• MI.KU

    Ahoj začínám zvažovat výměnu vidlice za Sid 35 ve 120mm.

    V podstatě by mě zajímalo jak moc velký rozdíl je mezi verzí SELECT CHARGER cca 17 tisíc a ULTIMATE RACE DAY cca 19 tisíc.

    Jedná se mi o to zda budou mít cca stejnou citlivost nebo bude ULTIMATE výrazně lepší?

    A dál se mi jedná o servis jak moc rozdílný bude, dají se obě verze dělat doma nebo je to už výrazně složitější?

    Jakou verzi by jste brali a proč?

    0 0
    • tomxxx  

      Jsou to stejné vidlice až na dvě věci. Ultimate má ohoblovanou korunku ještě na CNC, takže je asi o pár gramů lehčí. Zbytek rozdílu hmotnosti je ušetřený na tlumící patroně.

      Tlumení je druhý rozdíl, ultimate má race day patronu, je to malinká patrona s troškou oleje a vakem jako na charger damperu. Select má patronu bez vaku, podobnou Fox Grip. Náročnost servisu je podobná.

      Je asi jedno co vezmeš, mně se líbí spíš ultimate hmotnostně a CNC korunka. Na druhou stranu je otázka, jestli race day patrona, kór na 35 (trail) vidlici, nebude trpět.

      Za mě, nejlepší kompromis je select plus, který se samostatně ale koupit nedá, s charger damper tlumením.

      0 0
    • novas752  

      Běžný servis je na obou totožný. Do tlumení neni třeba lézt dokud funguje, nebo maximálně vyměnit olej, pružení a spodní nohy jsou stejné.

      Osobně bych radši klasiku než Raceday, ta patrona je tak malinká že ve mně pocit životnosti nějak nevzbuzuje.

      0 0
    • MI.KU  

      Aha díky moc. No měl jsem za to, že Ultimate má víc nastavení (ještě jsem to nestudoval jen co sem viděl na e-shopu) tak jsem si říkal, zda se nedá vyladit na lepší chod.

      Jinak se mi víc zamlouvá ta levnější, protože to tlumení je víc rozšířené a ta váha je mi stejně fuk plus nižší cena.

      Nicméně to ještě projdu podrobněji.

      Předpokládám, že přechod z Reby RL Solo Air 2020 by měl být dost znát.

      0 0
      • tomxxx  

        Nastavení mají stejně. Race day už nemá low speed kompresi.

        Jinak pozor na označení tlumení, je charger RC, charger a race day. V selectu je charger RC.

        Jediný asi poznatelný rozdíl je, že charger RC nemá tvrdý lock, ale nehoupe jako u morion controlu, jen se zaboří při nárazu a zase vrátí.

        0 0
        • MI.KU  

          Aha hele MC mám teď a jsem s ním v pohodě stejně skoro nezamykám. Tvrdý Lock ani nepotřebuji.

          0 0
    • MI.KU  

      Začal jsem pročítat a našel jsem info že ten Ultimate je na domácí servis snažší.

      Tlumení se prý jen odvzdušní a mění se max olej a prý doma brnkačka od Charger, který je výrazně složitější.

      Zároveň jsem koukal, že celý RaceDay vyjde na cca 5 litrů kdyby se to celé vysralo což není zas taková raketa jakou jsem čekal.

      Sice mě víc lákal SELECT tou cenou ale teď si říkám, že snažší servis by byl příjemný benefit a ušetřit cca 150g a líp opracovaná korunka, plus ta lesklá povrchovka na nohách by nemuselo být špatný.

      0 0
      • novas752  

        V obojim stačí jen měnit olej a odvzdušnit.

        0 0
      • tomxxx  

        Tak jestli ti přijde snazší servis lepší v tom, že vlastně jinej servis udělat nejde (ofiko podle manuálu), tak potom máš pravdu :D

        V chargeru a chargeru RC vlastně taky můžeš jen měnit olej. Narozdíl od race day, jdou ty patrony rozvrat víc a hlavně na ně jsou i náhradní díly.

        0 0
        • MI.KU  

          Aha no takže zas na začátku :D

          0 0
          • tomxxx  

            Já bych to moc neprožíval. Pokud je hmotnost big deal, vzal bych ultimate. Pokud není, vzal bych select. Kdyby se někde objevil sundaný z kola select+, bral bych ten.

            0 0
    • Radus  

      Ono taky odvzdušnit stříkačkou nebo vývěvou je taky velký rozdíl.

      0 0
    • MI.KU  

      Sem koukal na servisní manuál ta RaceDay patrona je uživatelsky tedy značně příjemnější pokud člověk nemá vybavenou dílnu.

      Jako ano udělat se dá obojí, ale vidím to jako výrazně jednodušší.

      Tak vezmu ten Ultimate.

      0 0
      • jonti  

        normalne clovek doma dela jen maly servis – bez servisu tlumici patrony.

        Jeste bych dodal, ze podle recenzi raceday nadostatecne tlumi pro tezke jezdce.

        0 0
        • MI.KU  

          Nevím četl sem recenze jezdců 85–95kg.

          Dělám komplet servis – nechci nic nikam posílat.

          Teď jsem to objednal možná dojde do vanoc uvidím.

          0 0
    • MI.KU  

      Ještě dotaz – existuje nějaké doporučení maximální délky komínka ven z rámu – myslím kolik podložek mohu mít pod představcem?

      Nebo je to jedno a záleží jen na posedu a na tom jak to vyjde?

      0 0
      • kubad  

        V návodu u vidlic píšou 30mm pod představem.

        1 0
        • doubleingram  

          Měl jsem víc a v pohodě

          0 0
          • kubad  

            Ptal se na doporučení výrobce. Ať si tam dá každý kolik chce :(

            1 0
            • MI.KU  

              Díky, nová mi ještě nepřišla teprve jsem ji včera objednal, a zdálo se mi logické, že to nějak omezené bude.

              3cm jsou ok aktuálně vozim 2cm.

              0 0
          • Concorde  

            A u těch co to v pohodě nebylo už sem nenapíšou. :)) Ale vážně – držel bych se zhruba doporučení výrobce. Když tam bude 35mm, nic se nestane, ale mít pod představcem komín 7cm je o hubu (z více důvodů)

            1 0
    • MI.KU  

      Tak jo. Včera vidlice dorazila. Dnes ráno jsem jí nahodil, nicméně je tam cítit znatelná vůle v nohách což mě dost naštvalo u vidle za takový prachy. :(

      Bohužel mi tedy nezbyde asi nic jiného než reklamovat… takže si asi dlouho nesjedu.

      Sid Ultimate RD 09/2021 120mm/35mm

      0 0
      • Marabu1  

        Ahoj.

        Viem ze to je po roku. Som z SVK a pred mesiacom som kupil novu SIDku 120mm, model 2022 a teraz mam volu medzi vonkajsimi a vnutornymi nohami + taky drncavy zvuk ide z nej pri kontakte s podkladom ked ju pustis. Ty ked si reklamoval tak ti to zobrali a odstranili to? Uz je to ok aj po roku?

        Vdaka

        0 0
        • RadimMan  

          Ahoj, koupil jsem kolo se sidem select 35 120 zvih v září a po 400 km mi začala kovově cvakat, tak jsem dal reklamovat. Po servise funguje vše jak má. Odešlo mi tlumení odskoku a neměli jiné na výměnu, tak mi dali bezplatně tlumení z ultimate. Takže spraveno a ještě jsem zadarmo ušetřil gramy..

          0 0
    • carlyno  

      tu stejnou jezdím už skoro víc jak jednu sezónu a zatím ok.žádná vůle,zamykání z řidítek.

      0 0
      • MI.KU  

        To se máš, říkal jsem si, že to bude problém prvních kusů, psali že je to nový kus 2021 tak si říkám to bude ok.

        No ne vidlice je vyrobená v září letos ale vakl je dost cejtit, takže to budu reklamovat :(

        0 0
        • tomxxx  

          Jak píšeš, u nových to má být vyřešené. Nicméně je to problém hodně sidek. Teoreticky reklamovat nemusíš, stačí vrátit do 14 dnů, jestli si neřezal krk a nenarážela ježka.

          0 0
          • MI.KU  

            Právě, že řezal a ježka tam taky mám. Samotná vidle se zdála ok, po vložení do rámu to ale je dost poznat, jako asi něco tam vždy bude ale je to víc jak u Reby co jsem měl.

            Takže jen reklamace. Volal jsem i na servis a pán mi říkal, že se musí měnit celé nohy.

            Štve mě to, těšil sem se jak si přes svátky zajezdím no a teď budu měsíc bez kola.

            0 0
            • novas752  

              Tak to ale nejdřív projeď. Ideálně teda rovnou udělat servis spodních nohou – je to RockShox = z výroby je tam asi tak desetina předepsaného množství oleje. A mezi futrama a vnitřníma nohama je malá vůle kterou vymezí olej – kdyby tam nebyla tak by se tam olej nevešel a v mrazu by se to zaseklo.

              0 0
              • MI.KU  

                Jako nevím namáhané to bude protože z gufer po stlačení leze to Sram máslo. Tedy jako ne ze leze ale jsou mastné od toho. Ještě na to kouknu ale zas se mi to zdálo dost na to aby to byl jen olej nicméně stejně zítra nic posílat nebudu počítám ze mezi svátky nebo po novém roce.

                0 0
                • novas752  

                  To na nové vidlici leze poměrně často. Přebytek ve žlábku mezi břity vyleze ven. Vážně bych to zkusil projet, poslat to můžeš po novém roce kdyby to vážně bylo na reklamaci. Stejně se to posláním o pár dní dřív před silvestrem nijak neurychlí.

                  0 0
              • Atilla  

                To už neplatí. Posledních několik lyriku a zebu přišlo perfektně namazano.

                2 0
                • Mr.Duck  

                  Taky si nepamatuju ze bych videl suchou vidli za poslednich nekolik let.

                  Beztak jsem tomu nikdy nedaval velkou vahu. Ted jsem rozebral Boxxera po tom, co jsem ho jen oservisoval a slozil, nalil do kazde nohy 10ml, ani jednou nejel, a vyteklo nula nic. Jako vzdy proto, ze ten olej je vsude po stenach..

                  Vule ve spodnich nohach by rozhodne nemela byt citit takze bych to taky posilal na reklamaci.

                  0 0
                  • MI.KU  

                    Jako teď si s tím hraju. Takhle jednat ta vidle je extrémně citlivá, takže se velmi snadno při sebemenším pohybu zaborí i když třeba o 1–2mm.

                    Pokud sednu na kolo a dam nohy na zem zabrzdim tak vůle prakticky není při sagu 15%.

                    Pokud kolo stojí volně a vidle je nezatizena tak v tom cítím predozadni vakl. Pokud kolo nadlehcim a opatrně nechávám dosedat přední kolo tak v tom cítím pohyb jako třeba 1–2mm.

                    Nevím třeba jsem jen paranoidní, jsem opravdu puntičkář, je možné, že hledám problém kde není.

                    Možná to opravdu trochu projedu – nicméně třeba ta Reba se při absolutně nezatíženém stavu takhle nehýbala nebo né tak a byla spíš taková ,,gumová” hlavně ji má i polovička na kole a to samé. Je ale fakt že po nasednutí na kolo pokud si uhlídám aby vidle nezajížděla tak vakl nepozoruji, jen při maximálním výsuvu.

                    Nemůžou být třeba jen nějak špatně utažené nohy?

                    No ještě to po svátcích hodím do servisu zde aby na to koukl někdo jinej než bych začal řešit reklamaci do Německa.

                    I když mi po telefonu servisák řekl že se reklamace dá řešit i přes ČR zastoupení, což by asi bylo pohodlnější – nemuset posílat vidlici a řešit to rychleji a eventuelně se domluvit na nějaké kompletní kontrole.

                    Mám z toho teď takové rozpačité pocity.

                    Skusím jí trochu přefoulnout aby nešla tak snadno a zkontroluji ty šrouby ze spod.

                    0 0
                    • Atilla  

                      Vsadím se, že tě v ČR pošlou do háje stejně jako mě. Do Německa dnes pošleš přes DPD o 50kc dráž než do CZ a Němci ti to bez keců vymění narozdíl od Čechů.

                      0 0
                    • tomxxx  

                      A nemáš povolený hlávko? :)

                      Jinak ta vazelína u nové vidlice leze.

                      Jak vlastně tu vůli kontroluješ – podle čeho to poznáváš?

                      0 0
                    • Mr.Duck  

                      Postav kolo na zadni, zvedni par cm ze zeme a nech parkrat skocit po zadnim kole zatimco jen drzis riditka. Vetsinou je citit dost solidni vibrace, jako kdyz jedes v roletach, pokud je tam nekde vule. Samozrejme se nejdriv ujisti ze to neni hlavko atd.

                      0 0
                      • kubad  

                        +1

                        0 0
                      • MI.KU  

                        Hlavko to není. Jako stát se muže ale u sem ho dotáhl tak ze už byl cítit lehký odpor – a hlavně jsem tam dal starou vidlici a s tou nic.

                        Šroub v levé noze zespod nebyl dotažen – udělal jsem tak půl otáčky.

                        V pravé noze neposoudím protože už to není na imbus vypadá to na nástrčkový klíč (nemám)

                        Nafoukl jsem to na 100psi.

                        Ať se poseru – vůle je pryč.

                        Teď mi bude vrtat hlavou co ten pravej šroub :D

                        0 0
                        • MI.KU  

                          Jinak jsem ji tedy komplet vyfoukl a chtěl sundat spodní nohy nicméně jsem skončil na tom nástrčkovém klíči.

                          Ten test skákání po zadním teď ok.

                          Jedu teď pryč na svátky, ale pokusím se sehnat ten klíč a zkontrolovat i druhou nohu jak je dotažená.

                          Hlávko jsem teď nerozebíral takže tím to nebylo – hlavně sem ho dnes dělal několikrát se starou vidlicí žádný problém v nové ty nohy měli vůli.

                          0 0
                        • novas752  

                          Dotažení spodních šroubů ale nemá s vaklem ve futrech absolutně nic společného. A aby to mělo různý vakl v různé části zdvihu, to by vnitřní nohy musely být do kuželu. Imho hledáš problém tam kde není, s vaklem v nových Sidech jsem se ještě nesetkal.

                          0 0
                          • MI.KU  

                            Hele taky sem si říkal ze by to nemělo byt tím. Nevím pak už mě napadá jen třeba blbej tlak v komorách tím že jsem to vyfoukl stlačil nohy a pak zas nafoukl nevím.

                            Ale přísahám bohu, že hlavně když sem nechal poskočit přední tak v tom kloktalo pokud kolo nebylo zatížené. A teď nic.

                            Každopádně nevím teď na kolik má bejt utazenej spodní šroub, ale tak možná 10–15Nm…? To že jsem udělal půl otáčky a to jsem to nerval nijak na sílu ale cca na 5Nm – momentak mám jen ne s dlouhým nástavcem. Tak ve mě vyvolává otázky co ještě může být potřeba překontrolovat.

                            Jako opravdu jsem si to jen tak pro srandu nevymyslel.

                            0 0
                            • MI.KU  

                              Nebo jak tu někdo psal ten olej – ze by se to teď dostalo všude.

                              0 0
                        • tomxxx  

                          To je divný, půl otáčky bys neměl poznat na vůl a je otázka, jestli si to prostě jen nedorval bez momenťáku na krev.

                          0 0
                          • MI.KU  

                            To opravdu ne utahl sem to dost jemně.

                            Fakt mě jinak nenapadá co by to bylo – hlavko to nebylo to sem dnes dělal několikrát – s novou se starou na nové to kloktalo se starou ne – střídal sem to kvůli porovnání.

                            Teď jsem hlavko vůbec nerozebiral.

                            Jen jsem zkusil ten šroub. Vypustil vzduch stlačil na doraz dal odskok na kraj, chtěl povolit druhej šroub a zjistil že na to nic nemám, Nafoukal a je po problému.

                            Jako ještě sem vysazoval kolo ale ze bych měl predtim přední s 15mm osou nasazené špatně to asi ani nejde.

                            0 0
                            • MI.KU  

                              Každopádně teď jsem dostal skvělej Vánoční dárek :D

                              Protože už jsem si myslel jak si pár týdnů nesjedu.

                              Jinak ta vidlice chodí moc pěkně a udivuje mne jak opravdu lehký odtrh má i při 100psi.

                              Rebu sem fučel na 70–50psi podle toho kam jsem jel a stejně nechodila ani zdaleka takhle.

                              Těším se až to pořádně projedu.

                              0 0
                            • Jan D.  

                              A nekvedlaly ve třmenech akorát z nějakého důvodu destičky, když jsi měl zabržděno? Mě to takhle jednou na chvíli zmátlo, než jsem si uvědomil, kde ta vůle je.

                              0 0
                              • MI.KU  

                                Hele trmen jsem samo přehazoval z vidlice na vidlici, ale ze by na staré nic a na nové ano a teď když sem vidlici nechával v rámu…:?

                                Fakt nevím, jsou věci mezi nebem a zemí….

                                Hlavně, že už to nedělá :D Byl sem dost naštvanej.

                                0 0
                                • MI.KU  

                                  A hlavně jak sem psal, ono se nemuselo ani brzdit – když sem kolem ,,poťukával” o zem bylo to krásně cítit. Prostě já nevím jak to popsat – jak kdyby vnitřní nohy měli 1–2mm vůli nahoru a dolů nebo nebyly prostě ,,ukotvené”.

                                  Nic jdu si nalejt panáčka dobrého rumu a jdu spát, šťastnej, že se to ,,nějak” vyřešilo.

                                  Taky by mě zajímalo čím to tedy opravdu bylo. Nevím třeba si tam jen něco teprve sedlo…. Nevím.

                                  0 0
                        • Luk029  

                          Ahoj tak jsem teď taky vypozoroval vakl ve vidlici Sid Select 35mm 120mm zdvih,Pokud kolo nadlehčím a opatrně nechávám dosedat přední kolo tak v tom cítím pohyb. Stačí na vidlici jen trošku zatlačit ani ne milimetr do zdvihu a vůle je pryč. je to normální?

                          0 0
                      • vysmátej bajker  

                        není to někde na videu?

                        dělá to i bez předního kola?

                        0 0
    • indet  

      Poradí mi prosím někdo zkušenější na kolik vyjde přibližně předělaní vidlice RockShox SID Select 35 a tlumiče SIDLUXE Select+ na dálkový lockout, kdybych jej chtěl předělat. Dává to vůbec ekonomicky smysl? Děkuji

      0 0
      • ToMášMarný  

        U vidlice vyměníš celou tlumící patronu, u tlumiče celou hlavu u horního oka. Obojí poměrně nákladné a předpokládám i omezeně dostupné.

        0 0
    • Luk029  

      Ahoj tak jsem teď taky vypozoroval vakl ve vidlici Sid Select 35mm 120mm zdvih,Pokud kolo nadlehčím a opatrně nechávám dosedat přední kolo tak v tom cítím pohyb. Stačí na vidlici jen trošku zatlačit ani ne milimetr do zdvihu a vůle je pryč. je to normální?

      0 0
      • esmo  

        „normální“ v tom smysl, že jsem o těchto reklamacích už slyšel docela dost…

        0 0
        • Luk029  

          takže reklamovat? nebo jezdit a neřešit?

          0 0
          • esmo  

            Asi bych reklamovat, pokud ti kolo nebude chybět :D

            Jaký vliv to na vidlici bude mít, pokud budeš dál jezdit, to nevím. Ale zkušenější ti určitě odpoví.

            0 0
      • petyn  

        Tak mám to samé. Už je poslaná na reklamaci. Jsem zvědavý jak to dopadne. U mne to bylo cítit i když bylo sundané přední kolo a přitahoval jsem za můstek vnější a vnitřní nohy k sobě.

        0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • Hadato  

      Máte někdo zkušenosti s SIDem, co se dává na biky Scott – se 3 pozicemi komprese? Dá se tlumící patrona nějak jednoduše předělat na klasické uzamykání z korunky? Je tam nějaká vratná pružina v patroně? Šla by popřípadě jednoduše oddělat a napasovat tam manuáůní ovládání?

      Mohl bych koupic celkem výhodně vidlu ze Scottu z druhé ruky, ale uzamykání z řidítek opravdu nechci a hlavně ani nepotřebuji.

      Edit: Máte popřípadě nějaké zkušenosti s robustností Charger 2 tlumiče vs Race Day?

      0 0
      • tomxxx  

        Scott má upravený charger damper na 3 polohy. Z korunky lock neudeláš, musíš vyměnit celé tlumení. Řádově za 5 tisíc.

        Charger vs Race day asi není jasná odpověď. Měl jsem charger první generace, teď mám race day a přijde mi to dost podobné. Jen ve mě nebudí důvěru ten trošek oleje, co v tom tlumení je. Za mě je charger lepší (asi vydrží víc), ale těžší volba. Jen jsem neslyšel, že by se race day kazil nějak hromadně. Na Chargeru měch taky občas praskl.

        0 0
    • FOSA  

      Ahoj, přidám se s podobným dotazem. Chtěl bych pořídit Sid ultimate race day 35 nohy, ale chci to na scotta, tedy bych ji potřeboval umět zamknout…

      Sid ve verzi „twist lock“ je s dálkovým lockoutem hádám, je to nějak vázáno na spešl páčku? Umím to naparovat na páčku scottu, která má 3 polohy? (funkčně by mi stačily dvě, otevřeno / zavřeno, kdyby ta mezi poloha s vidlicí nic neudělala, je to OK).

      Díky!

      0 0
      • žvejk  

        Ne tohle nejde…budes u tlumiče na poloze 2 a vidlice bude zavřená a na polohu zavreno se u tlumiče nedostaneš. Ja sid 35 ultimate napatoval na 3 polohovy tlumič DT Swiss pomocí páčky SCOTT Remote Twinloc Down Clamp… rok 2019.

        0 0
    • tomxxx  

      Tak mi Sidka 35 chodila úplně na nic. Na 25% sag jsem na 60kg foukal asi 50psi, což je hrozně málo, vůbec jsem ji nedostával do max zdvihu i bez tokenů. Udělal jsem tedy servis vzduchovky. V jedné spodní noze minimum oleje, druhá OK, molitany klasika suchý, gufera docela namazaný, vzduchovka namazaná ok, ale asi ucpaný přepouštěcí kanál, protože po servisu chodí jak máslo a foukám kolem 70psi.

      Takže novou sidku to chce asi vždycky rozdělat.

      2 0
    • Ukrutony  

      Tak mě dohnala karma za moje výroky v jiném vlákně a objevil jsem u svého SIDa 35 celkem velký vakl. Máte někdo zkušenost s reklamací? Kolo, kde je vidle osazená už z výroby, jsem kupoval v zahraničí, protože tenkrát tady k sehnání nebylo, ale garančku má za sebou v českém „autorizáku“ a ještě jsem za ni solil prachy, takže tam na to teda kluci přijít mohli. Jezdil jsem s tím doteď, jenom mě při jízdě přes některé nerovnosti trápilo klepání odkudsi zepředu a pořád jsem ho hledal marně.. až doteď :D Je to celkem nové a spodní nohy se ještě nedělaly, ale už přichází ten čas. Mohlo by to pomoct? Z výroby bude vidla asi trochu „na suchu“…

      Otázka taky je, jestli se snažit to nějak někde reklamovat (jako první půjdu asi poptat do servisu kde to „garantovali“) a doufat ve výměnu za kus bez vaklu, nebo se na to v rámci zachování vlastní příčetnosti nevykašlat. O českém zastoupení RockShoxu nemám iluze a posílat cokoliv přes hranice asi nebude ono.

      0 0
    • Luk029  

      Ahoj chci se zeptat mám první serii (2021) rock shox sid select 120mm 35mm ,už od výroby tam byla vůle v nohou. já nakonec pořídil Pike.

      Tak se ptám je ta vidlice prodejná i s tou vůlí, a v případě za kolik. vidlice má najeto asi 2500km vypadá jako nová i funguje krásně pouze je v nohách cítit vůle. Kdybych nebyl takovej pedant tak bych si ji i nechal. možná že většina lidí by to ani neregistrovala :-D

      0 0
      • novas752  

        A byl na ní někdy dělán servis? Aby náhodou nebyla jen z výroby suchá = futra bez oleje = drobná vůle.

        0 0
        • Luk029  

          měl jsem ji rozebranou a olej jsem tam dal dle manualu ale stejně když to hodím do svěráku tak tam jde cítit. na kole už ji nevyzkouším.

          0 0
        • Ukrutony  

          Aspoň u těch dvou SIDů co mám doma je ta vůle taková, že jde bezpečně poznat i po servisu. Holt asi špatná série. Ale na funkci to zatím nemá vliv :D

          0 0
          • Luk029  

            no právě funguje perfektně. ted jde jen o to jestli se dá prodat a za kolik;-)

            0 0
            • novas752  

              To se prodat dá, proč by ne. Za kolik je otázkou, při dnešních cenách za moc ne. Fungl nový se zárukou jsou sem tam sehnatelný za 10. Když to vystavíš za 6–7, třeba to někdo vezme.

              0 0
    • Strejdin  

      Ahoj , prosím o radu. Chtěl bych si udělat malou radost a trochu vylepšit své Epic Evo o “hezčí” vidlici. Stávající RS Rebu vyměnit za SIDa, … trochu teda šilhám i po Vinetou Mattoc Expert, ale to jenom okrajově, páč z usa se mi objednávat nechce a v okolí jsem žádnou slušnou řádnou slevu nenašel. Jezdím jenom lesní cesty, pěšiny a lehké traily, nic extrémního ale silnici se snažím potkat víceméně jenom na přejezdy. A tady mám trochu problém, nechci rozhodně DO z řídítek, protože vidlici vlastně nikdy nezamykám a nevím jak hledat, nebo pod jakým označením je u RS SID zamykání z korunky. Když už si myslim že je to ta správná, nesedí mi u prodejce (např bike24) popis s fotkou. Je tedy v typovém označení nějak specifikováno zamykání z korunky? Dík za radu, zdraví T.

      0 0
    • Strejdin  

      No, to není úplně jednoznačné, musel bych se jich u každého produktu asi konkrétně zeptat. U další píšou “Handlebar remote (not included), External Rebound, 2-position remote (open/lock)”, tak teda nevím, jestli je bez DO a nebo s DO ale bez “páčky” ;-D

      0 0
      • novas752  

        Je to verze pro dálkové ovládání, ale je to bez něho. Pravděpodovně tedy nějaký montážní balení vidlice – osa – token – nálepka

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.