Čau lidi,tak jsem opět zde s další pitomou otázkou:-)
Jak hodnotíte tento model?
http://www.kola-cykloshop.cz/…09–3099.html
Díky všem
Čau lidi,tak jsem opět zde s další pitomou otázkou:-)
Jak hodnotíte tento model?
http://www.kola-cykloshop.cz/…09–3099.html
Díky všem
Za tohle bych teda 50t nedal. Jinak osobni zkusenost zadna.
Ahoj Viléme, tak poraď jak nejlíp utratit 50t za hardtail?
Díky
Já bych stavěl.
zase jeden expert, který by za 5O tis stavěl karbonové HT – to už tu tento týden bylo a pokud nechceš zrovna axmana, tak nemáš moc možností, jak se do limitu vlézt.
hmm a vidím, že Šusťa bude přesně vědět v kterém tématu – jsi to mohl přilepit tam ať si netříštíš názory… lidi by aspoň viděli, proti kterým jiným kolům to stavíš.
Hele Lister, a nebude levnější najít si nějakej výprodej, než stavět?
A o čem píšu??
uprimne bych s tebou az tak nesouhlasil, stavel sem si bika komplet na XT vidlice R7, a vyslo me na nejakych cca 25k takze bez ramu bych to mel za 22k a nerikej mi ze 28k nekoupis nejaky karbonovy ram?
a co třeba no saint, hm?:-)
Takže tu máme dva rámy, proti desítkám možností koupit celokarbon kol ve výprodeji a případně poupravit, co se mi nelíbí.
Pokud někdo chce karbon HT a přitom mu ještě třeba i záleží na oblíbené značce, případně nechce úplně ten nejlevnější karbon co existuje, tak to nevyjde. Pokud se rám bude dát sehnat tak bude hodně drahý – třeba ten Stump dole je z toho lepšího karbonu, který Spešl používá a ten rám samostatně bude stát určitě přes 35tis.
Nikde neříkal, že chce za každou cenu karbon… a já bych za ty peníze stavěl raketu na hliníkovym rámu, neřikám, že ve výprodeji nekoupí lepší kolo než postaví, ale když staví, může mít všechny díly podle svojí volby bez dalších investic, což by pro mě bylo rozhodující.
tak české ceny jsem ještě neviděl, ale rám modelový rok 2010 stojí 3300dolarů!!! A to je teda mazec :-)
omlouvám se za mystifikaci, amící mají v tabulce nejdříve rámy a pak až celá kola, takže jsem se přehlédl, rám stojí 2200 dolarů.
o duvod vic zajimat se o toho stumpa dole v odkazu:)
takže myslíš, že ten stump je dobrá volba? Pro mě bude dobrý asi každý kolo, protože teď jezdím na GT avalanche, ale dost mě to chytlo a cítím, že mě už nestačí.
Z odkazu co se tu objevily to asi byl nejlepsi kup, teda aspon za me.
…pokud jses presvedcenej ze chces HT:) za 50t uz se da koupit rozumny celopero:)
celopéro mě nijak neláká. A co ten scott, taky není špatnej, ne?
Ramy nedokazu posoudit, ale verim ze budou spickovy. Co se tyce vybavy, tak ten spesl proste vitezi. Viz SIDxREBA, kliky XTxDEORE, saltr X.0×X.9 atd
nahoď odkaz na jejich stránku, ať se můžu mrknout.
U nás je staví Kolokram:
Tak to asi nemuzu slouzit, zas takovej prehled v aktualni nabidce nemam. Vyjadroval jsem se jen k cene v odkazu, kde mi to kolo proste prislo drahy. Pokud by bylo za nejakou vyprodejovou cenu ap. tak to uz by byla jina.
Další favoriti jsou:
http://www.librakola.cz/shop/index.php…
nebo
http://www.bike-sport-shop.cz/…master-2009/
nebo
Stump nebo Scott!
líbí se mě ten scott, odpovídá ta cena kvalitě? Nebo jsou i jiný modely za 50t ve vyšší kvalitě?
Mně se více líbí ten Spešl, ale u něj je potřeba upozornit na jednu věc – rozdílný průměr ložisek hlavového složení – dole je průměr 1,5 palce. Kdybys náhodou chtěl někdy měnit vidlici, tak nemusí být nabídka tak velká a taky se to může hůře prodávat. Ale je to spíše otázka času, tohle řešení se asi časem rozšíří a mnoho výrobců už avizovalo vidlice s odpovídajícím krkem.
Pokud jde o kvalitu kola – u karbonových kol je to tak, že velká část ceny a kvality se odvíjí od jejich rámu, takže osazení občas pokulhává. Ale když chceš karbonové HT, tak k tomu máš asi důvod a kolo bych vybíral podle toho, jaké vlastnosti od rámu chceš.
šusťa ale nikde nepsal ze chce karbonovy ram jestli se nepletu? podle me si rek ze ma limit 50k a chce za to to nejlepsi co se mu vleze do limitu tak sem to pochopil ja jestli se pletu tak se omlouvam a uz mlcim :)
takze bych tu mozna pridal nejake kolo na lehkem hlinikovem ramu z nejakou poradnou vybavou a vidlou ;-) a jestli mu jde o vahu tak se muze dostat na vahu lepsi jak u toho karbonu, a pokud na karbonu nejezdit tak ani nevi co od nej cekat takze bych mu necpal do hlavy jen navrh karbonovy ram → vybava nic moc ale taky bych pridal hlinikovy ram → super vybava ;-)
Ono to totiž není první téma, které založil. Myslel jsem si, že je druhé, ale pak jsem si všiml, že je tu měsíc, a je to asi tak 8. vlákno na stejné téma, takže začínám litovat, že jsem něco psal. Lítá od značky ke značce bez představy, co po tom chtít :-(
ááá Lister si všiml, že tu nejsem poprvé, jen chci prostě poradit jaké kolo si koupit, nic víc.
Když řešíš HT do 50 tis, tak proč pořád dokola nové téma??
Jinak s tvého postupného výběru – Kellys, Superiro Alu, Superior karbon, Giant, Cannondale, Author, Scott, Specialized, Rock Machine… je vidět že prostě jen střílíš, jak tě to napadne a ještě jsi ani nebyl schopný pořádně napsat, co od toho vlastně čekáš.
Můj názor už znáš. Měj se.
no, nějak se s tím poperu, každopádně dík
čau noxi, to že chci carbon jsem opravdu nepsal, ale bral bych ho víc než hliník, už kvůli absorbování různých otřesů
no scott je nádherný, ale spešl má asi o chlup lepší výbavu. mi je ale značka specialized značně nesympatická (o jejich kvalitě nepochybuju) takže bych šel z těhle dvou za srdcem – scott
hele a jak je to se servisem. Je lepší(levnější) u špešla nebo u scotta?
tak kolo není auto a všechny díly jsou standardní kromě tada atypu dolního ložiska v hlavě spešlu (ale k tomu se tu někdo už vyjadřoval) když utrneš šaltr záleží už jen na tobě jestli koupíš X.5 nebo X.0. stejně jesltiže to objednáš z netu tak to budeš vozit na servis do krámu někde kde bydlíš a to už záleží na obchodu jak si účtuje.
Za mě spešl.
v pátek budu mít možnost ho projet, tak uvidím
Buď Scott, nebo Spešl a za mě jednoznačně Scott.
Jinak pro ostatní (nic proti zakladateli). Taky vás tak omylo, když jste si poprvé přečetli Šusťův nick?