Zdravím a mám dotaz na uživatele,popř. znalce.Kterou vidlu byste mě doporučili radši koupit?
Jsem rekreační jezdec,mám cca 90kg a potřebuju vidlu na „V“
Uvažoval jsem i o RS Rebě,ale v ceně jako předešlé bych se nepohyboval…
Zdravím a mám dotaz na uživatele,popř. znalce.Kterou vidlu byste mě doporučili radši koupit?
Jsem rekreační jezdec,mám cca 90kg a potřebuju vidlu na „V“
Uvažoval jsem i o RS Rebě,ale v ceně jako předešlé bych se nepohyboval…
Nebo i nějakou jinou vidlu?…Manitou…
Ja zrovna namontoval RST titan 100mm, vzal jsem ji misto F1 kvuli 32 mm noham, jeste jsem zvazoval manitou drake… ale neprisel jsem na to za co si priplatim 2000 tak jsem zkusil RST, az to projedu tak dam vedet
mam s Epiconem problem, ze uzavreni sa ta vidle pomalu ponoruje. Vim ze se pomalu ponorova ma, ale ted se ponoruje rychlejs, ma najeto nejakejch 20 zavodnich hodin…
Je nákej komponent s kteym nemáš problém jinak měl sem možnost ozkoušet obě vidle a F1 mi přišla lepší měla počáteční 1–2 cm hodně citlivejch a krásně brala drobnosti a zbytkem zdvihu šetřila ale vyúživala ho celej :O)
to mě je fuk jak chodí,hlavně, že něco malo pobere, ale když ji zavřu, tak ji chci mit zavřenou!
To jak chodí byla odpověď na zakládající příspěvek jinak epikona mám taky a tohle mi nedělá nebo sem si toho nevšim ;O]
asi máš pravdu, praskly mi rodla Easton EC 70, přední ložisko zadřený a zadek na 3× bouchlej, ohla patka, takže to občas střílí. ted mi jeste zacala cvakat paka u Ultimatu… zavodit se na tom zatim furt da… :-D
já se jen bojím,co by udělala ta vidle s těma mejma kilama.Někde sem četl,že je vhodná pro lehčí jezdce,jinak bych se taky radši přiklonil k té RST…Dobrá váha,dobrá cena
90 kilo je normální váha sám se kolem ní pohybuju a hodně bajkerů taky nebál bych se toho ta vidle to musí vydržet…
Hmmm,myslím si to taky,ale víc lidí,víc názorů…
Aktuálně vybírám přesně mezi těmito 2 typy. RST F1 je o něco lehčí, v testech si údajně vedla dobře, ale do ČR se nevozí verze s remote ovládáním z řidítek. Tudíž pravděpodobně zvolím SR Epicon RLD r.2009
Jojo,Epicon to asi vede,tak všeobecně i z názorů tady.Něco sem viděl a slyšel i o stránkách Tuning test,myslíte,že má cenu si připlatit na ty změny,které tam u vidlí provádějí?
Páčka k RST se dá koupit samostatně a je to komplet se vším co k montáži potřebuješ .Cena 650kč.Jinak páčka má 4polohy.A je skladem u dovozce.
Předělal jsem jí na olej (vyčištěna od vazelíny a nalit olej na mazání vnitřnich nohou vyměna oleje v tlumení řidší) a chodí uplně jinak.
Můžeš mi dát odkaz na tu páčku k RST? Nikde to nemůžu najít.
uniag.cz
to je web dovozce na koupi musíš zkontaktovat prodejce.
a ten je jaký?
V kameným obchodě .Všichni co prodávají Authora.
že se vy, co pějete chválu na RST nestydíte za to, že milanovi kazíte kšeft??!! mor na vás =)
…právě naopak.
Myslim ze je ma v nabidce taky:)
Presne tak, Po novom tam ma miesto Manitou R7 – RST First Platinum a RST M 29 Air
Vytáhnu tohle vlákno a měl bych dotaz na zdejší znalce.
Jak jsem už někde psal, kupuji novou vidlici ale nemůžu se rozhodnout. Mám dvě nabídky:
2500,–Kč
Teď tedy nevím co koupit, co líp chodí. Kdyby tu RST tak bych ji asi hned předělal na olej, takže to by bylo na stejno. Líp vypadá, ale o to stejně nejde, má jen 30 mm nohy. Váhově by na tom měly být snad skoro stejně.
Co by jste mi teda z těchto dvou doporučili? Případně jestli má někdo s oběma nějaké zkušenosti. Díky
Epicona, když je levnější, předělanej na olej funguje luxusně a při stejný váze má širší nohy.
Neváží náhodou F1 něco kolem 1600 g ?
Nevím, nekoukal jsem se, vycházel jsem z příspěvku nahoře, kde bylo řečeno, že váha je srovnatelná…
Dle http://www.rst.com.tw/…product2.jsp?… udávají váhu 1,7 Kg, Epicon na kupkole má 1703 g.
Nevím proč mi v hlavě utkvěla nízká váha, nebyla nějaká F1 s nižší váhou? Ale asi jsem se jenom spletl.
Jo, je to RST First Platinum – ta má váhu kolem 1500 gramů dle výrobce.
Osobně bych se rozhodoval podle verze, jestli bereš s lockoutem z řidítek, nebo ne. Ten je u RST naprosto tragicky vyřešenej. Vypadá dost hnusně a má problémy s odemykáním. Oproti tomu Lockout u SR mi vždycky fungoval, jak má.
Chod neposoudím, srovnával jsem tovární vazelínovou F1RST Air a Epicona X1 na 29" a s oběma jsem byl spokojený. Tuhost srovnat nemůžu, Epicon má 15 mm osu a byla jiná kola.
Zapomněl jsem to napsat. Obě vidlice mají lock z korunky, takže tam nějaký problém nebude.
RST fakt nebrat, nevim jestli to bylo vadným kusem, ale tu co sjem zkoušel, to byl děs běs, přišla mi strašně málo tuhá a chodila tak do půlky zdvihu a ještě dělala divný zvuky :)
No já měl možnost jet na RST Titan, ta chodila docela pěkně. Zatím se teda více kloním k tomu Epiconu, i když není nový. Snad ještě někdo napíše nějakou zkušenost.
FIRST mam vyreklamovanou kvuli vaklu. Ted ma vakl i ta nova. Mam 85kg. Asi je to na nizky vahy.
Tuhost nic moc.
A jak dlouho si na ní asi jezdil než chytla vakl? Nevím jak by to bylo při mých cca 70 kg. A chodí dobře? Případně nemáš srovnání třeba s výše zmíněným Epiconem?
čau, mám přímý srovnání RST F1 Platinum (1540g) a Epicon RLD 2010 (1700g).
RST je děsně málo tuhá, řekl bych až měkká. Předělal jsem ji na olej.. nejdřív mě to bavilo, jak je citlivá, ale po nějaký době už mě to začlo pěkně lízt na nervy. Neustálé pohupování. Mám 75 kg a rst má hodně měkkou negativní pružinu, takže při nafoukání asi na 90 psi byl negativní krok téměř nula. Samozřejmě chytla vakl. No chytla, ona ho měla od začátku, když byla nová.
Epicon je úplně jinde, má už kultivovaný krok a to ho mám na vazelině, na olej už to nechci, vadil mi ten věčný pohyb. Je tuhý a to tak že dost. 0 vakl. Bezchybný lock-out. + velmi jednoduché vnitřní nastavení zdvihu. Jen doporučuji po zakoupení rozdělat a namazat vazelinou.. z výroby opravdu málo.