• Selík

    Je to jen nadutostí a slávou značek nebo je v tom nějaký jiný důvod, totiž koukám po různých kolech a značkách a zjistil jsem že canyon, radon a trošku cube mají lepší komponenty za stejnou cenu. Jde o to že ekvivalentkola které stojí u radonu 25 000 Kč je třeba u spešlu za 45 000 Kč. Je to jen známostí značek nebo mají větší koncerny technicky navrch ?

    0 0
    • enjoy  

      Obojí.

      A za třetí, třeba Spešl má asi o několik dimenzí vyšší režii, kamenné obchody, vlastní vývoj komponent, propagace atd..

      0 0
    • jeniiiik  

      Když se díváš tak i čti, přímý prodej u canyonu

      0 0
    • jIrI___  

      U větších značek platíš vývoj a jejich kampaně. Je to stejné jako když před sebe postavíš Red Bull a Crazy Wolfa – složení stejné, cena Red Bullu 4× vyšší a jeho zakoupením sponzoruješ maníka, který skáče ze stratosféry. Myslím si, že větší firmy budou mít lehce navrch jen u top modelů.

      0 0
      • Topol  

        Spíš je to v celkových reklamních nákladech /reklamní kampaně a sponzoring závodních stájí/ a v celkové obchodní strategii.

        Obecně jsou o dost levnější kola od značek které prodávají přímým prodejem a nemusí ceny kalkulovat s maloobchodní mar­ží.

        Těch rozdílů se najde víc,ale toto jsou ty nejmarkantnější.

        0 0
    • KubaBajk  

      Fakt? Mohl bys mi hodit odkazy na kola od:

      Radonu 2013 za pětadvacet,

      které je stejně kvalitativně osazeno jak

      Specialized 2013 za pětačtyřicet?

      Takový rozdíl tam snad nemůže být.

      0 0
      • Selík  

        No letos to nejde moc určovat protože spešl zmenšil svou cenovou kategorii pod 50 tis.

        0 0
        • KubaBajk  

          Asi nechápu…zřejmě pokročilá večerní doba…

          0 0
          • Selík  

            no máš pravdu rozdíl cen na letošních modelech neni tak razantní spešl ja tak o polovinu dražší neš radon

            0 0
          • borda  

            Rechl bych, ze chce rict, ze specialized zlevnil kola v nizsi cenove hladine :-). Ale copak znacky (spesl), ale znacky! (santa, yeti, niner…). U nich kolo za 45 tisic ani nekoupis. A pevnej ram (niner) stoji vic nez cely kolo u radonu! No je to vubec mozny? :-D

            0 0
      • Dave-geo  

        Faajn, tak jsem si tu práci dal :)

        ** Radon ZR Race 29er 6.0 SRAM**

        26.500 Kč

        http://www.bike-discount.de/…-0-sram.html

        Reba RL 29 Pushlock 100mm

        Magura MT2

        řazení/hazka/přes­myk – X9/X9/X9

        Stumpjumper Comp 29

        46.690

        http://www.specialized.com/…jumpercomp29

        Reba RL29 Taper (dobře no…)

        Magura MTS

        řazení/hazka/přes­myk X7/X9/X7 (ALE!)

        0 0
        • Selík  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
          0 0
        • Selík  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
          0 0
        • Selík  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
          0 0
        • Selík  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
          0 0
        • Selík  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
          0 0
        • Selík  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
          0 0
        • Selík  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
          0 0
        • Selík  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
          0 0
        • Selík  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
          0 0
        • Jakobo  

          Spešl má lepší zapletená kola ale stejně ten rozdíl moc nechápu.

          0 0
          • RUSH  

            že by ale byly až tolikrát lepší, nevím nevím …

            0 0
          • Člověk a jeho svět  

            Očividně ani po desátém zopakování. Tak se zkus podívat na soutěže – jezdí vítězové OH na kole Radon? No a Canyon museli do Pro Tour vzít až Rusáci – pro Němce nic moc vizitka :)))

            0 0
            • Topol  

              To jsem se moc nedozvěděl. Jestli vyhrávají kvůli nejlepším kolům,nebo nejlepším jezdcům ?

              A z čeho asi tak zaplatí ty nejlepší ?

              0 0
          • Selík  

            Jo smějte sem mě se lagnul komp a odeslal ten formulář asi 10×

            0 0
            • Jakobo  

              V poho, to se tady uz stalo kazdemu. Ja jsem spis cekal, jestli se pridaji dalsi :-)

              Jinak abych jen neprudil, dival jsem se na ty zaplety, ale nic mi to nerika, musela by se porovnat realna hmotnost a tuhost.

              0 0
        • JakeF  

          Jenže dojem z kola ti nedělá přehazovačka, ale právě geometrie rámu a celková tuhost. Kola budou u obou počítám ± srovnatelný. A co se týče geo, tak je Spešl prostě jinde, mimo jiné ta 435mm zadní stavba z toho dělá opravdu obratný kolo, i když to je 29". A vůbec rám bude u Spešlu výrazně dražší, ale taky vychytanější – prohnutá sedlová trubka, aby mohla být kratší zadní stavba, BB30 střed, tapered (+OS28 koncovky nábojů).

          Jinak dělá dost rozdíl v ceně to, že Radon je přímej prodej, takže ze zisků nemusí platit síť prodejen, testovačky atp. Ale to už je na politice každý značky a každá cílí na jinou skupinu zákazníků. To samý reklamace, se Spešlem prostě přijdeš do svýho krámu, Radon musíš posílat do Německa, takže náklady a čas navíc, to samý při koupi, Spešl přijdeš do krámu a odjedeš na kole. Už jsem to tu říkal víckrát, cenu kola prostě nejde srovnávat tak jednoduše, navíc už vůbec nejde kola soudit podle toho, jaký maj osazení, to je stejně spotřebák a při jízdě to je to poslední, na čem záleží.

          0 0
          • MlokCZ  

            Když jsme u té geometrie, tak zrovna jsem na to včera narazil v jiném vláknu.

            Jednak Canyon v hliníku má 438mm zadní stavbu, což je rozdíl minimální.

            Ale hlavně v karbonu má Canyon ještě kratší zadní stavbu než Stump. 29!

            Sice jde opět o minimální rozdíl (který nebude v reálu ani poznat), ale už tím přišel Stump. 29 o nejkratší zadní stavbu na trhu.

            http://www.canyon.com/…es/bike.html?…

            A cenově se skoro vyrovná Canyon v karbonu tomu hliníkovému Spešlu.

            Sedlovou trubku a střed má ten Canyon vyřešené opravdu pěkně. K tomu X-12 osa.

            Tenhle rám se mi opravdu moc líbí a jak jsem tu psal jinde, tak je to aktuální hlavní kandidát kdybych měnil u 29tky za karbon.

            0 0
            • JakeF  

              Jenže v odkazu má Radon ;). Canyon taky letos beru jako jednu z mála konkurencí pro Spešl v poměru cena/výkon, i u vyšších modelů osazuje Terralogic, takže i s Brainem se může rovnat. Když už chceš srovnávat karbonovej, tak ale SJ HT Comp Carbon je podobně osazenej (o maličko hůř) a stojí jen o 9 tisíc víc a narozdíl od Canyonu s tou cenou můžou prodejci hejbat, takže reálně ten rozdíl bude ještě menší a můžeš si ho koupit a vyzkoušet prakticky kdekoliv.

              0 0
              • Ruprt2  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
                0 0
        • KubaBajk  

          No ty jo!

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.