Dneska sem zjistil při bližším zkoumání vidle, že mi nejde zámknout. A při propružení mi v pravém sloupku loupne. Máte někdo nějaké zkušenosti s tímto problémém u této vidle? Nejspíš sem ji zapoměl odemknout.
Dneska sem zjistil při bližším zkoumání vidle, že mi nejde zámknout. A při propružení mi v pravém sloupku loupne. Máte někdo nějaké zkušenosti s tímto problémém u této vidle? Nejspíš sem ji zapoměl odemknout.
too z se t urcite nekde resilo
ale kde? prosím nemužu to najít :-) nejde mi lock, nastavení odskoku a ve vidli lupe:-( neví někdo co s tím?
děkuju
Mě v něm taky všude mlátí, lupe a klepe…asi je to u něj „normální“.. :D :D
nebo je to rukama majitele ? :)
Nepochybně ne, zkrátka je to hrozná ***** :D :) :D
pls ty tvoje třmeny to je elox bo nebo co ta červená?
elox:-D:-D:-D
ne je to výsledek BigKarlova běsnění s plechovkou červeného spraye.
A ty víš hovno, tak mlč :D Není to žándej sprej, ale běsnění to bylo :D :D
to má vodovkama… proto nesmí jezdit v dešti
neasi :)
:D
Klidně je vyměním s tebou, za ty tvoje nečervený!! :D :D
už se ti červená nelíbí? :))
Né že by se mi nelíbily, ale na kolo teď půjde hafo novejch věcí, a tak bych ho chtěl i trochu sladit dizajnově, což bude obnášet i jiný brzdy, protože tyhle vypadaj, tak jak vypadaj :D :D Sice je můžu dát zas na jinou barvu, ale k těm new věcem bych dal nějaký origo díly…
s tím lupáním se to tu už rešilo ;)
Kde se to prosím řešilo? :-) Pujčil jsem kolo kámošovi a něco luplo ve vidlici :-( jakoby netlumí, nejde lock, při chodu lupe. Nesetkal se s tím někdo?
Díky
Děkuji za rady. Závada byla opravena. Byl zasranej lock na vidli. Takže nebyla uplně odemknutá!
to ti navykládal kdo – jak zasranej -„zamykání“ JE HYDRAULICKÉ a to tak, že se téměř uzavře přepouštěcí tvor před a za pístkem otočením zámku. Jediný, co se tam může přihodit je to, že zarážku zamknutí nedopatřením nebo omylem (u LODu páčka zámku třeba narazí na těleso vidle a není v konečné poloze – po lamovské demontáži a opětné montáži.
Tak jsem nějak sám přišel na to co je špatně… Tlumící patrona je na 2 části. Dá se někde koupit jen tlumící patrona samotná? Tohle předpokládám neopravim..:.D
fotky:
https://lh4.googleusercontent.com/…0_161235.jpg
Tak jsem nějak sám přišel na to co je špatně… Tlumící patrona je na 2 části. Dá se někde koupit jen tlumící patrona samotná? Tohle předpokládám neopravim..:.D
fotky:
lh4.googleusercontent.com/-LKT-CABE9YQ/TmT0a-g8IMI/AAAAAAAACIA/xi08_cWhzWg/s800/IMG_20110830_161235.jpg https://lh5.googleusercontent.com/…0_161214.jpg
Tady je za litr.
Docela by mě zajímaly ty fotky ;-)
Bbě jsem je vložil. Nečekal bych nikdy, že se tohle stane:D
No hezký. Nikde jsi nepsal, že z vidle chcal olej všema dírama.
No chcal, ale já si řikal tuning test:D olejové mazání:D
Tak tohle není pravda, olej z vidlice nemohl unikat. Olej z takto poškozeného tlumiče skončí v noze vidlice a chování vidlice okamžitě musí upozornit na to, že se něco zásadního stalo.
Takovéhle poškození je dané provozováním natlakované patrony tlumiče, pomoc proti tomu je přitom jednoduchá – odpuštěním tlaku.
K uvedené situaci může dojít pouze v případě, že se dlouhodobě jezdí a s natlakovaným tlumičem a následně se vletí se do nějakého většího extrému, tak vzniknou síly, které udělají to, co je vidět.
Poškození je vždy stejné, takovéto roztržení v místě závitu.
Z vidlice ven nic neteklo, ale potom po demontovaní docela dost oleje…
Jak se mohl ten tlumič natlakovat? Nikdy by mě nenapadlo, že musím ještě někde odpouštět tlak…
Tady z diskuze vyplývá, že olej „chcal z vidlice“ což jsi potvrdil. Mnoho zdejších by si to připsalo do seznamu chyb. Což sám víš, že není pravda ale tvé předchozí vyjádření je trochu jiné.
Tlak se nemusí nutně odpouštět ale mnohdy nastává situace, že tlumič, který se natlakuje omezuje zdvih vidlice. Je to tak výrazné, že si toho všimne každý, kdo pozná, že jeho vidlice chodí v daleko menším zdvihu. Kdo má jakýkoliv problém s mojí vidlicí se na mne obrátí a vždy dostane správné rady. Ty ses neobrátil ani teď a tomu nerozumím.
Omezení zdvihu vidlice muselo být výrazné a rána, která vše dokonala také nebyla z nejmenších. Nic z toho bych se ovšem nedozvěděl já ale čtenář fóra a ještě v trochu pozměněné formě.
Omezení zdvihu jsem si nevšiml, asi bylo moc pozvolné… měl jsem se obrátit rovnou na tebe – uznávam;-) takže ted stačí koupit nový tlumič z odkazu výše, nakoupit olej a bude to ok?
díky
No a taklhle se dělá někomu blbý jméno a negativní informace se šíří 10× rychleji než pozitivní. Tedy právě si Milanovi odradil 10 zákazníků. Asi je za to rád.
nazdar, mne a možná i další uživatele Epiconu by zajímalo detailní vysvětlení hydraulického „zablokování“ pravé nohy. Já se sice smířím s tím, že se olej nějak podivně napění a natlakuje, ale pořád mi není jasné, proč jde pístek jenom do poloviny, když je přepouštěcí otvor (při správné poloze zámku) otevřen – a tlak je a měl by být pod i nad pístkem stejný. To mi připadá tak, že jakoby se tak změnila viskozita té šumivé hmoty (zahustila se?), že vůbec neproprýští otvůrkem. Ale to mi zase nesedí s tím, že do půlky zdvihu se táhlo s pístkem dostane a teprve dál to nejde – jakoby nad „otevřeným“ pístkem byl asfalt a ne olej. Skoro bych řekl, že nějaká tajemná síla přechodový otvůrek zavírá právě v polovině zdvihu, i když páčka „zámku“ je v poloze Otevřeno. Děkuji za odpověď nebo alespoň kvalifikovanou hypotézu.
Musíš počítat taky s tím, že do uzavřeného tlumiče zajíždí jeho pístnice, která má nějaký nějaký objem.
Čím více pístnice zajíždí, tím se zvětšuje její objem v tlumiči, až se jí tlumič náplní.
Tak to je hustý. To bych chtěl vědět, jak se to může stát :-)
moooc pekny
to vypadá, žes zapomněl odemknout a skákal jsi a tlak byl větší, než sneslo místo zeslabené závitem. Ani bez tlaku v levé noze tam pístek nedojede.
a nedotahoval si tu patronu nahore do nohou nejak extrmne velkou silou?
To určitě ne, nikdy jsem ji pod lockem neotevíral, jen tu stranu s pístkem.
Ahoj,
mám problém se svým epiconem. Problém je v tom, že vidlice chodí pouze cca pouze na 50%. Nevíte někdo čím to je?
Co? Jako že ti využívá jen 50% zdvihu? Nemáš to prostě přefouklý?.. :D
No, to je dost dobře možný, pokud to dělá i vypuštěným vzduchu může to být i ten problém kvůli kterému tam nahoře praskla ta patrona, v tlumiči napěnil olej, tím zvýšil svůj objem a při zajíždění pistnice tlumiče dovnitř do patrony už tam pro ni není místo. Nebo z nějakýho důvodu vytekl tlumičový olej dolů a dělá tam hydraulický doraz.