Tlumič nedrží tlak, hledám cestu, jak to vyřešit bez jeho demontáže.
Dá se doplnit olej přes ventilek? Co se tam lije a kolik?
Šroubovák: Bude to tento?: https://www.kupkolo.cz/…lku_z116864/, existuje levnější šroubovák?
Děkan
Tlumič nedrží tlak, hledám cestu, jak to vyřešit bez jeho demontáže.
Dá se doplnit olej přes ventilek? Co se tam lije a kolik?
Šroubovák: Bude to tento?: https://www.kupkolo.cz/…lku_z116864/, existuje levnější šroubovák?
Děkan
Olej netěsnosti neřeší.
Pokud ti 149,– za klíč na ventilky (který se dá nahradit čepičkou AV ventilku s klíčkem) připadá hodně, pak věz že z ceny repasu se nebudeš radovat 2× tolik
Dvě možnosti – utíká to přes ventilek (je tam schraeder autoventilek btw) a pak to vymění i cvičená opice, nebo to leze přes těsnění pístu a to je o dost horší, když na to nejsi zařízený. Pak musíš někam za servisákem.
Obyčejný AV klíč ale nefunguje, ventilek je utopený moc hluboko. Dělal jsem si na to vercajk.
Bez jeho demontaže odvezes cely kolo do servisu a tam to vyrešej za tebe.
množí se nám tady takový nešvar…
nalij tam lukanu a per tam velkou, servisy jsou beztak kkti, to dáš
Presne tak a tu cepicku muze nekomu na ulici odsroubovat z auta.
Zrovna minulý týden jsem asi hodinu čistil vnitřek jednoho tlumáku, když tam nějaký expert nalil tubeless mlíko, protože mu tlumič ucházel.
To je panečku řešení! 10/10
Peklo :)
Já tě obdivuju, asi bych mu to vrátil tvl
To jsem myslel, že už jsem viděl dost :-)
máš foto?
Tohle jsem v návalu radosti zrovna nefotil, možná bych našel fotku z předešlých případů, už jsem se s tím setkal asi dvakrát.
Hmm rafivovaný ty lidi sou chytrý jak liška. Trochu mi to připomíná nedávnou návštěvě jednoho servisu …mechanik srkal nepřítomě kafe… …prodavač kroutil hlavou… A co že sem přišel? …tomu co šel právě ven, no skřípaly mu kotouče… …tak je namazal… …mechanik vyprsk kafe… ..třetí…
Tohle jsem taky zažil několikrát (ještě když jsem dělal v klasickém servisu). Nějaká paní pořád vracela (reklamovala) kolo, že jí pískají brzdy. Měnily se kotouče desky atd., ale při velmi mírném přibržďování to pořád mělo tendenci trochu hvízdat. Po měsíci vítězoslavně volala na servis, že už to vyřešila, že to stačilo stříknout WDčkem a už je ticho. Tak že ať víme pro příště :)
To mi připomnělo: borec mi tvrdil smrtelně vážně, že opravuje kola tak, že když to zakošovi křupe, prolije vnitřek alu rámu WD40 a že to přestane. Prý že to je vlastnost hliníku, prý strojař že je :-DDDDDD
Zákazníci se k němu prý spokojeně furt vracejí :-DD
Dělá to i na karbonové rámy? :-D
No, ono na tom neco bude. Kdyz jsem kdysi pred lety delal mechanika u prodejce Meridy, tak se vyskytla varka ramu, ktere vydavaly zvuky z duvodu spatneho narezani trubek a nasledneho svareni. Ofiko postup narizeny dovozcem byl vystrikat tlumexem, pak to ustalo.
Jojo, muze byt. Zvenku je sice ram hezky zacisteny a zabrouseny, ale uvnitr jsou hrube konce trubek a dalsich dilu a kdyz se blbe dotykaji, muzou vrzat.
To je naprostá normálka, to je v létě v servisu tak jednou týdně.
:-)Masakr!Toho člověka bych chtěl vidět!
Jedná se o tento krok: https://youtu.be/rwCf7Kgl9lk?…. Otázka byla, zdali se toho dá docílit i nalitím přes ventilek, někdo tuto možnost kdysi popisoval na vidlici. Pokud se týká dolití oleje jako možného řešení úniku vzduchu, vycházel jsem z How to solve air-leaking problems: https://youtu.be/f6W5Zwv4t-w?…
No ale to platí tak možná pro Suntour vidlice a jestě ne pro všechny. A je to asi stejný způsob řešení problému jako dokola dolejvat olej do netěsnícího motoru.
olej i vodu :-D
jeďte pane, máme normu 0,5l na 100km :-D