Tak mi po 6 letech rupnul rám TREK FUEL EX 8. Poslal jsem ho na reklamaci a dostal jsem zpět hlavní rámovej trojúhelník.
Ne že bych nebyl happy, ale v konečným důsledku to zas taková výhra není a nevim, jestli to nemám rozprodat a nekoupit něco novýho. Starej rám byl r. 2009, novej je typ asi 2012 a odlišností je dost. Rám má oversize hlavu, já mám ještě starou vidli s úzkým krkem, spodní domeček rámu je taky oversized a bez závitu (to je pressfit?) a má větší průměr i šířku, je jiný vedení bowdenů.
S vidlí a středem to asi chápu, problém ale mám s montáží zadní starý stavby na novej trojúhelník, střední část rámu se závitem na vahadlo má jinej závit než původní, takže tam nedám ani původní šrouby. Na zadní stavbě jsou navářky na zakončení bovdenů, novej rám ale počítá s vedením bovdenů bez přerušení až k přehazce, takže budu muset navářky ubrousit. Rám je černej a má jen jeden chudej nápis na boku, takže design ee.
OK, nebudu brečet, i když jsem si představoval hezkej novej kompletní rám. Jediný, čemu trochu nevěřím, je kombinace starý zadní stavby a novýho rámu, konstrukčně o 3 roky novějším. Máte s tim někdo zkušenost? Co vidlice a tenkej krk, jsou nějaký redukce spolehlivý?