Jsou vůbec nějaký rozdíly mezi Xtr kotoučem a např Slx? Nikde v popiskách jsem se nedočet z čeho se ten a ten kotouč skládá..?
Jsou vůbec nějaký rozdíly mezi Xtr kotoučem a např Slx? Nikde v popiskách jsem se nedočet z čeho se ten a ten kotouč skládá..?
XTR jsou „Ice“ (brzdná plocha je sendvič ocel-hliník-ocel). Nevím jak SLX, ty dřív měly brzdnou plochu jen klasickou ocelovou. A budou se lišit v tvaru unašeče. Nehledal bych v tom nějakou vědu :)
SLX jsou taky ice, jinak XTR mají méně těch vnitřních paprsků (nevím jak to nazvat :D) kvůli hmotnosti a trochu jiný design jinak to bude stejné.
Takže smysl Xtr je jen v nižší váze a ne i ve směsi?
I kdyby to byl nějaký lehce jiný druh oceli, jsi si jist, že bys to při provozu poznal? :) Podle mě je rozdíl jen v designu a tím pádem i v hmotnosti.
Je tam jeste jeden podstatnej rozdil a to je nehorazna cena za XTR.
Vzhledem k označení X!T!R! je ta cena adekvátní nee? :)
Tak to teda ne jak rikam je to predrazene pismenko R mi za ty prachy nestojim jezdim XT a bohate staci na druhe kolo tak zvaneho zimacka :-) jsem dal SLX rozdil mezi xt je minimalni da se rict jen v matici a ze je kovova ale tu jsem vyhodil a dal elexovanou atech par gramu to je blbost.