Čau, máte někdo zkušenost s ráfky Remerx WER 523 použité jako bezduše? Zajímá mě funkce s plášti Maxxis šíře 2,3, tlaky vozím 1,8 atm předek 2,0 atm zadek.
Díky
Čau, máte někdo zkušenost s ráfky Remerx WER 523 použité jako bezduše? Zajímá mě funkce s plášti Maxxis šíře 2,3, tlaky vozím 1,8 atm předek 2,0 atm zadek.
Díky
Poohlédl bych se jinde.
Ja taky. Ten profil rafku na bezduse neni dobry. Fungovat to bude, ale ne dobre a spolehlive pri agresivnejsi jizde.
wer mam doma predelane na bezduse ardent 2.4 tlaky 1.8 a v poho jezdi to zena
Pri vypustenii tlaku at muzu dolit mliko plast spadne z patek
…coz je znamenim toho, ze na bezduse vhodny neni.
Díky za reakce, trochu jsem to čekal, že to nebude to pravé ořechové :-)
Mam je v kombinaci s schwalbe nobby nic a bez problémů.
Pro srovnání, vozim i ztr ráfky a není v tom rozdil. remerxy drží hodně dobře.
Můžu na bezduse doporučit.
No, zkoušel jsem víc remerxu na bezduš a nikdy to pořádně nedrželo = při agresivní jízdě to zuješ
Musíš mít správný tlak, pokud už cvakáš o ráfek tak je problém… jak říkám, jezdím konkrétně tyto ráfky a schwalbe v šířce 2,25 a drží. Nikdy jsem ještě nezul plášť na tomto ráfku. Jedenkrát na ZTR už mi to odfouklo.
Drží ti to i když skočíš do transferu? Máš to vyzkoušené více než s jedním typem pláště?
Tak to netuším, protože takove šílenosti nejezdím ☺️ jezdím jenom schwalbe ve verzi performance, šířka 2.25. Tlaky spíš nižší.
Já právě už jednu sezónu na ne tubeless ráfcích jezdil, byly to DT Swiss 533D a občas jsem u fouknul i s těmi tlaky co jsem psal v prvním příspěvku a to nejezdím žádný extrémy. No vyberu něco jiného TLR ready
Sakr já plánuju bezduše zrovna na remerxech !
Dej tomu čas, já mám na zimáku úplný mr.ky od Kellyse a dokonce fungují i s obyč performance verzí plášťů.
Jen je pakárna je nahodit, musí člověk použít opravdu výkonný kompresor a počítat s tím, že první týden, dva to utíká dost.
Po měsíci ježdění cajk.
Stále mi není jasné, jak se pozná vhodný ráfek na bezduše, tedy pokud to není na něm napsané? Konkretně mi jde o Remerx Top disk?
Podle profilu rafku. Top Disk prilis vhodne nevypada.
A poradíš mi jak má tedy ideálně vypadat?
Tlr ráfky mívají tvar vnitřní stěny takový, že patka pláště zaskakuje do provozní pozice za výstupek – ten znesnadňuje sesmeknutí a ztrátu tlaku v pneu při bočních žvejkacích silách (Viz např.: http://www.blackjack.pt/…rodutos.aspx?… ). U Remerxu je má jen Hurry. Top Disc je nemá. Pro nízkotlaký bezdušový provoz to chce pro MTB pneu ráfek s větší vnitřní šířkou.
Moc díky, nebudu riskovat problémy se zouváním.
Viz obr.
A co hookless rim jak tam drží pláště?
Hookles je to samo jako vpravo jen bez ohnute patky. Důležitá je ta plocha na rafku. Hookles jezdím ted dva roky na karbonech a drzi to uplne v pohode.
Uff, tak mne se ted povedlo nasadit plaste mitas kratos na rafky remerx wer :-). Pouzil jsem 2× tesa pasku. Po prvnim nahozeni pomoci vzdusniku to jiz slo nafoukat klasickou pumpou. Lepsi by bylo asi pouzit 3 vrstvy. Kazdopadne vzduch utikal i ve spojeni rafku, takze bylo nutne pouzit tmel.
Zaver: Tyto rafky na bezduse nebrat. Nesrovnatelne s dt nebo wtb.
Na DT nebo WTB musíš taky použít tmel… nebo? :D
Mám zkušenost s hurry i wer a ani jeden na agresivnější jezdění nedoporučuju. Je potřeba použít více vrstev pásky, aby byla patka pěkně podepřená, ale i tak jsem měl při 2.0 zadní gumu dost ochcanou mlíkem. Přední kolo relativně fungovalo. Guma byla ochcaná jen bodově, asi při ostřejším dotyku s ostrou hranou / kořenem. Na běžný ježdění = najíždění km, polňačky to bude naprosto ok.
Na fotce wer po 2 jízdách. Snad to jde vidět…
ještě předek, taky wer…
Pedro404 : „Co sou to vlastně ty ‚cutties‘“?
Já : „No takle čum ne“
… A plášť měl najednou tak 2 psi. Moc to na WER 523 nedrží. Jezdit se na tom dá, ale žádný divočiny.
Nejsou vhodne ani nahodou. Me netesni pres spoj.