• Dan.45

    Čau bajkeři a bajkerky, potřeboval bych poradit se zápletama, o víkendu jsem nečekatě a nechtěně rozštípal ztr alpiny a začal jsem se dívat po nových kolech. Otázka tedy zní koupit Fulcrumy RM3 nebo XT 2012 nebo nechat opravit zbouraná kola ?

    Pro ztr mluví váha, ale tuhost nic moc a pouhý rychloupínák.

    Rm3 jsou ust, ale těžší a nevím jestli mají osu 9/10.

    XT 2012 jsou také ust, o něco málo lehčí než rm3 a mají navíc 9/10 osky.

    A teď babo raď:/

    Anketa: RM3 vs. XT 2012 vs. ZTR

    RM3
    7x
    78%
    2x
    22%
    0 0
    • Rubi  

      u ztr si tam snad das naboj s osou jakou potrebujes ne? tam nemusis mit notubes naboje

      0 0
    • kubad  

      nejdřív trochu popiš co se vlastně stalo, tohle vypadá dost drsně a těžko říct co z kola je v jakém stavu

      0 0
      • Dan.45  

        popsal jsem to v sekci pády u fotky

        0 0
        • kubad  

          dráty i náboje jsou tak akorát na vyhození, po tomhle nepoužitelné :D

          takže komplet nové kola, tam už záleží na tom kolik chceš utratit

          0 0
          • Dan.45  

            náboje i víc jak polovina je v pohodě použitelná :)

            0 0
            • kubad  

              no když myslíš :D

              ale doporučuju toho co si to koupí upozornit na to co se s kolama stalo :D

              a pak pochybuju že se najde zájemce

              0 0
              • Dan.45  

                viď s nábojeme se nic nestalo..schytaly to ráfky, přilba a já :D

                0 0
                • kubad  

                  jasné a to si fakt myslíš že ta rána se přes dráty nepřenesla do náb?

                  jinak cena těch náb je stejně relativně nízká

                  0 0
                  • Dan.45  

                    to netuším, v nejhorším půjdou na hřebík(na památku)

                    0 0
            • McBlacky  

              dráty na odpis bez diskuze. Těm stačí i dvě sezony obyč provozu natož tohle.

              co se týče náboju, může a nemusí být načatá příruba. To se uvidí časem až se to znovu zaplete a trochu se na nich najede.

              0 0
              • kubad  

                kdyby tam měl drahé náby, tak bych to asi zkusil použít, ale má tam:

                Náboj přední : Novatec D711SB

                Náboje zadní : Novatec D712SB

                a to fakt nemá smysl znovu naplétat

                0 0
                • McBlacky  

                  aha no tak to vůbec. Zadní to má za sebou na 100%. Protože hliníková osa praskla 4 lidem okolo mě (včetně mě) jen provozem v řádu tisíců km. Přední nestojí nic ani novej, natož bouranej

                  0 0
    • scret  

      cos delal?:)

      0 0
    • Dan.45  

      prosím Vás nevíte jak je to s těma osama u těch fulcrumů ??

      0 0
    • vasek80  

      Bral bych XT. Pro tebe mají vše co chceš a navíc jsou decentně krásné. Hlavně si hned zkontrolovat, jestli nejsou po dotažení moc utáhlé konusy a pak už jen jezdit.

      0 0
    • Dan.45  

      nevíte jestli lze sehnat (a jde to technicky) přechodku z té pevné osy na QR rychloupínák ?? http://www.chainreactioncycles.com/Kits.aspx… díky :)

      0 0
      • kubad  

        z jake pevne osy?

        rám i vidlici máš klasicky na QR takže je to jen otázka kol a upínáků jaké zvolíš

        0 0
        • Dan.45  

          přední mají dostupné všechny, ale zadní kolo maji jen 135/142mm 12mm :/

          0 0
          • kubad  

            trochu bastlení na soustruhu a šlo by to

            0 0
            • Dan.45  

              a nějakou přechodkou by to nešlo ?

              0 0
              • kubad  

                teoreticky by stačilo narvat dovnitř redukci z 12mm na 10mm

                s použít DT RWS 10mm pevnou osu

                0 0
      • Hnoj  

        Tyhle kola jsou hroznej šrot. Loni na nich jezdila team Kona Cycling Point a byl to děs. Sypou se ořechy a pokud kola vidí z dálky vodu, ložiska říkají REZ !

        0 0
        • McBlacky  

          ani silniční Eastony nejsou nic extra dle ohlasů v zahraničí. Což je docela škoda, jiné věci mají parádní

          0 0
    • JakeF  

      Takovouhle ránu by nejspíš nepřežily žádný XC kola podle toho, jak to popisuješ… Osobně bych na to dal znovu Alpine a nechal zaspojkovat křížení drátů, aby byly tužší… Jinak hodně štěstí s tou Swisskou, ráda praská v uchycení krku po nárazech do předního kola, takže bych to pořádně zkontroloval.

      0 0
      • Dan.45  

        kola jsem už odepsal, půjdou na zeď:D..a tahle dt swisska má ještě hliníkovej krk, vypadá že je v pohodě, ty nový karbonový praskaj na počkání, tak snad jsem to nezařekl :)

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.