rozdíl ceny při stavbě 26"/29"

50 nepřečtených
  • nalim63

    Zdravím, zajímalo by mě, o kolik by vyšla dráž stavba kola 29" oproti na stejném rámu a stejně osazené 26"v cenové relaci +/- 20 tis. A jaký by byl asi váhový rozdíl. Dík za odpovědi.

    0 0
    • kubad  

      cena nemusí být moc odlišná, 10–15% mžní i míň záleží na výběru díů, ale váha bude při podobné ceně u 29" tak o 1kilo horší

      0 0
      • John Tequila Lemon  

        Zalezi na uhlu pohledu. Pokud to ma vazit podobne ve 29 i 26, tak 29 je o dost drazsi. Samozrejme tohle je taky demagogie takhle k tomu pristupovat. Da se to postavit i za stejny, pak to 29 ale bude o dost tezsi a vidle a rafky budou horsi nez ve verzi 26. Pisatel by mozna mel napsat v jaky cene se chce pohybovat, nebo cim by to chtel ovesit … Hodne obecnej dotaz takhle napsany. Co je drazsi, osobak nebo nakladak? Obecme je nakladak drazsi, ale eFko je urcite drazsi nez kamionovej tahac a pritom maji oba stejnej vykon motoru. Takze tak.

        0 0
        • svářeč  

          tezatel píše ± 20k:-)

          0 0
        • kubad  

          uvedl +/- 20 a z toho sem vyšel :D aby to hlavně tuhle podminku plnilo, jinak jak píšeš 29" samo jde postavit lehká, ale je o kus dražší

          0 0
        • nalim63  

          Ta 26"by mě vyšla cca na 2O a kdybych to chtěl v 29" tak myslím stejné řazení,rám, vidlice,brzdy,ko­la,jen s těma odlištnostma co se týkají 29ky . Třeba vidli tam chci Epicona tak taky Epicona ale na 29 a pod.

          0 0
          • kubad  

            v podstatě jediný rozdíl v ceně bude u vidle tam jsou 29" dražší, možná u plášťů, ale nemusí, rafky nebo zapletené kola jsou na 29" taky trochu dražší. rám je +/- nastejno ale zase záleí co si vybereš

            ono to prostě nejde spočítat kolik bude rozdíl

            0 0
          • jIrI___  

            Není nic jednoduššího než si třeba v Excelu udělat tabulku s cenami komplet osazení a porovnat vedle sebe 26" a 29".

            0 0
            • scalar  

              Stačí porovnat si díly, které se liší – rám, kola s obutím a vidlici. Konkrétně ty, které chce na kole mít. Práce na pár minut.

              0 0
          • Hnoj  

            Myslím, že u stavby kolem 20tis vyjde 29er cca +10% proti 26". Co ty na to Scalare?

            0 0
            • Tuning MTB  

              Hlavně u stavby kolem 20tis,musíš 29er ošidit na kolech a ty jsou u 29ek mnohem důležitější a dražší. 20tis to je tak rozumná cena na přestavbu 26 na 29,ale taky to nebude žádnej zázrak.

              0 0
              • Hnoj  

                Když už u stavby kola, kterou děkáš ošidíš kola (nebo cokoliv jinýho), jsi prostě šejdíř.

                Určitě bych vymyslel několik 29er nápletů, který vím, že budou spolehlivý a cenu nijak zásadně nezprasí.

                0 0
                • Tuning MTB  

                  O tom kdo je šejdíř se můžeme bavit za rok. Zatím pouze připravuju nabídku na jaro. Většinou se ale jedná o stavby na

                  DT Swissech a tam se prostě do 29er za 20tis. nevejdu a tak v této cenové kategorii hodlám nabízet pouze set na přestavbu 26 na 29. Levným stavbám se nehodlám věnovat,tam je rozumější upravit nějakou seriovku dle požadavku zákazníka.

                  0 0
                  • Hnoj  

                    na přestavbu 26 na 29.

                    WTF?

                    0 0
                    • Tuning MTB  

                      Na přestavbu třeba tohle,to je tak asi nejlevnější varianta ještě bez karbonu ±20tis.

                      Rám nějaký lehký hliník … asi Polygon 29er ± 1550g

                      Vidlice Dt Swiss XMM 100 15mm osa/model 2014 1560g

                      Kola DT Swiss X1900Spline 15mmosa model 2014 1910g

                      Kola bych doporučil spíš DT Swiiss X 1600 SPLINE 2014 tam je už rozumnější hmotnost 1770g a příplatek jen ± 4 tis.

                      0 0
                      • scalar  

                        to vypadá na trhák tohoto roku :-)

                        0 0
                        • Hnoj  

                          Podle toho, co píše, spíš roku 2014. Holt kozí mlíko se sifonem umožňuje cestování časem.

                          0 0
                      • Hnoj  

                        Polygon? Tady něco smrdí…

                        A pořád jsi nevysvětlil, co je ten tvuj kit.

                        0 0
                        • scalar  

                          Vždyť píše – rám, kola, vidlice.

                          Zapomíná, že bude potřebovat jinou skladbu převodů, jiný představec, možná i sedlovku, širší řidítka budou také lepší…

                          0 0
                          • Tuning MTB  

                            To hodlám řešit individuálně,nebo kompletní stavbou. Příklad byl uveden jen modelově co lze do 20 tisíc.

                            0 0
                            • scalar  

                              Jak indivuduálně – podle toho jestli bude zákazník trouba nebo jestli tomu rozumí?

                              0 0
                              • Tuning MTB  

                                Asi tak jak stavíš kola ty. Nevím jestli rozlišuješ mezi troubou a tím kdo tomu rozumí,ale náš zákazník náš pán.

                                Poradím,ale rozhodne se sám.

                                0 0
                                • scalar  

                                  No, já přistupuji ke všem zákazníkům stejně, takže nějaký kit na přestavbu z 26" na 29" bych jim nenabízel.

                                  0 0
                                  • Tuning MTB  

                                    Já jak to tak vidím,tak po něm bude celkem poptávka.Jde jenom o dobrou cenu.

                                    0 0
                                    • oddie  

                                      Ale jo, když budu chtít stavět kolo sám a někdo mi nabídne set rám + vidlice + kola za lepší cenu, než posháním jednotlivě, proč ne. Akorát osobně mám trochu jinou představu než Polygon, a skoro bych i řekl, že tady na B-F bude takových víc…

                                      0 0
                                    • roman 3D  

                                      škoda že nevidíš že větší zájem bude o 27,5 než o 29

                                      0 0
                      • nox159  

                        no zlatka rikala že už na bazen nechodi sama, takže už vim odkud vitr vane :)

                        0 0
                    • scalar  

                      Připojuji se s dotazem, co je to prosím set na přestavbu 26 na 29?

                      0 0
                  • Vilém  

                    Koukam, ze tu mame odbornika na svem miste. Diky ze ses tu registroval, myslim ze o zabavu bude postarano.

                    0 0
                    • scalar  

                      Myslím, že o zábavu postaráno bude :-)

                      Napadla mne taková hypotetické myšlenka – dejme tomu, že by nějaký dovozce kol do ČR přivezl komponenty DT v OEM verzi určené pro svoji montáž. Nabídne je k prodeji jako celkem nesmyslné „kity na přestavbu“, tedy přihodí k nim rám.

                      A pak by mohla být sranda, jak se k tomu postaví oficiální dovozce DT, a jak se k tomu postaví zákazníci, jelikož se jená o OEM díly, které mohou a zpravidla mají jiné vlastnosti, což se zrovna u zaplatených kol a vidlic projevuje na hmotnosti a funkci.

                      Ale to mne jen tak napadlo, že by to mohla být sranda:-)

                      0 0
                      • kubad  

                        jinak kit na přestavbu 26 na 29 je rám hlavové, vidlice, kola, pláště takže co vlastně z toho původmího zustane :D smysl přestavboveho kitu mě uniká

                        0 0
                        • scalar  

                          jak jsem píšu, jako jediný rozumný smysl takového kitu mne napadá zvýhodnit prodej rámu tím, že k němu navážeš cenově výhodné OEM komponenty a maskovat prodej OEM komponentů

                          0 0
            • scalar  

              Muselo by se to brát konkrétně, porovnat si ceny dílů, které se liší. Ceny rámů jsou u většiny značek stejné, vidlice se liší v řádu stovek, to samé kola…

              Ale třeba Epicon se 29er dělá jen s pevnou osou, je tedy o dost dražší + nutnost použití kol na pevnu osu, takže tady to roste.

              Navíc u 26" rámů bývají zajímavé výprodejové nabídky, to u 29" není, rozdíl tedy může být klidně u podobně kvalitního kola v relaci 20 tis. i ty 3–4 tisíce, možná i 5.

              0 0
              • scalar  

                Tak jsem to přepočítal a je to tak. Nějakou akční nabídku na 26" kolo s Rebou, sadou X.7, koly třeba 7325 Pro s náboji na průmyslech dokážeme stlačit na 20 tis.

                29er s podobnou výbavou (Reba, X.7…) na stejném rámu (porovnávám MRX) dostanu tak na 24 tis.

                0 0
      • Luk02  

        Takhle mi to také přibližně vychází, možná o trochu víc, + plus někdy o trochu horší dostupnost a výběr dílů. Ale už je to podstatně lepší…Jinak co se týče váhy souhlas…:-( Zajímavé srovnání je také cenový rozdíl 10 vs 9 speed:-)

        0 0
    • pstasek  

      U 29 jsou hodně důležitá kola. Koukni ke mě na Authora, kola vyšla na dobré peníze a nejsou špatná. Do 20k pak budeš muset ušetřit především na pohonu a vidlici.

      0 0
    • BB  

      V Mountain bike action rozdíl v ceně spočítali na tisíc dolarů v případě, že 29 má mít stejnou váhu.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.