Je nějakej rozdíl, krom nižší hmotnosti SD7?
Budou SD5 brzdit hůř nebo je to srovnatelný?
Je nějakej rozdíl, krom nižší hmotnosti SD7?
Budou SD5 brzdit hůř nebo je to srovnatelný?
Rozdíl je ve váze a ve špalkách co tam dávaj v základu. SD7 maji vyměnitelné cartridge, zatím co u SD5 jsou klasické špalky
Ahoj rozdíl bych tam asi neviděl. Jde hlavně o špalky. Jinak není výměnná carridge už i u Avid SD5 aspon u některých typů? A jeslti ne,tak jaký je rozdíl mezi SD3 a SD5? Dík
Nevíte teda někdo jak je to stima rozdílama? Avid SD 3 5 7 ?
řekl bych matroš, podobně jako je tomu u shimana tak bych hádal že budou ty levnější řady měkkčí.
A myslis, ze u shimana se lisi material ramen treba alivio vecek a xtckovejch? Silne pochybuju. Vaha, utesneni, tolerance, profil celisti, tam bych rozdily hledal, v materialu celisti ne.
když se podíváš na deore+ (samo vyjma xtr) tak tvar je naprosto stejný, samozřejmě, někde je něco oblejší, někdé je něco ofrezované ale ten základní tvar je naprosto totožný. nové xt, deore 06 a poslední lx jsou co se týče toho profilu čelisti shodné. matroš na deore obecně je největší slabina.třeba šaltr se omačká v čepech a chytá vakl. přitom jeho tvar je de facto shodný s xt 761, která s tímto problémy nikdy neměla. a pak je tu samozřejmě záležitost špalků ale ty se vymění. jinak s tím těsněním souhlasím.
Nj, ale u z XT saltru jsou 4 kluzna pouzda, ktera jsou zatesnena o krouzky atd. To u deore proste neni,tam jsou zatesneny jen 2 cepy, zadni paralelogram beha kov na kov, proto se to omacka. U tech brzd bych rek, ze rozdil je v spalcich, ktere u shimana stoji vseobecne za prd, a prave tom zatesneni, ulozeni a tolerancich.
nicméně tato diskuze už by skoro mohla nést nálepku retro:-D večka jsou mrtvé, trh si to přeje;)
Trh si to nepřeje, přejí si to výrobci. Tím, že přestávají vyrábět věci na véčka, nutí lidi, aby si kupovali něco, co nechtějí, protože to nepotřebují a těmito obstrukcemi tak vytvářejí umělou poptávku a vydávají to za přání trhu :-(
pod to se podepisuju… pokud chce dbeska clovek sehnat slusnejsi ram na Vcka, tak na vyber moc nema. v podstate jen rucni zakazkova prace (rb, duratec)
Už mě dostali. Kvůli bezdušovým RM3, které jsou jen na kotoučovky :-(
jeste jeden ram vydrzim na Vckach! kdyz vidim jake jsou s kotoucema problemy..napric znackama:)
je to smutné, vidím to stejně :-(
Abych se necítil jako loser, pořídil jsem hydry. Véčka Avidy Sd5 ubrzdily naprosto vše a s příjemným nástupem.Ještě budu litovat, že jsem je prodal.
u tech 7 mas lepsi kolenko,nizsi vahu,hezci dizajn,na sroubkouch mas takovou pastu proti povolovani(ta u 5 neni a povoli se ti to snad po kazde jizde,pokud to nepritahnes vic nebo to necim nezadelas,myslim staveci sroubky na prepeti pruzin),a jeste vymenne spalky.Jinak oboji sou na kluznem lozisku.Priste uz bych si priplatil urcite za ty 7
Acelkove kdyz se podivas na 5 a 7 tak ty 7 sou o dost lip udelane,presnost zpracovani…
Oháj kolegové. Pořídil jsem páky i brzdy SD-7. Trochu mě zarazilo, že na obou krabičkách s brzdama je napsáno „Front brake“. Bude špatně, když jednu dám dozadu resp. je mezi přední a zadní nějaký rozdíl? Dík :)
většinou je to fuk a pasuje dopředu i do zadu :-)
Musíš namontovat obě dopředu. Něco jako reverse arch ;-)
:)))
rozdíl je jenom ve vodícím raménu pro lanko (na přední se dává to více zahnuté) – u mých krabičkových čelistí SD5 jsem dostal v obou baleních obě verze takže to bylo UNI.
NO, já mám taky krabičkové a „kolénko“ je tam jenom jedno a u obou stejné :-/
tak si jedno přikup (cca 25,–) a jestli na to spěcháš nasaď to co máš, fungovat to bude..