Koupil jsem ženě kolo. Teď staré 3 týdny. Převody 8×3. Talíř stabilně daný na dvojce a vzadu již při zařazení 4 a níž, řetěz padá na talíři z dvojky na jedničku. (První týden od koupě) Šel jsem k prodejci pro radu a on ujel 20 metrů a opraveno. Upravil to na lanku u řidítek. Odjel jsem a bohužel, padání řetězu teď od trojky pořád padalo. Na druhý příjezd do prodejny, kolo vzali na servis a začali testovat. A řetěz opravdu padal. První jejich slova byla, že jsem spadnul a ze jsem ohnul přehazku. Pak ale zjistili, že přehazka je v pořádku. Ať dělali, co dělali, řetěz pořád padal. Navrhli mi, že vymění osku u pedálů, že je delší, tudíž je talíř příliš v pravo a že ji vymění za kratší. Souhlasil jsem a po 4 dnech jsem si opravené kolo vyzvednul. Řetěz opravdu přestal padat. ALE! Později jsem zjistil, že pokud protočím pedály dozadu, řetěz opět spadne. Pokud třeba stojím před rozjetím na zemi a protočím pedály o půl otáčky, řetěz padá. Jdu opět do prodejny a reakce prodejce je, že on má také kolo a za 100 tisíc a že též, pokud by točil řetěz dozadu, že by řetěz padal. Volal šéfovi a navrhli mi, že vymění celý střed i se šlapátky za Shimano, ale, že budu muset připlatit. Že oni zaplatí polovičku a já 250Kč. Tak jsem nesměle navrhl odstoupení od smlouvy a vracení peněz a dočkal se odpovědi, že by mi výrobce reklamaci neuznal. A teď babo raď. Co dělat? :( OMLUVA ZA DLOUHÝ TEXT.