Zdravím, přemýšlím o koupi plášťů rubena scylla 2.1, takže by mě zajímlo jestli někdo s nimy máte zkušenosti(jak jedou-terén/asfalt … ). Díky za všechny posřehy
Zdravím, přemýšlím o koupi plášťů rubena scylla 2.1, takže by mě zajímlo jestli někdo s nimy máte zkušenosti(jak jedou-terén/asfalt … ). Díky za všechny posřehy
Průměrnej chrtí plášť, vzhledem k objemu poměrně dost nepohodlnej. I Racing Ralph nabídne víc pohodlí, tohle je fakt kostitřas.
127 TPI – nezničitelnej, nepíchnutelnej plášť, kterej jede o něco hůř než racing ralph, je užší, ale o dost lépe drží a především ho snad nejde říznout..
Teď si chci koupit 2,25 verzi na fulla, jsem zvědavej, jestli s ním budu tak spokojen jako s 2,1" verzí.
dovolim si oponovat dle mych zkusenosti s dusovou verzi…
po zhruba 1000km zacli u me defekty – a to tak ze kazdou vyjizdku 1…
a jak to drží v terénu ? ten vzorek mi přijde celkem minimalistický
mam to jen na zadnim a zase jako slava mi to neprijde…
Hlavne po tom litru nalitanym jsou ty spunty dost otrhany…
Co na tom děláš? Mě drží už asi šestym tisícem..
jezdim ;-)
jeste jsem zapomnel napsat ze mam ty s sedym prouzkem, ale to bude trocu irelevantni informace…
Plast je normalne z behounu na 1 miste skrz…
Ty moje jsou rok výroby 2005/6 ;)
aha, todle bude 2010… a nejspis se pta na 2010… :-D
Jak je na tom v porovnání s Kendou Small eight block? Mám ho na zadku, cca 3 tisíce a už nemám uprostřed ty drážky na špuntech, za sezonu 2 defekty.
podotýkám že ten druhej defekt byl nějak připínáček, což se v podstatě nepočítá…
Akosi nechápem prečo by 127 TPI nešlo prerezať. Vyššie tpi znamená použitie tenších vlákien ktoré sú práve náchylnejšie na prerezanie.
Napis Kulhavemu,ten myslim na zavodoch vozi tento vzor :-)
už nevozí ;o]
Jedou prumerne, pomerne rychle jsem je olital (cca 1000 km a na zadku je na odpis), maj pomerne mekkou smes, vyborny grip (pro me nejlepsi plaste do mokra), mam verzi 127 tpi tubeless top design.
Pod tohle se podepíšu.Na zadním kole mi vydržel tak 1500km a je na výhoz.Ale zase dobře drží a po asfaltu taky letí dobře
O tom gripu bych místy polemizoval, ale jinak taky souhlasím. Šest tisíc si na tom plášti představit nedovedu.
já na tom nepotřebuju najet tisíce, budu to mít jen na závody ale ta životnost mě teda trochu odrazuje…
Hodně rychlej, mě se zdá že je rychlejší než Ralf.
Rychle se sjede. Defekt jeden z Latexem, potom danej NT a bez defektu.
Hodnocení tohoto pláště z hlediska defektu je dost subjektivní, určitě ta životnost není tak hrozná, jinak celkem spokojenost, ale na fulla už bych ho asi nedal.
Ma nekdo zkusenosti s aktualni verzi Scylly Textra? Maj to jet cesi na Cape Epic, tak by mohly byt dobry, uvazuju o necem na 29 XC, nazory zde jsou uz dost stare.
Dik
Test od protinozcu: Zde . Taky je jeden z mych kandidatu…jestli ma nekdo nejake zkusenosti s aktualni verzi tak napiste…
Vozím je od cca června jako bezduše. Naprosto bez problémů. Nejsou do bahna. Dávám jim celkem záhul a zatím bez velkého defektu. Asi 2× jsem si všiml že utíkalo mlíko. Na bocích jsou vidět drápance, ale textra funguje.
Minuly rok testy s Anthemem a letos mám s nima dvě vyjížďky na RB IQ 275.
Jedou hoooodně dobře, ale mají nízký vzorek takže ne na vše se hodí. Vše klasicky s dušema.
Na XC za sucha bude hodně dobrá dobrá.
Mi z předního kola pujde Scylla časem pryč, na zadním ji asi nechám ;-)
Dik za nazory.
Takze definice ve stylu rychly defektu odolny plasne na XC do sucha a spise na zpevneny podklad co se rel. rychle sjedou.
No po suché polňačce letí jako raketa. Ani v mokru na kořenech se neztratí. Jsem spokojenej. Už mám koupenou druhou várku.
Ok, a realna sirka? Mam DT 1501 kola ale nevim presne jaka sirka rafku.
Reálně mají 54mm na DT Swiss x1700.
Ok, koukam ze maj jen 2,25, zajimavy.
Koukám že už dávám fotku pozdě.
Dik obema, takze celkem solidni sirka na XC.
BTW, kolik ma? Figury uz jsou takovy pololatentni, uz asi dost ustreluje ne v tomhle stavu?
Takhle sem ho neměřil. Už ho dojíždím, teď stejně jezdím víc asfalt, než terén,tak mě to moc netrápí. Ale už to není ono.
Myslim kolik ma cca nalitano?
cca 3000
Ony uz maj ty spunty celkem nizky i normalne, takze to je jeste celkem slusny po 3k.
Mi nová Scylla na Remexu WER 523 dává 52 mm.
Po delší zajetí je těch 54 mm reálných.
A s jizdnim projevem, vydrzi a odolnosi spokojenost?
Ja jsem na Scyllach nebyl schopen jezdit. Kdyz je sucho a tvrdo, tak ok, ale trosku vlhka ve sjezdu v zatackach a konec. Hlavne tedy predni kolo, u toho potrebuji, aby me v zatackach podrzelo. Tak vozim Kratosa 2,25.....
Mno, musím napůl souhlasit… na 26" jsem byl dycky zvyklej vozit vpředu Conti XKinga, vzadu cokoliv jemnějšího (třeba jako Race Kinga)… loni nový RB IQ 275 dorazilo před létem s gumama Scylla 27.5×2.25… ze začátku trochu nezvyk, ale pak to už šlo… přes léto jako univerzální plášť poměrně super, rychlý, na suchu nemá problémy. Vzadu naposto ideální. A to plášť, byť není značenej jako Textra, přežil kupu šíleností, ráfek zramovanej, ale defekt žádnej.
Vpředu ale mu na lesní hrabance ve sjezdech logicky dochází dech, hltí se a jistota tam prostě není… ve finále jsem na podzim v blatě hodil tlamu, takže šel z předního kola dolů a nastoupil Kratos 27.5×2.25, Textra. Ten má špunty parádně vysoký a v dostatečných rozestupech, tedy jistota maximální. Akorát, že nejede. Můj ideál je prostě vyšší špunty, ale uprostřed běhou u sebe (jako XKing), něco jako Scylla s vyššíma špuntama a víc nařídko… takže jsem po velkým špekulování nakonec objednal Onza Canis 27.5×2.25 60TPI.. vyzkoušenej jej ale ještě nemám.
V přílohy: 1) fotka vlevo je Scylla vpředu, skoro jako nová, výška vzorku celkem OK, 2) přezouvání přední Scylly na Kratos, 3) srovnání vpředu jetá Scylla (cca 700km), novej Canis
Scylla rozhodně není do bláta nízké husté špunty se rychle zalepí. Ardent je v vlhku o dost lepší a Tomahawk je o dva levely lepší.
Tak určitě… a to je důvod, proč mám Kratos (do bláta a sajratu, na traily) a nechávám si zaplýst druhý přední kolo, na kterým bude Canis na všechno ostatní ježdění (sucho, léto, silnice, maratony, turistika,…). Scylla zůstane vzadu, tam se osvědčila ;-)
Podtrhuji 3 x, na nedělní vyjížďce to v místech jarního bláta nebylo moc byzpečné.
Ještě bych k tomu dodal, že scylla má podle mě boční výstupky trošku níže a menší než jiné gumy
takže se v zatáčkách chytne až při větším náklonu. Mám nahuštěno na 2.1 baru
a rozdíl mezi RaR je více než patrný. Z předního kola musí Scylla pryč ;-)
Canis vypadá fajn ;-)