.

                      0 0
      • antuch  

        tohle je dobrej argument pro Rebu, na druhou stranu je to asi dáno marketingem firmy a propagací značky. RS udělalo masovou reklamu alá Earth is not flat, která byla prostě všude. Tahle stimulace působí dost převědčivě-něco jako hypnoza. Třeba teď se probouzí k životu RST a nástup zahájilo poměrně dobrou agresivní reklamou, která (mě konkrétně) na stránkách časopisu zaujala. Suntour má malou reklamu, nic moc se o něm neví, nepřesnosti jsou i na oficiálních webovkách… Pro suntour ale mluví jednodušší servisovatelnost, levnější díly, lepší jednání s oficiálním zástupcem značky… Jinak musím souhlasit s Milanem, který mě předběhl-nemůžete srovnávat starý a nový model Axonu. Původní měl jen patronu bez seřízení útlumu, navíc byl dost tvrdý a v krutu zase měkký. Při větší zátěži dokonce docházelo k praskání podkovy. To, že se dá negativkou nastavit zdvih, je fajn věc, ale pochybuju, že to kolega bude svý holce foukat každej den. Ale nic ve zlým Milane:-)

        0 0
        • milan1  

          Rozebírám vidlice tak, jak to vidím ze svého pohledu. Ty jsi ale narazil na něco, co může být pro jiného nevýhoda. Takže ještě upozornění. Axon se nedá, díky huštění na jednom jediném ventilku zcela pokazit. Reba jde samozřejmě pokazit. Ale nehledejte v těch nastaveních vědu, kdo chápe souvislosti pozitivní a negativní komory a má trochu zkušeností, tak se nemá čeho bát a hledt jakési berličky v geniálních tabulkách? Postup, který navrhuju s nastavením zdvihu vyžaduje tyto zanlosti a zkušenost. Proto upozornění, kdo bude hledtat jenom nějaké tabulkové hodnoty, tak ať se do toho nepouští.

          0 0
          • misak.kadlec  

            No koukám že to vyjde asi na stejno, nejspíš se rozhodnu pro Rebu, bude mít stejnou jako a tak se nebude moct vymlouvat, že ná „blbou“ vidli. Jen by mně zajímalo jak by se mohla poškodit Reba špatným foukáním?

            0 0
            • MlokCZ  

              Tím „pokažením“ byl určitě míněn chod vidlice a ne, že by se úplně zničila.

              0 0
            • milan1  

              No, když se vytrhnou slova ze souvislostí, tak to může dávat jiný smysl, zvláště jestli se ještě navíc mění slova a slovo pokazit se nahradí slovem poškodit. Ono potom „pokazit nastavení“, o kterém je řeč výše se dá přetvořit velice zvláštním způsobem a jak je vidět i rychle v poškození vidlice o kterém není řeč ani náhodou.

              0 0
    • misak.kadlec  

      Ještě mě napadlo má ten Axon taky ochranu proti neočekávaným rázům při zamknuté vidlici? Tahle funkce mi totiž přijde dost užitečná.

      0 0
      • MlokCZ  

        Systém zamykání u Axon funguje téměř totožně jako u Reby bez nastavitelného floodgate (tedy konkrétně tyhle dvě srovnávané vidlice jsou v tomto ohledu úplně stejné).

        0 0
        • misak.kadlec  

          Floodgate se na nastavuje tím 2,5 mm imbusem na vrchu pravé hohy, ne?

          0 0
          • MlokCZ  

            Ano nastavuje (tedy nenapsal jsem to zrovna přesně), ale není to už externí nastavení a za jízdy si ho nenastavíš. Jako plně nastavitelný beru až u Race verze se zlatým čudlíkem ke štelování floodgate. Nevim jestli by při úpravě Axonu nešlo tohle uvnitř vidlice také nastavit, kdyby se náhodou někomu ta síla otevření locku nelíbila. Pokud ne, tak by teda Reba měla nepatrnou výhodu v tomhle.

            Osobně by mi to ale bylo úplně jedno, jestli je verze Race (jako jsem jezdil), která má externí štelování nebo jen SL s imbusem nebo jako to má Axon (tedy úplně bez vnějšího štelování). Ale jestli to nastavení oceníš ty (tím imbusem), musíš vědět sám.

            0 0
    • Pijer  

      Trošku se zde svezu. Jaký je rozdíl mezi REBOU SL a Race? Tedy na stránkách RS jsem něco našel, ale potřeboval bych to přeložit do jazyka běžného uživatele :-) Případně proč (a jestli)si připlatit. Díky

      0 0
    • apache6000  

      Chces zaplatit za kvalitni vidlici nebo za napodobeninu kvalitni vidlice.Milan si tu jenom dela zadarmo reklamu.Firma s tisice zamestnancema ma urcite lepsi vysledky nez naky amater ktery se snazi tunit vidlice nekde doma v garazi

      0 0
      • mar_tin1  

        firma s tisíckami zamestnancov má akurát väčší obrat. o kvalite produkcie to nič nevypovedá…

        0 0
      • MlokCZ  

        Jezdil si snad v ruce upraveného Axona nebo upravenou Rebu a mohl si srovnávat s Rebou v originálním stavu? Nebo tu píšeš o něčem, o čem vlastně nevíš absolutně nic?

        A proč tedy ta dle tebe kvalitní vidlice potřebuje upravit taky, aby chodila na opravdu špičkové úrovni? Zase abych Rebě tak nekřivdil, v originálním stavu chodí celkem slušně, ovšem upravená je pořád o třídu nědke jinde.

        0 0
      • djano  

        Tak mi vysvetli, preco su tzv. garazovky drahsie a vseobecne hodnotene kvalitativne vyssie, ako seriova produkcia. Ked pozeram, co mas na bikoch, neviem ako AM1, ale MXC ETA som jazdil (a kym som nemenil olej osobne, nebol tam velmi hladky a zdaleka ani citlivy chod – a to sa v tom nevyznam), pochybujem ze model 06 bude chodit lepsie ako SR Axon alebo Epicon vytuneny od Milana. Ja osobne prispevky Milana a jeho klientov neberiem ako reklamu, ale ako pomoc. Spocital si jeho naklady a vynosy ? Ja nie, ale podla mna reklama je cielena na pravdepodobne omnoho vacsie rozdiely medzi tymito polozkami. Sam som chcel byt jeho zakaznikom, ale casovo mi to zatial nevychadza. Mimochodom, kolko zamestnancov velkej firmy dokaze vidlicu pripravit tak, ako Milan ? Osobne dam viac na nazor ludi, ktotych sice nepoznam, ale z ich reakcii vidim, ze sa vyznaju, ako na reklamu v mediach. Aj ked priznam, mam aj Rebu (aj to iba preto, lebo RVL sa osvedcila). Ludia, ani neviem preco takto reagujem, ale preboha uz sa zamyslite pred tym, ako nieco napisete a odoslete. apache6000 : skus si najst, kto alebo co je amater (pozor – internet je velky, za den ho cely neprecitas!).

        0 0
      • xentar  

        Fakt bych ti přál tu možnost vyzkoušet si ty „levné napodobeniny“. Sakra, řekni, na kterejch závodech kola pro budeš, a já tě rád nechám svézt na svém „levném“ epiconu, i když to zdaleka nebude taková pecka, jako možnost vyzkoušet na místě ne dvě různé vidlice, ale třeba deset…

        0 0
        • milan1  

          Ale on nemá potřebu něco zkoušet, všichni ti před tebou jsou tady déle a tohle pro ně nebude novinkou. Zkusím poodhalit motivaci k urážce, kterou tady zase vysypal ten znalec. Jistí uživatelé jsou se svým materiálem tak spjati, že prostě neunesou pravdu, kterou někdo řekne, bez předsudků. Tohle zde velice zvláštním způsobem a kdysi ve veliké míře postihlo majitele vidlic Marzochi a tady to doslova kvetlo. nazval jsem je tehdy Militantní marzochisté, protože oni se doslova vyžívali v ponižování kvalit jiných značek, jejich rčením bylo kup Marzocchu a nebudeš nikdy litovat. To, že neznali opravdu kvality konkurence a žlili si ve své bublině superkvality je dnes už všem jasné. Bohužel někteří se z toho dosud nevyléčili a osobní napadání, u tohoto nicku i často užívané nadávky jsou styl, který už u rozumě uvažujících nicků dávno skončil.Ovšem nepřátelství v mnoha podobách založená na podobném principu jsou stále platná. Tato reakce zde, je prostě pokusem ublížit a vybouřit se za to, co jsem si dovolil v nedalekém threadu viz. www.bike-forum.cz/…5/forum.html#… Protože samozřejmě onen nick nezná mnoho detailů ani o své vidlici a natož o konkuernční, tak nereaguje tam ale snaží se vybouřit zde. Nic jiného v tom není. Zrovna tenhle si vybudoval vztah nepřátelstí, kdy jak napsal, čím hůře pro mne, tím radostněji pro něho. A vše je vybudováno na takovýchto základech, jako je zde náramě dobře viditelné.

          Vím dobře, jak jsou zkreslené dojmy jezdců a jak jejich hodnocení. Setkávám se s tím stále. Když dojde na měření je vše jinak a tys měl možnost si vyzkoušet. Popíšu tady nové zkušenosti z posledního týdne. Jistě víš, jak podporuju měření, jako exaktní ukazatel, který nejde moc oklamat. Popíšu tedy opravdu praktické vnímání jezdců. Vidlice Rvelation pružina. Momento dtržení 15 kg ! opravdu, takováto hodnota u pružinové vidlice. Tohle je ten tovární stav u vidlice v provozu.Samoz­řejmě se může lišit podle stavu vidlice a i když se jedná o jeden typ můhou být zkušenosti odlišné, tohle je prostě rozptyl té tovární výroby a podepisuje se na tom i údržba. Má snad někdo možnost bez měření si takovéto údaje zjistit a porovnat? Když totiž zrovna tuhle ale vezme do ruky majitel, nebo vyzkoušeno i jiný jezdec, prohlásí, že to je v pořádku, že mu to přijde dobré. To vše jenom do té doby, než začne opravdu měřit. Jakmile tedy přiložíme vidlice na váhu, začneme zkoušet několik a porovnávat, tak se začne situace měnit a to velice výrazně. To víš moc dobře. Vzduch třeba proti předpokladům dokáže významě pokoří tuto pružinua a stejně tak to prokáže i jízdou. Od tohoto jsou ta měření a zkoušení, ketrých se ale jak jistě víš tihle Marzochisté hrozně neradi zůčastňují. Moment odtrhu nad 20 kg bývá u nich velmi dobrá hodnota a jízdní projev tomu samozřejmě odpovídá, tohle konkrétně znáš z vlastní zkušenosti tady zůčastněný Djano, který to bere rozumě. Pokud není zaslepený, jako onen Apache, tak se ho to nedokáže dotknout, je to prostě fakt, který zná a který si i ověřil. Tvrdit na obranu, že tohle někdo chce a že mu to vyhovuje je už nikoliv Marzocchismus ale Masochismus :-) S Mlokem a mnoha zkušenými se babvíme o maximech, které jde dosahovat v současně nejleší dosažitelné citlivosti a měření je metoda, která umožní každému porovnat si doma jak je na tom sám se svojí vidlicí. Tohle považuju za témata o kterých se dá bavit na fórech a která patří do takových diskuzí. Pokud mi jde něco vyčítat jako můj záměr, tak ano snažím se aby lidi sami rozeznávali kvalitu a dokázali jí ocenit a taky požadovat. Jestli to je v zájmu většiny? Každý se může rozhodnout a udělat si obrázek. Komu to může být doslova trnem v oku? To je snad taky dobře vidět. Pohádkářům, kteří žijí ve vlastním vysněném světě to někdy boří domeček z karet.

          0 0
      • burnout/syndrome1  

        Teda,ty jsi jak kolovrátek, pořád dokola-vždyť tu opakovaně dosti lidí (např. Xentar,dancing dog,Komoň -co si ted vybavuji) od Milana mají vidlici koupenou či vyladěnou a velmi to chválí,kladně se vyjadřuje i Mlok.cz,což je bezpochyby znalec,myslíš,že to jsou všichni hovada,co jsou spokojení s něčím špatným,co negunguje dobře,nebo že to jsou Milanovi placení agenti?Vzpamatuj se,to je tedy argument-argument že velká firma musí mít lepší a funkčnější výrobky než „amatér“ Milan zvláště v dnešní době,kdy se velkovýroba téměř ve všem posunuje směrem ke spotřebnosti s opotřebením a nutnosti asté výměny,je tvé tvrzení vyloženě směšné!

        0 0
        • dancing dog  

          Než současného bajka možná prodám, můžeš si přijít zkusit na Cube toho Epicona…za ty prachy je to fakt paráda…

          0 0
    • jIrI___  

      Vozim ted Axona S-RL z roku 2006. Nemam ho ani upraveneho a chodi mnohem lip a je citlivejsi nez Manitou Skareb, ktereho jsem mel predtim. Hmotnost taky neni nijak moc vysoka. Jedine co mi vadi je celkem dost velke noreni pri brzdeni predni brzdou, ale da se to prezit. Asi to bude i tim, ze mam mensi tlak vzduchu nez udava vyrobce. Jezdi se mi s tim lip ve sjezdech a na roviny a vyjezdy pouzivam lockout. S Rebou nemam zkusenosti, lidi i tady hodne vychvaluji, ale kdovi jak to je… Takze hlasuju pro Axona.

      0 0
      • xentar  

        Noření při brždění je podle mě jeden z projevů citlivé vidlice. kinetická energie při brždění se prostě projeví jako tlak na vidlici, a ta jde do zdvihu. Milan nebo Mlok ti to určitě vysvětlí mnohem přesněji – já vycházím z toho, že přesně takhle reaguje moje vidlice a další vyladěný kousky, který jsem zkusil namontovaný na kole a ne pouze na váze

        0 0
        • milan1  

          Ten starý Axon může mít nestnosti, které zachovají jenom negativa. On je totiž podhuštěn a díky tlumiči v tomto případě i necitlivý. Přesto se bude velmi významě nořit pod brzdami. Jinak čekat, že existuje nějaká extra citlivá vidlice, která bere i velké nerovnosti a přitom se nenoří pod brzdami, to je nereálná představa.

          0 0
          • xentar  

            vždyť jsem říkal, že to vysvětlíš mnohem líp a poznáš problé, kde já podle popisu vidím jen citlivou vidlici, která reaguje nejen na rázy zespodu, ale poddá se i jiným silám :)

            0 0
            • milan1  

              Samozřejmě je to tak, zázraky jak si mnohdy někdo představuje se nekonají. Pod brzdami se nebude nořit vidlice s extra tvrdou pružinou a ta zase neposkytne citlivost na větší nerovnosti. Všechno, co kdo požaduje je vždy o kompromisu. Ta nenořící se vidlice potom nikdy nedosahuje konce zdvihu, který se vozí zcela zbytečně. Ono totiž brždění a zatížení předního kola bržděním je pořádná zátěž, tos taky přeci zkoušel.

              0 0
          • jIrI___  

            Takze kdyz ho dofouknu na doporucene hodnoty, tak se zvetsi citlivost? Pochopil jsem to spravne?

            0 0
            • max78  

              ja to pochopil tak, ze citlivost je nizka i pri podhusteni, a necekal bych, ze se zvysi nahustenim. ale treba se pletu.

              0 0
              • jIrI___  

                Hm, asi mas pravdu. To se spis pletu ja. Od te doby co jsem se zaregistroval na bikeforum pomalu zjistuju, ze mam na kole same shity. Asi se zas brzy odhlasim… :-))

                0 0
                • djano  

                  Same shity ? To nie – retaz je dobra :-) Na nazory niektorych „znalcov“ sa vykasli a daj si poradit od tych, co veci rozumeju.

                  0 0
      • milan1  

        Už to bylo výše zmiňováno. AXON 2006 jě něco zcela jiného. Rozhodující je tlumič. Pokud porovnáváme a měříme vidlice má to vždy zásadní podmínku, tlumič musí být v pořádku, a to právě u staršího axonu zcela zásadně neplatí. Skareb mohl být špatně nastaven ale v optimálním stavu nemůže Skareb se starým Axonem prohrát. Starý axon je prostě zcela jiná kategorie a porovnávat ho by bylo zcela jiné téma, komfort téhle vidlice je velice špatný. Kvalita zde zmiňovaná a probíraná, tedy Axon 2007 a více proti Rebě to je velice kvalitativně vzdálené, to je úplně jiná kategorie. Doporučil bych si to vyzkoušet a překvapení zaručuju.

        0 0
        • dancing dog  

          Ahoj Milane, můžu tady potvrdit, že přesně to jsi mi říkal již před rokem, když jsem uvažoval o tuningu bráchova axona 06. Nakonec jsme ho dali na kolo jeho ženy, výměna za RST a ta i tak si tu změnu pochvaluje, stejně jako brácha Tebou vyladěnou R7

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.