• kadlec

    chci koupit kotouce sram centerline, ale zarazeji me znacne rozdilny ceny na netu

    jsou v kotoucich nejaky rozdily? krome toho, ze neco je s krabickou a neco bez

    https://www.sportovnidum.cz/…der-nebaleny

    https://www.kupkolo.cz/…ine_z100250/

    0 0
    • jopny  

      Ten z prvního odkazu není v originálním balení (psaný jako nebalený).

      0 0
    • kadlec  

      4 kila za krabicku je hafo penez a to jsou na netu i za 12 stovek

      0 0
      • MatS  

        Taky jsem kupoval Sram Centerline 180 v pytliku(ser­visni baleni) za nejakych 600kc. Je super a neni to zadna kopie. Nevidim duvod priplacet za papirove baleni.

        Jsem premyslel, ze si to nakreslim v CADu a necham vypalit na laseru z kvalitniho nerezu :-) Ale to se vyplati tak od 3 kusu.

        0 0
    • kadlec  

      Ja mam prave strach, aby to nebyl nejakej fake, kdyz se da sehnat i za polovicku nekterych internetovych cen

      0 0
      • MatS  

        Taky jsem se toho obával. Naštěstí v pohodě. Oproti levným kotoučům do 300 kč je vidět mnohem větší tuhost oceli. A na zpracování je taky vidět, že jsou propracované detaily jako začerněné hrany a laserem vygravírované popisy. Kdybych měl za něj dát víc, tak jdu do xt Shimano s AL unašečem. Výhoda Sram centerline je jeho tichosti při brzdění a bez vibrací.

        0 0
    • kadlec  

      jj já už nasadil a je po vibrování vidlice, předtím tam byl SLX

      tak ted asi teda koupím dle ceny

      0 0
      • MatS  

        Měl jsem úplně stejný problém. S SLX kotoučem RS Reba s pevnou osou lehounce vibrovala. S Centerline je klid.

        0 0
    • kadlec  

      přesně

      0 0
    • blahafi  

      V souvislosti s kmitáním vidlice (viz tohle vlákno) uvažuju o koupi kotoučů Centerline. Nemáte někdo zkušenosti, jestli je rozdíl mezi ocelovým kotoučem a kotoučem s hliníkovým středem (CenterLine X Rotor). Jde mi o to, jestli je rozdíl jenom v „pár“ gramech a nebo jestli je jeden pro mých 95kg tužší, lepší atd. Cenový rozdíl na obou kotoučích je v tuhle chvíli asi litr, což není tak hrozný, pokud by model X byl výrazně lepší.

      0 0
      • MatS  

        U Shimana jsou lepsi s hlinikovym unasecem, ale u Centerline je tomu naopak. Ackoliv je mam v zasobe taky ve verzi s AL unasecem, ale jen diky vyhodne koupi.

        0 0
      • novas752  

        Klasickej celoocelovej je lepší. Sice trochu těžší ale lepší. Hliníkový unašeče jsou na dpxela lehké využití – silnice, lehký lidi na xc. Jinak někdy napraskávaj.

        A klidně to levnější balení, kotouč je to stejnej.

        0 0
      • kovar  

        S hliníkem nebrat.

        už jsem to psal na profilu:

        vřele nedoporučuji dvoumateriálový (hliníkový unašeč – nerez) 160mm Centerline2 kotouč. Při brždění a zahřátí se dost vyhne ke kolu dilatací díky nesymetrickému ochlazování (na vnitřní straně, kde je přinýtován k hliníkovému unašeči, je teplo odváděno rychleji) a ještě chvíli po brždění dost tře o vnitřní destičku, než se teploty srovnají a s nimi i kotouč. Centerline2 jsem vyhodil a pokorně se vrátil k celonerezovému Centerline, který tím dilatačním vyhýbáním vůbec netrpí. U 180mm dvoumateriálového Centerline2 tento jev není tak výrazný.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.