Chci se poptat na ty to pedály, hlavně kdo má V4 Compy… Ve Velu vyšly vítězně V4 COMP, ale co jsem si pročetl tady pár diskuzí, tak vesměs všichni na ně nadávali… Díky moc za rady :-)
Chci se poptat na ty to pedály, hlavně kdo má V4 Compy… Ve Velu vyšly vítězně V4 COMP, ale co jsem si pročetl tady pár diskuzí, tak vesměs všichni na ně nadávali… Díky moc za rady :-)
jednoznacna volba 520…cena-kvalita super..
V4 jsem sice neměl, ale dost o nich psali, že rychle odchází ložiska. M520 zase dost často vržou, ale po tom co jsem je párkrát dotáhl je to bezproblému-naštěstí u nich jde seřizovat vůle, což údajně u V4 nejde.
Právě to jsem se dočetl taky… Teď ale ve Velu je docela chválili, tudíž jsem zvažoval, že je vezmu na úkor 520, ale zatím jsem na ně tady nečetl žádnou chválu :o)
Je mám. za 650 kč jsem je sehnal na www.bagbike.cz ja s nima nemam problem. najeto zatim jen cca 500 a nic nevrze i loziska v pohode. Jdou krasne serizovat. proste pohoda. je teda fakt, ze jsem nemel moznost vyzkouset jiny. zatim. ale kamarad ma 520 a taky s nima nema problem. ja koupil ty V4 hlavne proto, ze 520 ma kazdej:)
můžu se zeptat jak jdou seřizovat ty ložiska na V4 COMP ???? případně jaké nářadí je potřeba???
Serizovanim jsem myslel tuhost pruziny pro vypnutí kufru. Nikoliv serizovani lozisek. Omlouvam se za mistifikaci.
COMP ne, kdyz uz V4 tak PRO nebo WCS. Compy maj hodne mizerne utesneny loziska.
520, cca po 200km seridit loziska a si za vodou, V4 ma tusim prumysl/kluzny, ne? …to stelovat jaksi nejde
COMP maj konusy, PRO kluzny + nejaky radoby konus/prumysl, WCS netusim, ale podle konstrukce tela to bude na 90% identicke s PRO.
mám 520 a moc s nima spokojenej nejsem, hlavně co se týče vypínání, přijde mi to že se vycvakávaj docela těžko, ale přitom se mi už vícekrát při výskoku vypnout a ten dopad na sedačku bez opory nohy nic moc
mam podobne zkusenosti s 540tkama..zacvakavaji se v pohode, ale uz mi nekolikrat vyply a jednou sem sel malem k zemi… asi v 50 na rozbitem asfaltu… ta namlacena prdel byla jseste krasny vysledek, mohlo to dopadnout dost hure… :))
Sh 520 brzo odešly, nahradil jsem je Rtch V4. V4 jsou lehčí, nezanášejí se blátem, nástup i výstup je lehčí. Předpětí se dá pohodlně štelovat, je tam i stupnice předpětí. Dají se sehnat i levně kolem 700,–. V.
nemohli byste sem někdo hodit ten článek z Vela? fotku asi nejjednodušeji. nechce se mi kvůli tomu kupovat celej časák teď, sháním je vždy až s odstupem…
Tak článek už jsem četl, ale nic moc mi nenapověděl. Nemáte někdo zkušenost co vydrží ložiska na těch Ritchey? Někdo mi vykládal že jsou blbý. Mně SH 505ky vydržely až dokud jsem je nepředělal na kolo přítelkyně bez seřizování, teď mám 520ky, ale chtěl bych zkusit ty Ritchey. Jen z těch ložisek mám obavu. Kolik vám to vydrží?
Já bych se toho nebál. Vozím už deset let ty úplně první Ritchey, co je potom dělal i Author (kluzné + průmyslové ložisko). Vakl mají samozřejmě jako prase, ale funkci to neomezuje. Měnil jsem jen kufry a to ty starý šly ještě na sandále. Pedály vyměním až upadnou.
To by mě zajmalo jak jde seřídit vůle na ose.
Na 520.
docela jednoduse- sundas to telo pedalu – je to tady www.ivelo.cz/…o-mechanizmu a potom muzes nastavit vuli tema matkama na konci…
www.bike-forum.cz/…ponenty.html?… ta matka co je tam sundaná, tak tím jak ji dotáhne, tím seřizuješ vůli.
Tak tam jsou v 520 dvě kuličkový ložiska ? Ve Velu psali jedno kluzný, jedno kuličkový…
JJ 2 kuličkový,oni asi brali ten váleček jako kluzné-ale není tomu tak.
Tak jak to píšete by mohlo pomoc,já myslel že vůle je na tom válečku.Zítra zkusím.
Já mám M520 a naprostá spokojenost. Nechápu, ale když je nějaká krizovka, když si potřebuju šlápnout, abych se nerozštípal, tak vždycky v pořádku vypnou. Jednou mi vypla jedna i ve skoku, ale měl jsem ji špatně seřízenou. Ale jinak neznánm lepší…
bohužel nemohu oba modely porovnat. chtěl jsem si pořídit M520, ale vzhledem k plastovým maticím a nutnosti pořízení speciálního klíče jsem vzal M540. ty mají matici z kovu a to je pro mou hmotnost asi vhodnější. cena už padá k 1000 kačkám včetně odrazek, což není o moc víc než M520+klíč. takže devastuju boty Time Geo + M540. spokojenost!! najeto cca 400 km, z toho 100 km po trati silesie. snadný nástup i výstup. zatím jediný výpadek – při odjezdu z ADP v žimrech se natlačil kamínek do mechanizmu a nešlo nastoupit. musel jsem vyšťourat kamínek a jelo se dál. až budu muset ladit vůle, pokusím se ozvat. ale výsledky ode mně budou zkreslené a asi horší z důvodu mojí váhy 108 kg. doporučuji tedy M520, což je téměř stejné jako M540.
Jezdil jsem 520tky a teď mám V4. 520 se mi vůbec neosvědčily – levý pedál cvakal a nemohl jsem se toho zbavit. V4 jsou skvělé a osvědčily se mi. Byly tu ale názory, že V4 někomu nedělaly dobrotu a naopak znám pár lidí, kteří vesele jezdí 520tky už hodně dlouho a fungují jim bez problémů. Asi jsem ti nepomohl, ale aspoň vidíš, že jednoznačný závěr asi není. Být tebou tak bych asi kvůli ceně šel do 520tek.