• jenda78

    Koupil jsem kolo na bazaru z Německa. Čtyři roky starý ocelový rám. Po vybalení jsem si při prohlížení rámu všiml několika drobných „puchýřků“ Předpokládám, že se jedná o rez. Ale u tak nového rámu? Na místě, kde není poškozený lak? Mohlo by to být i něco jiného? Omlouvám se za kvalitu fotek, ale lepší se mi nedaří udělat. Díky

    0 0
    • Vilém  

      Kdyz tam ten rez je, tak je to mozne.

      Proate to nekdo ochmatal zpocenou rkou ap. nez to slo do laku.

      1 0
    • MTBIKER doporučuje
      Sportful Super dětský dres, tyrkysová Skladem 2 ks

      Výprodej -56% Sportful Super dětský dres, tyrkysová

      609 Kč -56% MOC 1 399 Kč

      Viking Regular šátek, multicolour Skladem 2 ks

      Výprodej -35% Viking Regular šátek, multicolour

      145 Kč -35% MOC 255 Kč

      Oakley ALL MOUNTAIN MTB SOCKS ponožky Blackout Skladem 2 páry

      Výprodej -41% Oakley ALL MOUNTAIN MTB SOCKS ponožky Blackout

      od 181 Kč -41% MOC 383 Kč

    • michomin  

      Třeba je to jenom zprasený lak. Dokud to neodloupneš, tak to nezjistíš.

      1 0
    • Tomcat  

      Ale u tak nového rámu? He ?… jako u jakého rámu ? Myslíte že ocaláky třeba jen za 50000,– za rám nereznou ? :-)

      Ale u tak nového rámu? – My tady ten rám neznáme

      Na místě, kde není poškozený lak? – může být , špatné příprava před lakováním

      Mohlo by to být i něco jiného? – Špína pod lakem

      0 0
      • jenda78  

        Ne, že bych si nemyslel, že nereznou. Jen se divím, že už po 4 letech. Špína pod lakem? Možná. Ale u solidního britského výrobce, jakým snad Fairlight je, bych to úplně nečekal.

        0 0
        • Kouba_2005  

          A to je originální lak?

          0 0
        • Tomcat  

          Z laboratorního pohledu několik desítek sekund po obnažení materiálu lze pozorovat již korozi . Pokud solidní Britský výrobce šije v Číně případně má guest-arbaitery z globálního jihu a tedy moc bych se k kvalitě výroby neupíral. Důležite je, že mimo x krát zeslabovaných trubek si to muže zreznout klidně půl století a nic se neděje . Tedy krom Vaší nabořený psyché .

          0 0
    • černápole  

      U oceláká normální…

      0 0
    • TK75  

      Podobný „puchyřky“ jsem mel na zadni stavbe u Nordestu a protoze byl ram z bazaru, tak jsem netušil jestli to bylo uz od začátku nebo to pod lakem rezne.Takze jsem vzal jemnej smirgl a prostě to obrousil.Ukázalo se ze je pod tím krásne hladký podklad a vůbec to orezle nebylo…byl to fakt jen lak na povrchu

      Striknul jsem to sprejem a hotovo

      2 0
      • jenda78  

        Tak je to asi možné, že je to špatně z výroby. Zatím to nechám být a uvidíme. Stejně do budoucna přemýšlím o nové barvě.

        0 0
    • Georrge  

      Doufám, že jednoho dne lidstvo vymyslí materiál na rámy, který nebude reznout. Oh wait…

      4 1
    • jeniiiik  

      Author Ronin (asi nejen) první generace reznul pod bezbarvým lakem. U mě to dělalo takové efektní rezavé vlásečnice. Celkem se mi to líbilo. :)

      0 0
      • jenda78  

        Věřím, že to mohlo vypadat pěkně! Ale vzhledem k tomu, že o tom mluvíš v minulém čase, tak si ho asi raději prodal! .:)

        0 0
        • jeniiiik  

          Kvůli toho ne, od té doby mám asi čtvrtého gravela. A to je zrovna typ kola, které měním nejméně často.

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.