Dobrý,
vlastním vidlici RST Titan Air. Vidlice má za sebou dvě sezóny, bez servisu. Rozebrat a vyčisti jsem ji chtěl už v zimě, ale poté co jsem na BF četl o problemech s tim spojenych ( špatně navržený křehký spodní díl patrony se zavítem) a také kvůli tomu, že jsem rozebral 3 roky ježděnou (mnou) „vidlici“ RST Gila, který byla ježděna v horších podmínkách, a vazelína byla stále jako nová, jsem se na to vybodl. Teď jsem si všimnul, že chytla vakl, a lehce se rosí kolem regulace tlumení (na korunce). Rosení by snad vyřešila teflonová páska, ale možná bude také potřeba dolít/vyměnit olej a nevím kolik ho tam dát. RST manuál o tomhle mlčí. Stlačit na doraz a po zátku? Za další bych ji také chtěl předělat na olej. U Gily to mělo velmi pozitivní výsledek. Video s rozborkou je na youtube, ale není mi jasných pár věcí. a) šroub zespodu pravé nohy pod regulací odskoku- má se povlit (opačný závit) a zatalčit dovnitř- jak a o co tedy drží ? b) jak takový šroub utěsnit ? Vím že už hodně lidí z BF předělávalo F1rst air nebo i Titana a tak by mě zajímaly jejich postřehy/problémy, na které narazili. Díky