Mám rozřízlý plášť viz. foto je nový najeto asi 100km.
Máte nějaké rady co stím???
Vyhodit se mi ho moc nechce, jelikož je nový.
Nový stojí 1200.
Mám rozřízlý plášť viz. foto je nový najeto asi 100km.
Máte nějaké rady co stím???
Vyhodit se mi ho moc nechce, jelikož je nový.
Nový stojí 1200.
Urcite je to rozrizly? Mne pripada, ze je to rozjety v tom svu – vadny plast.
Podobne, ale v mensim rozsahu se mi pred par lety udelala dira na boku novyho plaste a kupodivu to byl taky MK (levnejsi kevlarova verze, kterou delali v Indii) – uspesne vyreklamovano.
je to řízlé, je to jasně vidět
Já tam tedy nic tak „jasného“ nevidím.
tak se podívej pořádně je tam vidět jak to vzniklo, podívej se před poškozené místo
a na ráfek pod to poškozené místo :D
A jo, podle toho ráfku bych souhlasil.
na plášti je vidět že ho pravděpodobně o šutr otřel, až se řízl, a pokračovalo to dál,
až takových plášťů zažiješ víc taky to poznáš :D
Já jezdím z drtivé většiny spíš po asfaltu a po městě, takže asi (snad) nepoznám – tam je to většinou čistý řez o něco hodně ostrého.
Aha, te ryhy jsem si vubec nevsiml.
Mozna reklamace?
Jinak zkus zevnitr nalepit chemoprenem vetsi cast rozstrihnuty duse abys to prekryl
nesmysl reklamovat
bych to vyhodil, nez si rozbit hubu
ta cara na rafku, to je asi pokracovani neceho cimz jsi nacnul plast?
Udelal jsem díru asi 4 cm do boku, řešení viz foto… Našitej bok z jinýho pláště a jezdí se dál.
.
Zkusím to diky
ten plášť má poškozenou kostru !!!
je na vyhození, ale dělej jak myslíš tvoje zdraví
Však tam našiješ jinou z jiného pláště :D (pokud vydrží švy tak není problém, akorát obyčejná niť se rychle roztahá)
Jakmile je poškozená kostra, tak ten plášť už nebude držet tvar a nepomůže ani sešití a nalepení kusu jiného pláště. Pokud by to bylo jen obyčejné říznutí, tak v pohodě, ale podívej se na fotku, jak je ten plášť v okolí řezu zdeformovaný, už nedrží svůj tvar.
Osobně vyzkoušeno funguje to (postupem jak píšu dole), logicky když prostě v neporušeném místě našiješ jinou neporušenou část pláště tak převezme funkci toho pod ním. Když to uděláš správně tak tvar se nemění. Je zde samozřejmě značné namáhání těch švů, proto je nejlepší použít co nejsilnější silon (taky se zařezává do staré kostry tak je potřeba mít tam dost místa, aby se neprořízl úplně a co nejvíce švů). A sešít i tu díru.
Zkoušel jsem to totálně parasit jesli to vydrží a krom toho že o šutry rozerveš ty švy té vrchní záplaty tak to drží.
Ale pro nějaké lehké ježdění s duší odhaduji že bude stačit i ten stroj s nití.
… když prostě v neporušeném místě našiješ jinou neporušenou část pláště tak převezme funkci toho pod ním…
Tak to nefunguje. Osobně jsem říznutou bočnici pláště už taky zašíval, ale tohle je jiný případ právě kvůli té porušené kostře. Jednou se mi podařilo trefit kámen tak šťastně, že plášť nebyl nijak povrchově poškozený, ale roztrhla se právě ta kostra uvnitř pláště, na plášti se udělala boule a už byl nepoužitelný. Ale samozřejmě to podle tvého postupu může zkusit opravit, ale osobně bych na takovém plášti už nejezdil, stejně jako většina lidí tady,
+1
K těm boulím je třeba tam počítat s určitým roztažením všeho, ale tuhost té záplaty je podstatně větší než okolí a tak ten efekt je spíše opačný. Přidám ještě díru kterou se takto opravil s duší se to nedalo ani nafouknout (od vzorku po patku). Jinak pokud se poškodí kostra pod vzorkem tak s tím už nic dělat nejde, ale tady to nebude ten případ…
opravuj si co chceš, na svoje riziko, až ti to někde prdné – okamžitá ztráta tlaku, rozbitá huba je to tvoje věc,
ale pokud na tom jezdíš po silnici do práce proč ne
sešít silonem, prolepit chemoprénem, zevnitř nalepit motorkářský flek, bedlivě pozorovat
Pozorovat to může, jezdit bych na tom nechtěl. Se podívej na fotku ještě jednou, do kulatého tvaru to má hodně daleko.
+1. Taky jsem takhle kdysi řízl zánovní plášť, sešil, zevnitř nalepil obyč cykloflek a plášť jsem dojezdil až do úplného sjetí vzorku. Ale v tomhle případě to vypadá, že to fest koupil i kord a povolil = plášť na vyhození.
To zaentluje ;)
Přijde mi ten plášť na tej první fotce nějakej nakoplej. Co předcházelo tomu poškození? Dle mě je to neopravitelné = vyhodit.
Na předním kole bych to určitě po opravě nevozil.
Na tomhle uz bych nejezdil. Visi mi ve sklepe na zdi uz vpodstate novej NobbyNic s mnohem mensi dirou…
No, je to dost velke, ale mensie diery bezne lepim. Z vnutornej strany kusom z boku stareho tenkeho plasta – musia v tom byt vlakna, inak to ten tlak roztiahne. A z vonka kvoli ochrane prekryt beznymi zaplatami.
ano jde to, ale na fotkách je vidět že je plášť vyboulený, takže je nesmysl to opravovat
Vybouleny je, pretoze je to fotene natlakovane. Po podlepeni (srat so sitim by sa mi nechcelo) prenasaju sily nove vlakna. Kedze som kedysi do zasoby nakupil Continental RaceKing Supersonic, tak lepenie plastov nie je pre mna az zriedkava vec. Verzia RaceSport sa tu na BF povazuje za papierovu, ale to tu asi vacsina nevidela verziu Supersonic. Zlaty RS. Nosim zaplaty sebou spolu z beznymi na duse a niekedy to vyjde aj na lepenie v lese. Ziadne nebezpecenstvo mi preto este nikdy nehrozilo.
Vyhodit! Budeš riskovat život kvůli 1200? Protože tak to prostě je!
ted na to koukam na monitoru a ne na mobilu.
myslim taky ze je to na vyhozeni
Zahodit
Pěkný šunt ale váha určitě skvělá
Za mě: sešit silnějším silonem nech si tam aspoň 3mm od řezu aby se časem neprořízl až k díře. Potom zvenku dej kus starý bočnice z jiného pláště a ten podlep a obši silonem. Spodek podlep záplatama na duše (přes ty švy). Takto spravený plášť funguje dobře i jako bezdušový v podstatě s jakoukoliv dírou v bočnici je-li patka ok. (na takto spraveném bezdušovém plášti sem najezdil přes 1000km bez problémů)
Tohle bych neopravoval. Kup si raději nový s odolnou bočnicí. Tohle bude asi pěknej papír. S takovou opravovanou dírou bych se do zatáček vážně bál.
Ak ho budes predsa len vyhadzovat, tak ho prosim vyhadzuj mojim smerom. Zalepim si ho.
Ok :D Smer???;D
Ako pozeram fotky, to je 29"? Tak to asi nevyuzijem, tak nic, bud to zasi, zalep alebo vyhod ktorymkolvek smerom.
Kdyz si predstavim ze pri nejakym sjezdu v 50 kilometrovej rychlosti mi praskne zalepeny plast tak mi beha mraz po zadech!
Testováno
No, já chápu, že když si člověk pořídí celkem drahý plášť, počítá s určitou životností a po 100 km se mu ho vyhodit opravdu nechce…
Ale proseknutí pláště se může přihodit asi u každého výrobku a když pominu to, že bych ho chtěl vyzkoušet provizorně spravit např. kdybych to později na nějaké „expedici“ potřeboval na dojetí někam kde seženu nový, tak bych to vůbec neřešil – dají se sehnat slušné pláště i za „pár stovek“ a myslím, že to rozhodně bude lepší a jistější, než sice daleko lepší plášť,ale s podobnou správkou. Navíc aniž bych chtěl strašit, nevím jak by se policajti nebo pojišťovna koukaly na havárii s takovýmto pláštěm, ikdyž by to nakrásně příčinnou té havárie nebylo.
Člověk by podle mě měl používat takové pláště a obecně i komponenty, které si prostě může dovolit nahradit.
Ale na druhou stranu, pokud to přehodí na zadní a bude s tím jezdit jen do práce, na cyklostezce apod. tak co se může stát? Maximálně to jednou domů dovede.
Ono se to proseknutí podaří většinou u plášťů které jsou superlehké a z tohoto důodu mají boky jako hadr,tudíž mají ze strany nulovou odolnost.
Vyplety DT-Swiss a pak nema na novy plast?
Zhodnotil jsem to a plášť už je objednaný