• Boyapunk

    se mi zda davat 300–400 kc za brzdovy desticky dost, sem si rikal, jestli jste nekdo nezkousel poslat desticky na repasi. primerena cena je podle me tak 100–200kc za nove max, vzhledem k cene desticek na auto,motorku, kde je vice materialu.

    kdyby se to domluvilo s firmou, slo by zavist repasi desticek na kolo. pokud byste se toho nebali. sberna mista by slo pouzit motoshopy,ktere jiz dily na repase posilaji.

    http://www.renovace-brzdovych-celisti-spojek.cz/…0×5–10metru/

    0 0
    • saddik  

      Vzhledem k tomu, že v odkazu mají jen spojky a čelisti bubnových brzd, tak bych hádal, že na brzdové destičky bude třeba jiný materiál. Už podle toho, že třecí materiál destiček by se určitě nedal stočit do cívky (leda možná před nějakým zapečením, pokud se to tak dělá).

      Navíc při nízké ceně nové destičky se imho nevyplatí doprava starých na repasi a už vůbec, aby s nima někdo něco dělal rukama, ta práce by se prostě nezaplatila.

      Nerad jsem skeptický, ale podle mého je to bez šance.

      0 0
    • kubad  

      kolem 200 v klidu jdou desky koupit, lepeni nove smesy je nesmysl,

      odzkouseno :-)

      0 0
      • Boyapunk  

        tak napis jak a kde jsi to zkousel.

        jinak musim napsat, ze jsem par for precetl a tady ma clovek strach neco napsat. prijde mi to tady nekdy dost utocny. na nekterych forech panuje az temer pratelska nalada lidi, kteri se spolu nazorove neshoduji.

        0 0
        • saddik  

          jj, zatimco tady po sobe krute jdou i ty, co spolu souhlasi :)

          0 0
        • elefant  

          +1

          0 0
        • McBlacky  

          superstar components třeba

          18liber za 4 páry

          23za metaliku

          25 kevlar

          pošta 3,5 myslím

          0 0
          • Boyapunk  

            a je to za 4 pary? me zarazilo, ze pisi pad a ne mnozne cislo pads. takze za ty penize dostanu 4pary desticek? tak to jina…

            0 0
        • kubad  

          kamoš mě nechal dělat 4 páry sobě taky bylo to gratis, ale reálně by se mělo účtovat cca kilo za pár,

          byla to měkčé směs brzdilo to fajn – 3 vyjíždky u nás na rovinách super.

          pak zátěž v kopcích, po 2–3 sjezdech přední utržené zadní uvařené cesta dolu byla celkem zajímavá

          kamoš to semlel taky

          při cenách Superstaru nemá smysl řešit a riskovat

          0 0
    • Vilém  

      nema to smysl. Nekdo to tu zkousel, s vysledkem nebyl spokojen.

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • MirosPikos  

      Tak si odpusť pár piv a máš na destičky :) Šetřit se dá i jinak a nebo prostě vydělej víc.

      0 0
      • jIrI___  

        To jsou rady jak pojďme ***** :D.

        K tématu: Vezmi 4-pack ze Superstaru, vyjde to cenově pěkně a většině lidem to i brzdí.

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
    • Ruprt2  

      Mě by to nestálo za to.

      0 0
    • Thidney  

      vem Superstar a máš klid.

      Pokud chceš mocímermo recyklovat, tak si pořiď véčka a měň špalky v botkách ,)

      0 0
      • Vilém  

        Vole, vis co to stoji, takovy vymenny spalky? Kus stare gumy z auta, nebo pasoveho dopravniku, to jisti.

        0 0
    • felix.org  

      Jestli sjedeš desky za měsíc, tak jsem ochotnej akceptovat, že budeš řešit kilo nebo dvě úspory, ale pokud ti vydrží desky 3 sezóny jako mně, tak pak bych se na nějaký repasování vykašlal.

      0 0
      • McBlacky  

        výdrže je individuální. Od 100–10 000km co tak pozoruju

        0 0
        • v POHODÌ klokan  

          Tobě fakt nějaký desky vydržely 10000km? To bylo v dobách, kdy jsi jezdil jenom za sucha po cyklostezce? :-)

          0 0
          • Ralan  

            Řekl bych že to možné je, mě drží už něco přes 7000km a ještě něco málo tam je (dvojnásobek tloušťky pružinky). Sice jezdím za sucha, ale tady v beskydech někdy brzdím i očima. Už je to na výměnu, ale ještě na cyklostezce by to ještě chvíli vydrželo :-)

            0 0
            • pepek  

              Vážíš do 50kg i s batohem?

              0 0
              • Ralan  

                To ne, sám mám cca 75kg :-) Divil jsem se že drží tak dlouho, nové mám v šuplíku nachystané už od minulé sezóny kdy jsem myslel že je už budu měnit.

                0 0
                • scret  

                  zalezi co ma clovek za brzdy, treba origo Formule nevydrzej snad ani 600km, moje Hayesy TRail maji najeto cca 5tis.km a porad jsou cca na 40–50%

                  0 0
                  • Roman11  

                    Totéž já – mám Hayes Stroker Trail a origo sintry jsem z nich vyndal, když měli tl. obložení 1,3 mm po najetí 5000 km. Nevím kolik měli tloušťku nové, ale organiky SWISSSTOP které jsem místo nich dával měli tl. 2,0 mm. Takže předpokládám, že by ty sintry teoreticky mohli ještě dalších 4000 km dát. Mám je schované, možná na ně ještě dojde. Jinak ty organiky už jsou skoro na výměnu po 3000 km. Zato brzdí za studena podstatně lépe a vůbec nepískají.

                    0 0
          • McBlacky  

            mě nikdy ani půlku.

            ale bylo to tady na foru. Já jsem spíš na tý dolní hranici u plášťů, desek, řetězů, pil a kazet :)

            0 0
          • smith22  

            Právě letos mám na origo Avidech najeto přes 11000km.Ale už je to na výměnu.Každou chvíli čekám až uslyším zakvílet plech.

            0 0
          • marapara  

            čoveče, budeš se divit, ale já jsem na Juicy 7 první desky měnil po 4.5 letech ježdění vepředu, vzadu je nemám ještě sjeté, mám stále původní, a to už je jezdím 5.5 roku :). Mám to na HT při nájezdu cca 7–8500 km ročně. Tak si to spočítej :). Jezdím sice dost roviny, ale jezdím také do kopců i do Karpat, kde jsou kopce delší i náročnější sjezdy na brzdy. Takže nedá se říct, že bych jezdil jen po rovinách. Na těch deskách vepředu jsem mohl najet tak 35000 km, vzadu tak 45000 km a stále je ještě jezdím. Neuvěřitelné držáky to jsou :).

            Na fullu mám Elixiry R a tam jsem desky už měnil vepředu i vzadu tak po 4000 km.

            0 0
            • Lada,s  

              Tak za sucha asi není problém. Ale stačí pár blátivých závodů (nebo jeden delší) a desky jdou do kytek docela rychle :-)

              0 0
              • marapara  

                Je to jeté více méně za sucha, do bláta se nehrnu a závody už pár let nejezdím. Ale jezdil jsem na s nima i závody ještě na starém HT GT Zaskar, ale byly více méně na suchu.

                Každopádně se divím, že se někdo diví, že destičky jsou schopny vydržet i více než 10000 km :). Ono záleží i na technice, na hodně okolnostech. Já uvádím svůj konkrétní případ, kdy jsem najel několikanásobek.

                0 0
                • Lada,s  

                  Jasně, ale v tvém případě už je to ten horní extrém, 35/45 tis km je hodně slušné, až neuvěřitené :)

                  0 0
                  • scret  

                    tak maraparovi vseobecne vydrzi vsechno vic… Tusim ze na nejakych plastich najel taky pro mne neuveritelny cislo…

                    teda jestli si ho s nekym nepletu:)

                    0 0
    • scret  

      jedny desky mi vydrzej cca 3sezony, tj. cca 250Kc za sezonu – jezdim cca 6mesicu, takze 40Kc mesicne – ja myslim, ze mi to za moje zdravi stoji:)

      0 0
    • slavekRM  

      Vyzkoušel jsem na XT brzdové destičky Force (polymer). Docela to brzdilo a cena byla tuším 140 kč za pár. Životnost nevím…

      0 0
    • Tomas94  

      prakticky stejně jako slavekRM.

      Na hydrach, SLX a XT mam force destičky pár prosím 125 Kč tj za 4 sady (na dvě jízdní kola) jsem dal i s poštou 550 Kč a brzdí opravdu obstojně a já si nestěžuju.

      Myslím že repas destiček se ti nevyplatí a soudruzi už mají náklady sražené na minimum.

      0 0
      • marapara  

        taky si myslím, že nemá cenu nějaká recyklace, když nové desky se dají sehnat za cca 130–150 Kč :). Ty Force jsou vyzkoušené, vydrží o něco míň, jsou to organiky, ale brzdí dobře.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.