jaký by jste mi doporučili rychlý a lehký plášt na MTB ?
jaký by jste mi doporučili rychlý a lehký plášt na MTB ?
Kenda Karma třebas,jinak zkus pohledat tady v historii je toho dost,najdeš asi všechny odpovědi:)
ach jo.. historie
po 46. nanoraptor
Měl jsem ritchey Z-max WCS Evolutin 1.9 → super lehký, ale strašně mekký po 1000km byli na odpis za cenu 700kus, nic moc :(, pak jsem koupil Schwalbe Racing Ralph EVO 2.1, lehounký,tichý pláště, ale zase strašne kloužou, na pláštích mi moc žáleží, děkuji za dobrou radu.
maxxis larssen TT alebo MIMO
Schwalbe Furious Fred.
Furious Fred 2,0". Nic lehčího ani rychlejšího asi nenajdeš :-)
ani nic rychlejsie nezlezie a na nicom rychlejsie nedostane defekt :)
A jaký jsou v terénu?
na hovno:)
to je este slusne slovo :-)
Má 295 g a podle toho vyžaduje zacházení. UST má asi o 150 g víc. Nesnáší kamení, ale třeba v blátě má vzadu záběr 2 hodiny, pak ho je třeba vyměnit za nový. Na suchu v běžném lese na něj asi nic nemá :-)
jak dlouho muze vydrzet na fullu v beskydech? :D
Já myslím, že v Beskydech sem tam nějaký kamínek je.
minutu?
celkem me to zajima jak to kdo ma, dost lidi nadava na RR a ja je jezdim a bez defektu, dost lidi ma rado racekingy a pritom jsou to zatim nejnachylnejsi plaste na proriznuti co jsem kdy jel ( vydrzeli cca 40km :D) … tak me to jen tak zajima…
chci zkusit neco jineho ale absolutne nevim jakym smerem se vydat v oblasti sirky a vzorku
zatim jsem rozdodnuty pro kombinaci ron/ralf 2,25" ale furt zvazuju co podobneho ( rychlost a vaha) bych tam mohl hodit, širka od 2,0 do 2,25.
Možná ještě Kenda Karma 2.0
zajimavy plast, vaha 450g taky slusne, jak je to s vydrzi a rychlosti na tvrdym podkladu ?(cesta,sotolina,sucha hlina)
kupodivu dost dobře a ještě i jede :-)
Tak tak, je docela lehký, jede jako ďas a docela hodně toho snese. Vzadu mi vydržel cca 8–9 tisíc km a to ještě nebyla galuska, ale nějaký vzorek tam je :). Defektově je na tom taky celkem dobře. Zas tolik defektů jsem na něm neměl.
jj na tu bych malem zapomel :)
nevis jestli se meni s narustajici tlouštkou výška vzorku ?
chtel bych jiste neco širšiho, ale nechcu at to mam moc vysoky vzorek ;-)
Mozem potvrdit, dobry plast :-) na ceste je rychly, v terene ok, vydrz vysoka.
ok, dekuji, chtěl jsem se zeptat mate zkusenosti s Schwalbe rocket ron, dival jsem se ze tento plast je davam na hodne tovarnich(spickovych)kolech?, jaky doopravdy je ?
Když ti klouže Ralph, tak tento asi nebude lepší.
Ron má mnohem lepší záběr než ralf a pomalejší je jen na asfaltu, ale je náchylnější k defektu (i UST- 2× jsem ho říznul při závodě)
Ten jsem nejel, nevím.
Žádné statystiky? :-)
docela mě překvapil. obyč verzi mám na předku s NT a drží závodní nasazení. Což při váze 400gr je hodně pěkný.
grip solidní, čištění perfekt. pasuju ho na univerzál místo prohazování NN a RR
je super, imho jeden z nejlepsich plastu, akorat se pomerne rychle sjizdi, tj. pomer cena/trvanlivost neni uplne nejlepsi..
je na ho*no, pokud te ovsem bavi kazdou vyjizdku lepit, tak je to ten pravy
mam Ralpha a taky je dosti nachylnej na defekt a to uz me ne jenom dosti s..e!
zkus tyhle, rychlej a pritom adekvatne drzici vzorek, 480g a poctivych 127TPI, co uz neco vydrzi – zadnej papir ala EVO od šwaba..
Ahoj Pavle, taky špekuluju nad FF s obyč duší.Na to mé pohodové ježdění.Máš nějakou statystiku kolik km vydrží na zadním kole a kolik chytíš defektů?Pláště jezdím do mrtva a stačí mi 30 psi.
S duší je to hodně o náhodě. Dej NoTubes. Já teď jezdím UST a ten bude v pohodě. Sice jsem ho kuchnul, ale to taky musela být náhoda, protože tohle prakticky neznám. Na makadamu jsem si poskočil :-)
Letos dojezdím výplety a příští rok budou nové.Přemýšlím o UST jen nevím jaké.Nejspíš ráfky ztr olympic, nebo kola co máš ty.Vydrži ty fredy při opatrném zacházení 3–4000km.Mě i ralf vydrží 6–7000km.
v tych 6–7tis je aj nejaky asfalt?
50 na 50 terén s asfaltem.Maxxis flyweight vydržel přes 10000 km a stále je použitelný.Je to úplný slick.Verze 490g
RR a 3500km po asfalte?
to sa mi nejak nechce verit :)
Nic divného. RR mi na zadním vydrží cca polovinu co jemu (mně 3 km), ovšem nejezdím je jako on do mrtva ale cca do poloviny vzorku. A to i na „silničce“, kde jsem najel dost asfaltu.
Začni věřit, nejspíš levituju 1mm nad povrchem:-D Najdu fotku flywaightu po 10000km.
Tady je ten šampión.Vyhoď ho když tak jede a defekty žádné.Strácí jen v bahně.Asfalt 40psi terén 30psi, váha 80+
To je teda prilis homeopaticky plast aj na mna.
blázen.
docela koukám jak tady hodně lidí má celkem drahý kola a zabije to tím, že pláště jezdí přes učinnou mez. Třeba u schwalbe jdou vlastnosti pryč po ojetí 30% vzorku. Chápu, že jt drahý to tak často měnit, ale pod 50% by to už mělo jít max na zimáka nebo kolo do hospody…
30% vzorku u Schwalbe zhruba odpovídá, když zmizí ty zahloubené tvary v jednotlivých figurách vzorku?
Záleží jak u kterého pláště. U RR jestli si to dobře pamatuju, tak nový celý vzorek má téměř 3mm a když zmizí ty zahloubené tvary, tak zbývají 2mm. Tedy přibližně těch 30% by to mohlo být.
U NN to bude asi o malinko méně než 30% při tom vyšším vzorku.
…jak se pak musí jezdit na něčem takovým ? :-)
idealny plast na sucho, niektori taketo kupuju uz ako nove :-)
Ten UST by mohl.
Makadam je svině a v minulosti jsem na něm zničil i těžký plášť v drátěné verzi.To si tak člověk jede oblíbený sjezdík a pod ním nějaký ******* rostáhne bordel ze stavby.Cihly, skřidly a podobné radosti:-)
jo takový kokotky, co tam sypou takový bordel bych věšel z kule do průvanu …
Tak FF UST objel svůj první závod (Okolo Plzně) naprosto v pohodě, terén samo nebyl těžký, ale pár kamínků, kořínků, nalámaných střešních tašek a nějaké to bahno taky bylo. V singlech a točkách to šlo driftem ale plášť je jako nový, váhám zda ho nenasadit na Drásala, jede to jako čert.
Já na nich jezdím všechno, krom makadamu a velkého bahna.
hmmm pán je gurmán :o)
Schwalbe FF UST. Váha 432 g(váženo) můj full s ním na zadku jede tak rychle, že se na asfaltu blíží k silničce. A zkoušel jsem ho i při najíždění sjezdů letošního krále a nepích jsem ho. ( s minimem tmelu).
FF na fulla, to už chce notnou dávku odvahy :)
kazdy pod pojmem teren predstavi neco jineho, v tom je ten zasadni rozdil ;-)
V tom sjezdu s rygolama (ve vláknu o Krali Šumavy to někdo nazval AM) jsem jel s pány na croskách(MOtorkách) co v pátek kontrolovali trať a neujížděli mi.
Zefyros.
Podle toho, co je „lehké“.
Super jsou Maxxis Flyweight 330, ale dost defektí. Lepší budou asi Maxxlity, ale ty jsou dost cenově mimo.
Teď jsem nasadil Geax Barro Race (370g) a vypadají o dost bytelněji a těch 400 metrů, co jsem na nich jel, docela frčely.
Já jezdím na Schwalbe Rocket Ron 2.1 vepředu i vzadu a jsem s tím spokojenej 420g a je neuvěřitelně rychlej a záběr je opravdu parádní jak na suchu tak i dokonce v pořádnym blátě. Do kopce v blátě se zakousne a jede o život akorát při sjezdech je to horší ale to bude asi způsobeny šířkou a mám to dost podhuštěny jinak samočistící schopnost vynikající. Na to jak je lehkej překvapivě zatím žádnej defekt (zatím 450km na těchto pláštích). Na AŠM 10 jsem si je nemohl vynachválit všichni umírali podkluzovali při blátivé jízdě do kopce a mě to jelo jako splašeny jenom škoda, že při sjezdech to hodně házelo ale to bylo možná tím, že to bylo hodně uježděny a myslim, že jsem určitě nebyl sám :-D
BTW: Viděl jsem ho prodávat za 500 takže fakt špička. Ale chystám se přejít na UST a v tomhle případě tyhle pláště mají veliky mezery a hodně lidi na ně nadávají takže budu muset jít do něčeho jinýho :(
mam na raplhu 1500 a mel jsem uz 3 defekty, mam v tom desne moc zarezu a zadni jsem musel vyhodit kvuli centimetrove dire v plasti po 200km, zajimave ze zvladnete 7000km, klobou dolu..
Jezdím pohodově, nezávodně a v okolí je málo kamenitého terénu.V beskydech by i s mou opatrností nevydržely víc jak 2000km.V beskydech jsem zničil hodně plášťů.Je tam hodně volných kamenů a dost oostrých-Málokdy sjedeš vzorek.Dříve pláště prořežeš.Místní jezdí pořádné pláště na jistotu.
nema problema :o)
Buď Fredy nebo zas mnou chválený raceking váha slušná a jede dost luxusně :O)
nevíš náhodou jak si Racekingy stojí v porovnání se Speedkingama? hlavně valivej odpor, prostě jeslti jedou líp nebo ne ;-)
Speedking je děsná mrdku je to užovka s hrubym řídkym vzorkem nikdy jsem nepochopil na co je to vlastně plášť podle mě je uplně k hovnu :O(
pod to se podepíšu, je to plášť na nic, nedrží a oproti RK je pomalý…
hmm, chtěl sem ho pořídit na takový to rychlejší ježdění, ale tak asi nic…
Tak jdi do toho RaceKinga 2,0. Je to poctivý zakusovák a i díky tomu na rychlosti proti FF zase tolik neztrácí.
Líbí se mi to použité spojení RK 2,0 a poctivý zakusovák :-)
Vždyť taky je, ten rozdíl je opavdu poznat. Akorát ho ještě nemám vyzkoušený v blátě, ale vypadá na to, že se asi zalepí a pak bude v háji. V tom má FF výhodu, u něj, díky tomu, že se na něj bláto nelepí, nějaký záběr existuje i v něm :-)
Oproti FF jistě.
Ale jinak je to rychlý hustý nízký chrtí vzorek (± totéž jako RaR) a ještě navíc ve 2,0 šířce, kde o nějakém větším zakusování nemůže být moc řeč. Tím nemám nic proti RK, na to jak jede a danou kategorii slušný plášť, jen ten zakusovák mi prostě pobavil.
zakusovak asi ne, ale hodne me prekvapil jak drzi… mam 2,0 UST…
Aka je zivotnost RK?
Vypadá to, že bude dobrá. Zatím mám 1 136 km a zadní od předního rozeznám až při bližším zkoumání.
z kotoucovkama se mi podarilo odvarit driv predni a zadni byl lehce za pulkou sve zivotnosti :D :D :D(jezdilo se v te dobe z 90% na tvrdym-bylo hodne sucho), ale to byl extrem ;)
Vsetky vlastnosti vyzeraju dobre. Chcem ho kupit pre priatelku, ktora v blate nejazdi, vo vlhku len obcas. Posledne porovnanie: je tu niekto, kto ho vie porovnat s M. Ignitorom (2.1" drat)? Ide mi o porovnanie bezpecnosti na prednom kolese – podklznutie na strkoprachu a pod.
Na šotolině, bych řekl, že se chová vkusně. Určitě lépe, než třeba NanoRaptor.
na jednom páru mám kolem 4000km a ten je v půlce vzorku na druhym asi 2650 a ten je na tom logicky o něco líp :O)
A co srovnání RK / MK z hlediska té jezdivosti? teď sem našel MK za lepší cenu, tak jestli je to fakt poznat, nebo ne…bylo by to fakt čistě na XC, podstatná část z toho aji silniční přesuny ;-)
MK jsem nejezdil.
ajo, tak to nic :-) jinak dík
MK je samozrejme uz ze sve podstaty pomalejsi, vyssi spunty a ridsi vzorek, nevim jak uzsi varianty, ale ve 2,4 je to uz docela slusne pomalej plast, na asfaltu vylozene brzdi… jakmile ale clovek vjede do terenu, je to jeden z nej plastu co jsem kdy vozil!
2,5ka vypada svoji sirkou jako klsic.XC plast – spunty jsou oproti 2,4ce nizsi…
také pořizuji pneu a nejspíš už mám vybráno. Volba padla na Continental Race King Supersonic, ale nevím jakou šířku. Jezdím většinou asfalt,lesní a polní zpevněné cesty. V bahně jen občas a ne žádnou rychlost. Mám dát dopředu 2,0 a dozadu 2,2? nebo oba dva 2,0 či 2,2? doteď jsem měl WTB velocoraptor a na cesty popravdě nic moc…
Oba vem 2,2 váhově je na tom 2,0 stejně jako 2,2 přitom v šířce je rozdíl ohromnej… I při šířce 2,2 jede brutálně a ještě ke všemu je krásně pohodlnej…
a MK je na tom šířkou jak. někde jsem zaznamenal, že MK 2,2 je jako RK 2,0 a 2,4 jako RK 2,2 je to tak?
U verzí Supersonic je to tak jak píšeš. Obyčejné RK v drátu nebo s kevlarovou patkou sou o dost podvyživenější a více méně jsou skoro stejné jak MK.
MK2,4 je jako RK 2,2 verze supersonick
díky kluci
Prave som doobuval RK 2.0 kevlar dozadu a RK supersonic 2.2 dopredu. Ten zadok je asi ako Ritchey Speedmax 1.9 a mozno aj o chlp menej. Fakt uzovka. Ten 2.2 vpredu je tak akurat. Ber 2.2.
počkat ted v tom mám bordel. Ono je víc druhů? Myslel jsem že je jen Continental Race King Supersonic 26×2,2 – kevlar a připadně ještě drátová verze…
Jo dělá se Supersonic, ten je odlehčený a má směs Black chilli. Pak se dělá Protection, v podstatě supersonic akorát má ochranu proti proříznutí. No a pak se dělají z jiné směsi s drátovou i kevlarovou patkou, ale jsou těžší, odolnější než supersonic a hlavně užší při stejném rozměru.
alebo ten maxxis larssen ako som spominal
je na tom vyborne aj s zivotnostou, aj cena je nizsia, aj vaha je este lepsia…vela kusov vazi dokonca menej ako tych 435g, co som sa docital
treba kuknut kevlarovu verziu nizsie v tabulke
Laresen TT je ***** – nejede a nedrží. Larsen MiMo už aspoň jakž takž drží. Ale výdrž má slušnou, to jo.
Laresen, Larssen, je to jedna banda… ;o)
Larsen TT vubec nedrzi, je strasne tvrdej, koreny kameny hruza, casto me zradil, dal jsem HUTCHINSON TORO a pohoda, ted SCHWALBE NN a uplne nejvetsi pohoda.
asi neni dobre kupovať 70ku zmes.
mám ho 2.35 v 60a vzadu a žádna hruza…
a jak je to s vydrzi plastu? a ktery rozmer volite ?
já bych chtěl zkusit Conti Raceking v rozměru 2.2, pokud se mi teda vleze do zadní stavby. Mám rad radši větší balóny.
No dráty a obyč kevlary mají reálnou šířku cca 51–53mm u verze supersonic a protection je to tak 56–58mm. Asi jedině na tohle dát bacha, oboje to sou 2,2". Chtěl sem zkusit i 2,0", ale na nich mi přišel až moc jemný a nízký vzorek. Vozím 2,2 a spokojenost. Ale příště možná zkusím RR nebo pokud už bude venku Z-Max Shield.
Fakt je v tom takovej rozdíl, i když je to papírově stejná šířka??? :-O
:D to ja rozhodne 2.0(jezdivam na chatu->jenom cesta :( a doma v jesenikach zase poradny krpaly), jinak dekuji, dival jsem se na ne a jsou to celkem velmi dobre plaste..kdyztak muzete pridat ostatni nazory k plasti Conti Raceking.
já ho jedině doporučuju, je to pohodlnej plášť, velice komfortní a slušně valí a drží. za mě 1*
RaceKingy 2,0" jsem začal jezdit letos a mírně řečeno, jsem nadšený. Kdybych neměl srovnání s FF (co se týče rychlosti), tak jezdím už jen je. Poctivě zubatý plášť, který jede a zřejmě i vydrží. Před ním jsem na drsnější povrch (zejména kamení) jezdil NanoRaptor 2,1" ale RK 2,0" se mi zdá ještě lepší.
Jezdíš ty race kingy s duší nebo bez duše? V čem jsou lepší oproti nanoraptorům? Zkoušel jsem race king 2,2, ale zas tak moc mě nenadchl. Uvažuju, že nasadím nanoraptory bez duše.
Zatím s duší na FRM5, protože na FRM3 mám FF. Lépe drží a asi jsou i rychlejší, protože na nich necítím žádné omezení, co se týče rychlosti. Až při přímém srovnání s FF jsou podle měření pomalejší. Ale subjektivně prostě jedou. To jsem na NanoRaprorech necítil.
Zajímavé, mně nanoraptory přijdou velmi slušně rychlé.
Vždyť jo.
Jaká je realná šířka racekingu 2,0? Vím že to už bylo psáno, nechci přelouskávat celé vlákno o šíři plášťů.
Nevím, neměřím, jezdím :-)
Nejlepší řešení:-) Letos více marodím než jezdím, už měsíc jsem neseděl na kole.Vybrány antibiotika a doktorka to vidí na další.Stále se mi opakují záněty prudušek a nosohltanu.Tohle jsem ještě nezažil, vždy jsem byl do týdne hako rybička.
No, jezdím, letos mám o 5 400 km méně, než předloni v tuto dobu :-(
letos to taky vidím nějak mizivě :o( furt prší :o(
Já dal kolo dohromady až koncem dubna a za květen jsem najel neuvěřitelných asi 100 km a furt jako čuně.
Prostě bomba ******* ten květen. :(
Tak po precteni par radku sem dal na Continental Race King 2,2 drat .. horsi jak ty origo merida plaste to urcite nebude.
RaceKinga 2,2 vozím jenom vzadu. A mám ho v kevlaru. Kdysi sem taky jezdil ty Meridy. Ještě je mám v garáži, jeden sjetý, přední skoro jak nový :) Každopádně teď vozím vpředu MountainKing a vzadu RK. A začínám silně váhat, jestli neobuju i na zadek MK, při tomhle počasí RK trošku nezvládá. Každopádně přechod z Merid na RK je poznat. Původní váha těch merid cca 820g, RK 600g to sem navážil já, ale kámoš má kus co měl 550g. Není to žádné pírko jako verze supersonic atp. Ale jede hodně slušně a ani v suchém terénu se neztratí, bahno už mu dělá problém.
Vážil taky ten MK?
MK 2,2" obyč kevlar, na váze měl 602g.
MK supersonic 2,2 …450–460g
MK 2,4 Supersonic 560g
Ty meridy mam jete cca 400km a podle me to je v mokru a bahne plast pro sebevrahy(hlavne vepredu). Tak si myslim ze ten RK horsi nebude. :)
to si fakt myslim ze ridší vyšší vzorek bude v bahne horsi než hustší a nižši
mluvim o plasi bud merida race nebo merida trail – nevim o jakem mluvis ty :)
Já jezdil meridy race. V bahně sou fakt o hubu, sice katastrofa to není. Ale když to člověk pustí z kopce a vletí do bahna, tak to není schopné ani udržet rovný směr, natož tak zatáčet. Ale najezdil sem na nich cca 3,5k km. Když bych to tak nějak shrnul. V bahně na předku se chovají naprosto nepředvídatelně a ustřelují v těch nejméně vhodných situacích. Na zadku se zalepí a končí. Na suchu nejedou nejhůř, ale rozhodně žádné rakety to nejsou. RK je na tom nesrovnatelně lépe. Ale rozhodně bych netvrdil, že RK bude v bahně lepší. Proto mám v předu MK, ještě nemám v plánu se někde zabít… Na suchu ale RK ty meridy trumfne na celé čáře. Další věc, ty meridy sou těžké, z toho plyne pár nevýhod a jedna výhoda, sou nezničitelné. Za těch 3,5k km sem měl dva defekty, jeden trn a jedno cvaknutí.
na suchu to je jasne i dalsi veci so jsi napsal jsou pravdive, ale ja reagoval na to jezdeni v bahne :)
jinak jake meridy si jezdil? to je dalsi vec :)
ale at si nemylsi nijak ty meridy neobhajuju… ;-)
Hned na začátku píšu, že Race. V bahně můžu srovnávat ty Meridy s MK na předku, to je nebe a dudy. MK se krásně čistí, drží a na šikmé ploše se krásně zakusuje.
Na zadku můžu srovnávat s RK, tam bych řekl, že v bahně o něco líp na tom byly přece jen ty meridy. Ale taky se celkem rychle ucpaly. Každopádně výhody RK v ostatních situacích to převáží. Ještě je tu řešení, když je bahno, obout i na zadek MK. Na což se už chystám, protože to počasí vypadá, že stejně bude bahno ještě dost dlouho.
promin sem spely nevsiml sem si ;-)
jinak u me RK ztratil duveru a uz na moje kolo nikdy nepujde :)
Tak co sem se dival tak je to trail lite .. Netvrdim ze v bahne budou lepsi ale myslel sem to celkove. Jezdim vetsinou za sucha ale uz se mi postestilo potkat dest a v zatackach to poklouzavalo a nebyl sem si jisty .. a jak psal Chiron udrzet rovny smer prujezdem v bahne moc neslo ale za sucha byly vyborne.
Vozím 2.0" supersonic a zatím maximální spokojenost. Najeto asi 1000 km, vzorek na zadním kole trochu ožužlanej, ale jinak v podstatě bez úbytku, žádnej defekt, valivej odpor velmi slušnej, hmotnost plášťů za mě super (436 g po převážení), navíc ve srovnání s druhým kolem, kde jsem ještě nedávno běžně vozil gumy 1260 g každá :))
koupil jsem si na sucho na zadni Schwalbe Hurricane KevlarGuard, jeste jsem ho nejel tak jsem zvedav .. Nejaky zkusenosti?
Nejrychlejsi bikovy plast na lehky teren a asfalt (tj. cyklostezky) co jsem jel. Koupil jsem verzi KevlarGuard, je trosku tezsi, ale zas se tam nemusim bat dat ultralight dusi, tim se to srovna. Vali neuveritelne a v lehcim terenu neztraci. Samozrejme v bahne by ztracel vic az uplne.. Na cyklostezky naprosto v pohode, jede jako das a pekne (s reflexnim pruhem) vypada :) Doporucuju.
rychlý a lehký? na letošní sezónu? a proč jako? -)
jezdim Michelin a co se tyka rychlosti tak pet hvezdicek a defekty tak moc nejsou…akorat ze se blbe shanej co mi je paul lange odstavil…
ja vozim michelin xcr dry 2 ted budu kupovat to sami,ale jmenje se to wilr racer
tady odkaz http://www.kolokram.cz/…uct_info.php?…
to ale není to samý :)
a kdyby to bylo to samý, tak proč nekoupit na kupkole zase xc dry 2? :)
s nízkým vzorkem rychlý a lehký plášť Geax Barro race ale nebude to žádný balón :-)
Je to docela balón na můj vkus.
jezdili jste nekdo na ritchey Z-max WCS Evolutin 1.9/2.1 ??
já je jezdím…a spokojenost jezdil jsem základní model..a v poho, WCS má 2 směsi..a zdá se že vůbec neklouže…a výdrž tak 1200km jako každej jinej plášť..FF je asi nejrychlejší plášt…ted mám doma Maxxis Ffyweigt..a u mě měl asi největší úspěch rychlej a i do terénu…FF se často defektil..je celkem z tvrdý směsi..ideální na silnici..slyšel jsem ale že UST FF 2,2 je super..
Vredestein Killer Bee 2,0 :-)
Nazdar, nectu to tady, nezajima me jak nekdo nadava na lehke plaste.
Rychly a lehky sedi „jen“ na Schwalbe Furious Fred a Maxxis Flyweight 330, či tusim existenci Maxxlitu.
První dva jsem jezdil, leti to nehorazne rychle a kdyz se s tim naucis jezdit i za trosku horsich podminek budes spokojeny. Chce to, ale cvik a neknucet neustale, ze to v lese a v bahne moc nedrzi. Vse jde kdyz se chce:).
A jako kompromis bych jeste nadhodil Conti Race King, jsou o neco tezsi, o neco lepe drzi v terenu, budes mit o nec min defektu :). Ale netvrdil bych o nem, ze je tak lehky a rychly jako prvni dva zminovane.
Ja osobne si ted poridim taky budto FF nebo Flyweight. At to píchá, co to píchá
Presne tak, jinak maxxlite 285 se zdaj jeste o chlup schopnejsi nez FF bohuzel cena je fakt mimo…
Jinak k tem Geax BARRO race, mohl by nekdo rict jestli jsou porovnatelny s Racing Ralph nebo Rocket Ron co se tyce gripu a rychlosti? Nebo lepe jakej typove podobnej plast k temhle schvalbe s vahou do 400g…
vyuziji tema a zeptam se: chci bezdusové hutchinson python a nasel jsem dva typy za stejnou cenu.. jaky je prosim rozdil mezi Hutchinson PYTHON Tubeless Light a Hutchinson PYTHON MRC High Tubeless. (jedninej rozdil, ktery vidim je ve hmotnosti… nebo jsou i dalsí rozdily?)..cena je stejná. Díky za informaci
Mají jinou směs. Bohužel netuším jak se přesně liší. MRC high jsou dvousměsové s poměrně tvrdou směsí. U Tubeless light se dá zjistit pouze to, že používají speciální směs, což je ovšem nic neříkající.
V praxi jsem kdysi jezdil chvíli pouze MRC high, takže nemůžu srovnat.
ja ted mam Maxxis Larsen TT UST a rad bych Pythony (mel jsem je na predchozim kole a byly super,akorat nebyly Tubeless).. a ted mam dilema, ptz nevim ketry jsou lepsi (chci rychlej plášť. Na RUSHovi jezdím tak 50% silnici 50% suchej lesní terén… prece jen, nez se z Pardubic dostanu nekam do lesa, tak to chvíli dá:)
Jezdil jsem RR vzadu NN v předu, lehké pláště ale hodně náchylné na defekt a boky pláště byli skoro jak z papíru náchylné na proříznutí. Přešel jsem na Michelin XC DRY2 odolnější pláště než RR stejně rychle jako RR ale těžší. No teďkom jezdím UST Michelin XCR DRY2 nejrychlejší kombinace a duše už nechci vidět :)
Jen tak rychla anketa, jaky rychly lehky plast jako alternativa k RORO / RARA … mam 2 kandidaty a rozhoduju se kterej bude schopnejsi za horsiho pocasi
P.S. Hodne sem toho odjezdil na FF za velkyho blata a sajrajtu takze vim do ceho jdu :-)
Geax
hmotnost 380g ?, cumim..
jaky by brali plast od Geax do stredne tezkyho terenu, 2.0 max 2.1 ?
o Speedkingu máš něco tady
ani jeden, Speed King je neskutečná *****, a Geax je úzký jak prase :-(
Máš zvláštní představy o prasatech :-D
Máte někdo srovnání Mountain King 2,0 X Race King 2,2 ? potřebuju rychlý, jezdivý pláště (to je hlavní kritérium), ale ne uplně slicky typu FF. Je to na XC, nějaká část z toho bude i po silnici. Z logickýho pohledu bude lepší RK, ale našel sem MK za lepší cenu, tak by mě zajímalo jestli je v tom fakt znatelnej rozdíl
Dle kamosovych slov je RK ve 2.2 lepsi nez MK, tvrdi ze drzej tak nejak nastejno ale RK je na tvrdym povrchu a silnici rychlejsi a pohodlnejsi.
ok, dik
Já si nemůžu vynachválit:
http://www.cyklosportkvapil.cz/…-RACE-2–1–26
Po snad 2500km jsem nikdy nepichl a vzorek jeste je:) a jede docela slusne
Ale je trošku těžší pravda…
S kevlarovou patkou:
ten je fakt lahky :D
a jel jsi na něčem lepším ? ;) mám je doma a žádnej zázrak…
600g jeden a 780g druhý plášť no to jsou nejlehčí pláště na světě … polepši se :-D
no mě přijde těžký už 500 g..Hlavne je taky duležité jestli tam maš duše 180 G nebo 80 g.YTo je skoro čtvrt kila na obvodové hmotností,což je dost..
JA mam ted maxis lasernTT XC středně tvrdou směs.A sem hodně spokojen.Dřiv sem měl Ritchey Z.max evolution WCS 422 g a maxis ho strčil do kapse ve všech směrech i když je těžší..NA asvalte je pekelně rychlej stejně jako na travě a šotolině.S bahnem si už poradí hůře.Směs 62A(středně tvrda pro optimalní přilnavost v zatáčkách a nízký valivý odpor s relativně vysokou životností plášte,
Kenda Karma 2.0 me nejvic presvetsil v parametrech vykonn/vaha/rychlost, jdu do nej :))
Dobrá volba.
Neni spatna, jen pozor na bahno…
jeste aby nezklamali ;)
pridam se s dotazem, kupuji nove plaste na sve HT (na fullu mam NN/RR) .. chtel bych rychle a lehke plaste, chci sirku 2,2 nebo 2,25", vzadu muze byt uzsi 2.0 a chtel bych hodne rychly plast na zadek a trochu lepsi grip ale stale rychly na predek. Kombinaci NN/RR uz mam a chci vyzkouset neco jinyho. Do oka mi padly tyto plaste:
To dava celkem 4 moznosti kombinace. Nejlepe z hlediska vahy (a mozna i ceny) vyjde kombinace RoR/Karma, nejmene divoka kombinace (jeden vyrobce, stejna sirka) je MK/RK.
Do ceho by jste sli? Dik.
Daj MK obidva, v supersonicu ich jazdim od vlani, neviem si vynachvalit.
Alebo MK do predu a RK dozadu.
Osobně bych dal oboje raceking jinak aby dosáh stejný šířky vepředu a vzadu bude muset zkombinovat rk 2,2 s mk 2,4
jj, jedna firma a nevedia si zmerat sirku :-D
alebo 2,0 s mk 2,2 – uzsia verzia
Udelal jsem to tak – vpredu MK 2.4, vzadu RK 2.2, oba Supersonic. Jsem zvedav co budu o nich rikat za mesic. Muzu primo porovnat s NN/RR Evo drat co mam na druhe sade kol.
Narazil jsem u Ritchey na pojmy Millenium a Evolution, jaky je v otm rozdil, dik ;)
Scháním plště pro sebe. Loni jsem se ke kolu po letech vrátil a koupil si drátové Schwalbe Hurricane. Přítelkyně záviděla, nebot její sériové kendy ani nevím typ měli příšernej odpor. Tak jsme ji chtěl objednat rychlejší levný plášť. A tím se mi jevil Black Jack od schwalbe http://www.schwalbe.com/…mtb/produkt/?…
podle fotek v eshopech vypadal silničneji, protože všude mají fotky starého modelu. Nakonec jsem přítelkyni dal své Hurricany a sobě nazul Black jacky.
Nemůžu říci, že bych nebyl spokojenej, po silnici si upalujou stejně jak hurricane a v terénu proti nim podrží.Nyní bych chtěl zkusit nějaký lehčí kevlarový plášť. Přeci jen má 750g a v hlavě vrtá jak se bude jezdit na lehčích pláštích.
Mám dilema mezi http://www.schwalbe.com/…mtb/produkt/?…
a http://www.conti-online.com/…king_en.html
vyjíždím jen za sucha a snažím se pouze po zpevněných cestách. Po silnicích, převážně rozbitých lesních v příhraničí, kde před revolucí jezdili jen pohraničníci najezdím většinu km.
Může někdo porovnat oba pláště?
ač se zdejšímu osazenstvu budou zdát na hovno, protože jsou levný :) tak teď jezdím Michelin XC DRY 2 a s jinejma pláštěma jsem nebyl tak spokojenej, na tvrdým podkladu fakt rychlý, zadní mám otočenej opačně a maj i celkem dobrej záběr v lehkým blátě.
Teď chci ještě vyzkoušet něco tlustšího, tak jsem objednal race kingy 2.2 a jsem zvědavej jak pojedou.
XCR Dry 2 nasazený na zadku opačně (dle doporučení výrobce) mě ohromně překvapil na Šele. V bahnitých loukách kupa lidí kolem mě tlačila a já v pohodě jel. Takže jsem s ním spokojený. Ale dát ho na předek, to by byla v terénu asi sebevražda :)
no vidíš, já ho v terénu normálně jezdím, jen to chce malinko opatrnosti, ale není to tak zlý :)
Nazdárek,chci se optat,nemáte někdo zkušenost s Rubenou,myslím tuto :
http://www.kupkolo.cz/…96_5944.html
Váha a vzorek vypadají dobře,komfort nebude nic moc,to už vidím nízký bok,zajímala by mě rychlost,zanášení a tak všeobecně.
mam tu starsi-lonskou verzi, slusne odvalujici, predvidatelny a hlavne velmi odolny plast (viz. muj prispevek vyse). Tahle ma dle myho trochu lip vyladeny bocni vedeni, coz je jedine dobre.
Urcite bych se ji nebal, cena je velmi slusna, Rubena sla v poslednich letech hodne nahoru a tyhle letosni TOP DESIGNY vypadaj (a snad i budou) hodne dobry..
Právě že se mi líbí váha a cena,na trinity je mají do 500kč.
Chci rychlý a odolný plášt,myslím že rubena scylla by mohla být.
Co tenhle plášť:
http://www.kupkolo.cz/…97_5946.html
Víte někdo?
mám je jsou dobry, odolny, ale pro tvrdy rychly povrchy už bych příšte bral zase jen Furiose freda nebo maxxis flyweighta
flyweight je vzhledem k ceně za kus kravina na každodení ježdění…
za prve neni kravina kdyz stoji o 100kč vic nez fred(pro me stejne pac ho nemusim brat přes net) a za druhe na takovych gumach nejezdim tak casto. navic porad premyslím ktery je vlastne lepsi. jak na co no..
Moje chyba neuvedomil jsem si ze mluvis o flyweightech a ne o maxlitech tam je rozdil ceny 100% za me ber fredy…
no mám oboje nedokážu říct co je lepší. FlyW v některych situcích sedí lépe, v některých zase FF. jedou řekl bych stejne, ale na trave asi lip FlyW pac je sirší, těžko říct
Která verze flywaightu?Mám vyskoušenou jen verzi 2,0–490g a je to rychlík.Nejspíš myslíš 1,9–330g.Napiš prosím kolik má na šířku a na jakém ráfku.
ted momentalne ho nemam nasazený, ale s jistotou ti mužu říct že je objemnější nez ta 2.0 490g. (opravdu nedělám si srandu:-))
Opravdu? Píšeš o verzi 1,9–330g ? Nejspíš ho časem prubnu.Jen myslím že bude dost defektů.
tak zavorka nepomohla:-) ano ta verze 1,9 330g je větší balon nez ta 2,0 490g. ma jen o neco nižší vzorek. jinak defekt jsem na na nem mel za nekolik set km na dusich(už davno) jen jeden
Díky, zní to zajímavě.
Mám Geax Mezcal 2.1 kevlar (500g) – http://www.geax.com/en/products/….
Jsem spokojen (s výjimkou bláta).
Taky jsem ho jednou jezdil, super rychlej, lehkej, v blátě fakt nic moc, ale hlavně mi vydržel asi 1500km a musel dolů :/
CHLAPI, NEJLEPSI JE HUTCHINSON PYTHON 2.0…
Můžu doporučit WTB Vulpine, je teda vhodnější spíš na zadek…váha sice lehce přes 500 gr, ale je to slušnej balon a bez problemu s defektama
A co maxxis crossmark? Střed běhounu je téměř spojený, nízký a boční výstupky vypadají že podrží. Jezdíte někdo?
Jezdil jsem na HT a tam byl pro mě naprosto ideální, sjel jsem pomalu 3 páry. Pak jsem pořídil fulla, začal o něco rychleji jezdit z kopců a zjistil jsem, že na předním kole ve vyšší rychlosti v terénu moc nepodrží. Jinak je to ale parádní rychlý univerzál.
co vozíš nyní?
Teď mám Michelin XCR A.T. na předku a XCR Dry 2 na zadku. Oproti Crossmarku podrží A.T. mnohem víc a Dry 2 jede ± stejně, ale životnost u něj je rapidně menší než u Crossmarku.
a kenda smallblock taky vypadá rychlá
jak otoceny jsi jezdil ten zadni ?
Stejně jako přední, tj. podle šipky na plášti.
tez to tak jezdim a je to zatim prvni plast u ktereho nemam dostatecny zaber, tak ho chcu dojet a konecne z kola shodit ale jak to tak vidim tak mi vydrz jeste hodne dlouho :(
pokud bych ho otocil (proti smeru sipky) tak to zas bude prt brzdit :(
tak furt resim jak ho mam dat
Zdravíčko,
Já se přidám, abych nemusel zakládat nové vlákno.
jaký je prosím rozdíl v pláštích kenda karma 60tpi a 120tpi ?
moc tomu znaceni nerozumim.
Díky
ještě bych se chtěl zeptat jestli už někdo jezdil Continental AIR King. http://www.bikesport.cz/…ng-mod.-2010
případně jaký je.
AIR King je ale určený na dirt jump a není to XC plášť. Nevím kde BS vzal to, že vychází z Race Kingu, nějaká podobnost tam je, ale u té to končí. Určení je úplně jiné a dost pochybuju, že na asfaltu by byl rychlejší jak RK.
máš recht, už pře půl rokem když jsem si tam odebíral racekingy tak jsem to majiteli říkal že má blbě popis bo na stránkách výrobce je jiné určení pláště, asi se na to vysral něco si zjišťovat a vesele prodává lidem pláště určený na něco jinýho
JJ, nejaka podobnost tam je, ale plast ma uplne ine urcenie…cudujem sa ze to este nezmenili v popise, BS je z mojich skusenosti solidny obchod.
Vykopávám:
Hledám něco podobného furious fredovi. Cena nejlépe podobná nebo nižší. Hmotnost max těch 315g, grip minimálně podobný. Nemáte někdo tip?
co třeba furious fred? :)
.
Ahoj,
Jaký plášt by jste mi poradili na cestu do práce cca 80% asfalt a 20% terén Co možná nejrychlejší, nejlehší a nejlevnější šíře kolem 2.0 ať to nevypadá hnusně :D
Děkuji mockrát
Continental RaceKing stačí 2,0
Continental Race King?
Mohl bych dodat Maxxis Maxxlite 285 za vcelku lidovou cenu… (cca 600 Kč)
Race King drát se dá sehnat za 260,–.
Do drátových verzí bych vůbec nešel – nejde jen o ten drát, ale hlavně o použité materiály – nejen guma, ale i kostra. Prostě s dražšími bratříčky mají shodný jen dezén a toť vše.
L
Na jezdeni do prace po silnici?
Jo a taky je akce na tyhle Pythony, ale vyzkoušený je nemám.
Tohle by mohlo být zajimavé…kdo by se za to přimluvil? Pythona jsem nikdy nezkoušel, hmotnost zní fajn vzhledem k TPI taky, jaký je? Drží to i trochu?
Jezdit se na nich dá, ale žádná hitparáda to není.
furious fred, je nádherný