• pavel.cermi

    Ahoj,

    chci si koupit nové pláště na kolo MTB 26" a rád bych znal Vaše názory nebo zkušenosti s plášti, mezi kterými vybírám. Nebo byste mi doporučili nějaké jiné? Cena cca. 600 Kč za plášť. Jezdím převážně silnici a prašné/hrubší ces­ty…

    1. Continental Race King

    http://plaste.heureka.cz/…specifikace/#…

    1. Force Pro Cros Race

    http://www.koloshop.cz/…-kevlar.html

    1. Kenda Small Block

    http://www.bike-eshop.cz/…tpi-dtc-drat

    1. Kenda Slant Six

    http://www.bike-centrum.cz/…21-60tpi-dtc

    Díky!

    0 0
    • Muf_Bike  

      Ja byl a jsem spokojen na MTB maratonky s Hutchinsonem (Python) rychlý a podrží i když je mokro.

      0 0
    • rockab  

      Na starém kole jsem jezdil Maxxis CrossMark, na asfaltu a lesních cestách super. Horší je to v blátě, na mokrých kořenech, atd.

      0 0
    • Mysee  

      Drátový plášť 750g za 600,–? Co to. Jestli jezdíš spíš zpevněný cesty a bez bláta tak RK nebo ten Force, určitě ale v kevlaru.

      0 0
      • pavel.cermi  

        Děkuji za odpověď, ještě takový stupidní dotaz…ale nejsem žádný profík, takže budu rád za vysvětlení. Jestliže je kevlarová patka, plášť se může skládat?…když je s drátem, tak nemůže?..krom váhy je tam jaký rozdíl?

        0 0
        • Mysee  

          Přesně jak říkáš a hmotnost je to co na pláštích poznáš nejvíc. Ale bývají i lepší směsi na těch s kevlar patkou, navíc ti kevlar patka líp sedne do ráfku a nevytahá se.

          0 0
        • roman 3D  

          s drátem ho taky složíš, ale jenom jednou:-), u dražších plášťů bývá lepší směs, třeba v případě Conti Race King je to Black Chili

          0 0
        • MlokCZ  

          Většinou ty různé verze plášťů spolu nemají vůbec nic společného. Dražší verze mají nejen lepší směs, ale také často úplně jinou kostru.

          Tzn., že je rozdíl jak v gripu, tak jak to jede, někdy i v pohodlí (dle tuhosti kostry) a životnosti. A i odolnost je hodně odlišná.

          A když máš ve výběru Race king, tak tady srovnání 4 verzí RK. Rozdíly jsou poměrně velké:

          http://www.bicyclerollingresistance.com/…cesport-2014

          http://www.bicyclerollingresistance.com/…tection-2015

          http://www.bicyclerollingresistance.com/…ormance-2015

          http://www.bicyclerollingresistance.com/…g-sport-2015

          Racesport a protection verze jsou o dost rychlejší než ty levnější. Racesport je ovšem lehká šlupka, která nemá žádnou odolnost a k tomu se bez duší blbě zatěsňuje.

          Sport verze s kostrou 3/84 (tedy 3 vrstvy 28tpi) i přesto, že je hodně těžká, tak má odolnost ještě menší než Racesport šlupka. Téhle verzi bych se obloukem vyhnul.

          0 0
    • Karma  

      Zkus Schwalbe Thunder Burt, na silnici paráda a v lehčim suchym terénu sedí.

      0 0
      • Mysee  

        Thunder Burt je pro něj trošku zbytečně drahá sranda, na to jaká to je šlupka a jak rychle se sjede.

        0 0
        • MlokCZ  

          Jak rychle se sjede? Zatím mám najeto málo na hodnocení životnosti, jen asi 500km (a zatím je jako nový, bez jakýchkoliv stop ojetí). Ale zatím první odhad je, že životnost bude v pohodě a nebude horší než třeba RaR. Tedy zase bych mohl dát na zadním i 3tis. km+ než zmizí prohlubně v tom minivzorku.

          Ale vím, že někomu Schwalbe mizí před očima a najede na nich o hodně méně než já.

          A šlupka ve snake skin verzi to úplně není. Pořád běhoun není nijak super odolný, ale pořád na běhounu mírně lepší než Race king Racesport (boky ani neporovnávám, tam je to o monoho lepší) a znatelně lepší než sport verze RK. Pouze proteciton a performance verze RK jsou na tom lépe s odolností běhounu.

          0 0
          • Mysee  

            Ale pro zakládajícího je plášť za litra celkem blbost evidentně. :) Jinak mně Schwalbe vydrželo vždy tak kolem 1 tisíce než výrazně klesnul grip a nedalo se na tom pořádně jezdit. TLR verze RaR, RoR, NN. Teď mám ardenty a po 600 km stále jak nové.

            0 0
            • MlokCZ  

              Za 600Kč ho nekoupí. Taká já Thunder Burt nenavrhoval, jen jsem se ptal na tu výdrž a odolnost z praxe. Zatím mi totiž přijde, že Thunder Burt by mohl vydržet poměrně dlouho jak je ten vzorek hodně hustý.

              Jinak moje údaje 3tis. km+ jsou pro včasnou výměnu při zmizení prohlubní, tedy po ztrátě vlastnostní a ojetí horní směsi už Schwalbe dále nejezdím. A jak jsem zmínil, tak po 500km mám i zatní Thunder B. jako nový.

              0 0
              • Mysee  

                Tak asi jezdím jak prase nebo nevím. Ale měnil jsem při stejném stavu jak popisuješ. Ale mám 75–80 kg. A silnici jsem s nima teda moc nedrtil. Za mě Schwalbe už asi ne, i vzhledem k zatěsnění bezduší.

                0 0
                • MlokCZ  

                  Zatěsnění bezduší je právě naopak důvod proč Schwalbe ano. Samozřejmě myslím snake skin verzi a ne obyč šlupka verzi.

                  Zatěsňuje se o dost lépe než třeba protection u Contíků.

                  Asfaltu mám naopak na Thunder Burtech poměrně dost a naopak bych řekl, že na asfaltu mi třeba RaR vydržel spíš více než v období když bylo asfaltu méně (u RaR srovnávám už více sjetých kousků).

                  Já bych tipoval 3 hlavní vlivy na výdrž plášťů:

                  • po čem se jezdí (menší výdrž např. v Beskydech)
                  • styl šlapání do čeho řadím jak výkon jezdce, tak kruhové šlapání nebo třeba techniku v terénu a další vlivy → jde tu o mikrosmykování, které ani nevnímáš, ovšem na některém povrchu může plášť velmi rychle poslat do kytek
                  • hmotost jezdce (mám 72kg, takže tady rozdíl tak velký není)

                  A pak přefukování může hodně urychlit smrt pláště, jak jede po menší ploše jen ve středu pláště.

                  0 0
                  • Jezevec70  

                    Jen tak pro zajímavost.

                    Na RaRa Evo jsem vzadu najel 10500km. Je pravda, že jsem ho dojížděl po silnici do práce a na konci už byla výška vzorku tak 0,2mm a začali se množit defekty. :-) Hmostnost mám 68–70kg.

                    0 0
                    • ALLforBIKE  

                      Také nemám s RoRo ani RaRa sebemenší problém, jezdím ve verzi EVO. Myslím si, u plášťů to neleze ale paušalizovat, každý jezdí jinak…někdo píchne 3× při cestě do práce a nekdo nepíchne 5 let. Každopádně na rychlou jízdu určo RoRo a nebo kombinace RoRo RaRa, oba jedou jako z praku.

                      0 0
                    • Sindy  

                      Mám taky asi 65–70 kg a RaR Evo mi sedí nejlip ze všech plastu na XC, ale po 300 km už mám dost orvany figury, tak nevím jak to bude s tou odolnosti u me.

                      0 0
    • krab007  

      Mrkni na Maxxis Wormdrive. http://www.kupkolo.cz/…-drat_z3680/ Vozím je na 29, jsou celkem lehký, levný, na tvrdým povrchu slušně jedou. Na asfalt a zpevněné cesty doporučuju.

      0 0
    • šlapatko  

      Mám dobrou zkušenost se schwalbe sammy slick. Jede dobře a těch 5000km na zadním vydrží.

      0 0
      • Rychlej turista  

        Fakt vydrží vzadu 5 000 km? Já se po něm kdysi poohlížel jako o socka verzi k FF, takže to s ním asi zkusím :-)

        0 0
        • MlokCZ  

          Klidně by vydržet tak dlouho mohl, protože má jen dvousměs, která vždy u Schwalbe vydržela déle. Ale také nemusí tak dobře jet.

          0 0
    • Tina  

      Skús mrknúť aj na Maxxis Pace.

      0 0
    • Tydlii  

      V siri 1.9 ritchey speedmax omega

      0 0
    • Neťa  

      Karma…

      0 0
    • 0ndřej  

      Já pátrám po rozumném plášti na 29er bezduš.. měl jsem WTB Bronson dobrý, ale je to na mega porno :D Potom jsem zkoušel Specialized fastrak. Ten je hodně dobré, ale ta cena je taky libová. Hledám něco levnějšího… Návrh?

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • šlapatko  

      Přišlo mi že jede lépe než ralf. Ten vzorek se relativně rychle sjede, ale defekty nepřichází. Dnes bych ho už nevzal, na mokru mi chybí záběr na zadním kole.

      0 0
    • maajkee  

      Geax Mezcal

      0 0
    • pavel.cermi  

      Chlapi,

      děkuji Vám za rady, vybral jsem si Continental Race King.

      A teď mi jde o to, jestli v šířce 2.0 nebo 2.2, jaké jsou Vaše zkušenosti, bude mezi těmito šířkami citelný rozdíl například na silnici?

      A dále mě zajímá, když jsem měl doteď pláště s šířkou 2.0, mohl bych do těch 2.2 použít duše, které jsou do šířky 2.1, nebo musím už pro ty 2.2 koupit i nové širší duše?

      Díky za Vaše názory!

      0 0
    • Maadaf  

      Jelikož se Python s 127TPI již nedá sehnat, ptám se: Jaký je jiný rychlý plášť na 26"?

      0 0
      • scota  

        Python 2 ;-) nebo třeba Continental X-king/ Raceking

        0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • carmelo  

      Zdravím, zkusím využít tohle založené téma. Mám MTB a přijde mi, že se dost nadřu (oproti ostatním s kterými jezdím). Mám Cube Attention 29", takže komponentama žádný zázrak. Obuto mám na 2,25" Schwalbe Smart Sam…Chtěl bych zkusit přejít na lehčí a rychlejší pláště. Takže ideálně 2,1" a když už, tak aby byly lehčí oproti SmSa. Může mi někdo doporučit lehké pláště s rychlým vzorkem? Jsem muší váha (65 kg) a jezdím právě spíš především asfalt a lehkej terén (tzn. žádný totální divočiny).

      Případně na co se ještě zaměřit (vyměnit) na kole, abych tu dřinu zas o něco málo snížil? Najedu za rok do 1000 km tak nechci pořizovat nové kolo když ho mám sotva dva roky.

      0 0
        • MlokCZ  

          TB klidně ano, ale určitě bych se vyhnul race guard verzi. Tuhle verzi jsem nikdy nepochopil. Jede znatelně hůře než LiteSkin i SnakeSkin verze, takže s cílem rychlý plášť není vhodná. A pokud by to bral někdo zase kvůli odolnosti, tak má extrémně papírové boky. Tedy pro koho je vlastně určená vůbec netuším.

          Vzal bych snakeskin verzi a nahodil bez duší.

          0 0
          •  

            nebo s pořádně lehkou duší, doufám že nebudou utíkat stejně jako latexový – už na ně čekám

            http://www.imexpo.cz/index.php?…

            0 0
            • MlokCZ  

              Otázka jak ta Schwalbe duše bude mít nízký valivý odpor nebo nebude. Je to zase trochu jiný materiál, takže se teprve uvidí až to někdo změří.

              Třeba tahle superlehká Eclipse má valivý odpor mizerný – na úrovni těžké butylky. Podle toho, že chytne tvar a už se pak nechce měnit (nelze použít po nějakém čase ježdění pro jiný rozměr pneu), tak dle toho je poměrně velká šance, že bude dost blízká té Eclipse a také moc dobře nepojede. Ale třeba to tak nebude a ten materiál bude mít jiné vlastnosti.

              0 0
              •  

                doufám že na tom budou valivým odporem ještě lépe než latexový a že budou držet tlak tak abych nemusel dvakrát týdně dofukovat – začátkem února bych je měl mít a tak ozkouším ještě na zimákovi.

                0 0
                • MlokCZ  

                  Lépe než latexky na tom ohledně valivého odporu moc být nemohou, když rozdíl latexka vs bezduše je už naprosto minimální (tedy není prostor kam se zlepšovat a nikdy se to nemůže zcela vyrovnat bezduším). Ono by byl velký úspěch, když budou s latexkou srovnatelné.

                  O držení tlaku odhaduju, že tam problém nebude a že budou tedy mnohem lepší než latexky. Tady by to klidně mohlo být lepší než lehké butylky.

                  0 0
      • MlokCZ  

        Pár gramů vůbec neřeš, to neudělá žádný znatelný rozdíl a zaměř se na to jak to jede, jak to drží a jestli to není příliš velký papírák.

        Oproti Smart Samu můžeš zrychlist poměrně dost, SS nejede nic moc.

        Zmíněný Thunder burt i Race king pojedou o dost lépe (RK v RS verzi a TB ve snake skin jsou rychlostně naprosto vyrovnané).

        0 0
      • carmelo  

        Díky všem za poznatky. Oni ty SmartSam mají váhu 780g…když vyměním oba pláště za nějaký lehčí tak je to hned o půl kila dolů. Jinak neexistuje nějaký test plášťů aby se člověk mohl zorientovat který je rychlejší a podobně? Ten ThBurt má jemnej vzorek, asi ideální, ale cena už je dost (1200Kč/ks)

        Poradíte mi na co se na mém kole ještě zaměřit/vyměnit, aby se šlapalo zas o něco lépe?

        0 0
        • doubleingram  

          http://www.bicyclerollingresistance.com/mtb-reviews ale na muj vkus jich tam je malo.

          0 0
          • MlokCZ  

            Bohužel to je asi jediný aktuálně použitelný zdroj a současných plášťů má zdaleka nejvíce i když tam toho pořád hrozně moc chybí a jsou tam převážně XC pláště.

            Testování probíhalo i třeba v německých časopisech, ale třeba zrovna bike-magazin z poslední doby nemá skoro žádné testy, takže smůla. A u dost značek jsou 5 a více let staré testy k ničemu, jak se daný plášť změnil.

            A je potřeba brát v úvahu, že je to test na testovacím válci. Tzn. lze srovnávat pláště relativně mezi sebou, ale nelze čísla přenášet do reálu. V reálu se pláště tak nechovají, zejména co se týká vyšší tlaků (u testů na testovacím válci s narůstajícím tlakem valivého odpor klesá, v reálu už to neplatí).

            0 0
        • MlokCZ  

          TB je už dražší, takže je na každém, jestli ty prachy za to chce dát. Nicméně určitě ho nebudeš brát za 1200Kč/kus. Třeba na Koloshopu je pod 1000Kč ve všech verzích (a jsou to i za tu cenu krabičkové verze).

          0 0
        •  

          pokud chceš levnější tak dej conti race king, pár stovek ušetříš a odvalujou se taky velice dobře

          0 0
          • MlokCZ  

            Race sport verze stojí téměř totéž co TB (a protection to samé), takže si nijak zásadně nepomůže.

            A pokud vezme performance nebo sport verzi, tak obě jedou znatelně hůř.

            0 0
            •  

              no 9 stováků http://www.kellys-bike.cz/…ort-d783.htm

              Jinak i ty levnější verze pojedou na pocit líp než to těžítko co tam má teď. Hold za dobrou rychlou gumu si je třeba připlatit

              0 0
              • maajkee  

                Přesně tak i obyč verze Conti RK pojede rychle. Oproti Race Sport bude na 2 hodinový vyjížďce možná o pár sekund pomalejší. Druhá věc je, že Race Sport má lepší adhezy, ale to je zas jiná věc.

                0 0
                • MlokCZ  

                  Když k tomu budeš přistupovat stylem, že i obyč verze RK pojede, tak to pak i ty SS (které nemám rád) nebudou o moc pomalejší a pomalu to nemusí měnit vůbec.

                  0 0
                  • carmelo  

                    Jo tak „chybu“ jsem udělal, že jsem koupil relativně levný kolo a teď mě to nutí měnit za lepší komponenty. Takže ve výsledku jestli dám za dva pláště o pár stovek víc nehraje až tak zásadní roli, prostě chci poslat ty SS pryč a dát tam lehčí a rychlejší plášť…Když koukám na ten koloshop, jaký verze vlastně mám vybírat v případě toho ThBurta? EVO LiteSkin?

                    0 0
                    • MlokCZ  

                      LiteSkin vs SnakeSkin (TLE):

                      • LiteSkin má papírové boky, které nic nevydrží a v případě použití bez duší se hodně blbě zatěsňují (snake skin boky jsou na tom už velmi slušně s odolností a dobře těsní, často snake skin verze těsní i bez tmelu i když samozřejmě není dobrý nápad používat zcela bez tmelu)
                      • běhoun je skoro na stejno, i když snake skin (TLE) verze je o malý chlup odolnější (je tam rozdíl konstrukce kostry 67tpi vs 127tpi)
                      • rozdíl jak jedou je tak malý, že nemá cenu ani řešit (LiteSkin jede o píď lépe, ale rozdíl typu menší než 1W)

                      Osobně jezdím výhradně snakeskin (TLE) verze. Při použití bez duší není co řešit. Kdybych vozil duše, tak vezmu ale také raději snakeskin verzi. Těch pár ušetřených gramů u LiteSkin za to podle mě nestojí.

                      0 0
                    • JFtryall  

                      Spis TL Easy, at to lip tesni mliko a ma odolnejsi boky.

                      0 0
                      • carmelo  

                        já budu mít určitě s dušema…takže jakou verzi volit?

                        0 0
                        • JFtryall  

                          S dusema? :-( Proc?

                          0 0
                          • carmelo  

                            protože bez dušová varianta je pro mě španělsko…to jde na jakýkoliv ráfek?

                            0 0
                            • JFtryall  

                              S dusema to bude spatny. Na jakykoliv to asi relativne jde, ale neni to 100 pro. Co mas za rafky?

                              0 0
                        •  

                          přesně, zlatý duše a nemusíš těšit problémy s ucházejícím mlíkem, jestli jde ráfek a guma dohromady, řešit nafoukání při nazouvání atd.

                          0 0
    • Pikaču  

      Ahoj,

      Jedu na Gardu a kluci maji silnicku a ja HT 29 na WTB Nano 2.1 Comp. Jedou sice rychle ale ne tak abych držel tempo se silnickou.

      Co doporucujete ( slick) na 29 kolo abych stačil silničkám? Chtel bych tam i duše mít.

      Diky

      0 0
      • Idas  

        Thunder Burt

        0 0
        • petyn  

          Také mohu doporučit. Na šotoliny a cesty hodně rychlý plášť. Do terénu už nee :)

          0 0
          • JFtryall  

            Proto se na nem jezdi ve svetaku na obou kolech vid. :-)

            Thunder Burt je dobra guma a na to jak je rychlej, tak je prave i dost schopny v zaberu a gripu. Jeste bych kouknul na nove G-One Allround, ktere jsou dostupne v 2.25 ted.

            0 0
            • petyn  

              Blbě jsem to napsal. Myslel jsem mokrý terén – bahno. Tam skutečně nedrží. Na suchý a prašný je v pohodě.

              0 0
            • andy97  

              Uvažují o nich, loni sem jezdil ikony tak se rozhodují co teď mezi:

              1. Continental raceking
              2. Schwalbe Thunder Burt Evo Super Race
              3. Maxxis ikon
              4. Vittoria Barzo

              Jsou to hodně podobně pláště.

              0 0
              • rk1  

                Barzo rozhodně není rychlý plášť :D a Ikon podle toho co se tu píše taky až tolik ne

                0 0
        • Pikaču  

          Díky. Nejdřív jsem myslel ze si děláte srandu. Proc nic hladkeho jako detska prdel a tenke? Asi kvuli te duši.

          Jinak mam jeste ze stareho kola schwalbe hurricane a nevěřil bych podle fotek ze thunder burt bude rychlejší. Porovnaval jsem tabulky a vypada dost rychle a dalo by se i potom s tím jezdit. A navíc ušetřím půl kila na váze. Akorát to mokro ( za mokra spis nejezdím ) a ze moc nevydrzi.

          Stejnak se mi nechce věřit kdyz znam hurricane ( který jsou dle meho názoru na ho*no, nic moc rychlý a na sotolinu NEvhodny) ze jsou thunderbirty rychlejsi…uvidime

          A p.s.

          Mám se bát lite skinu nebo radsi snake skin? ( používám duše)

          0 0
          • petyn  

            Jezdím taky s dušema. Vyzkoušel jsem oba dva a defekt jsem neměl ani na jednom.

            0 0
          • MlokCZ  

            Podle fotek se nepozná vůbec nic. Vzorek je jen malá část celku, který se projeví v tom, jak plášť jede. Hodně udělá konstrukce kostry a směs.

            Proti Thunder Burtu není reálně moc rychlejších plášťů a právě ani slicků. Spousta prodávaných slicků vůbec moc rychlých není.

            A dušemi to dost zabiješ, s těmi to jak hůře jede, tak hůře drží.

            Já bych TLE (se snake skinem). Jednak bys měl možnost vyhodit duše a i kdybys je tam nechal, tak bych do lite skin verze nešel (boky jsou u lite skin extra málo odolné a i běhoun je na tom v reálu nepatrně hůře u lite skin). Pokud bys s tím jezdil jen se silničářema, tak by ale i lite skin verze šla (ale i tady by byla lepší TLE verze bez duší, aby to lépe jelo).

            Pokud bys chtěl opravdu reálně rychlejší plášť s ještě méně vzorkem než Thunder Burt, tak buď zmíněné G-one (allround bude malý rozdíl, výraznější bude G-one speed).

            O rychlejším plášti než G-one speed na bike nevím, i když je možné, že se nějaká vyjímka, kterou neznám najde.

            A pro představu, třeba Kojak bude rychlý cca jen jako Thunder Burt a pomalejší než G-one speed a je to přitom úplný slick.

            0 0
            • Pikaču  

              Děkuji vsem za reakce a odpovim vsem.

              • Převody 2×11, 38/28× 11–42.
              • vypletena kola nebudou nejlehčí no ( remrex wer 523 a Novatec naboje). To bude upgrade do budoucna. Jsem zacatecnik a tam jsem šetřil a vybral radsi XT.
              • jelikoz je to jen 5 dni na Garde a nemuzu jenom na kole travit cas bo beru rodinu ( miminko. Psy. Zenu) a toho jednoho bych dal i na fat bajku (mam víc v nohách ), se mi zamlouva nejvic thunder burt TLE ( moznost prejit bez duše a další tripy s klukama co jezdi na trekovych kolech delsi asfaltove najezdy).

              Díky

              0 0
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              0 0
          • Idas  

            Podle toho co si psal „Kluci maji silnicku“ tak si myslim ze budete jezdit po silnici a nebo po polnich cestach, takze si nelam hlavu, Lite Skin je na to dobry. Hlavne je lehky a ktomu jeste lehkou dusi napr. Schwalbe SV 19A ExtraLight vazi jenom 140 g a budes spokojenej.

            Jestli chcez drzet krok se silnickou tak musi byt tvoje kola (vyplety) lehke!

            0 0
            • Pikaču  

              Hmm. Ty schwalbe duše už mam. 150 g oproti 187 g rubena. Nic moc, myslel jsem ze jsou těžší ty co mám. Ale duše se hodí vždy. Ty některé záplaty nedrží často.

              Uvidíme co thunder burty, ještě nedorazily z bike-components.de

              0 0
      • jIrI___  

        Jaké máš převody? Pokud budete jezdit vyloženě po silnici, příp. šotolině, vůbec bych se nebál nasadit nějaký 28 mm silniční plášť, třeba osvědčený Conti GP4000S

        0 0
    • rk1  

      Je dobrá kombinace Ardent race předek/Cross king zadek na cca 50% asfalt, zbytek lesní cesty za sucha nebo menšího bahna, teď v zimě občasný sníh a opravdu výjimečně nějaký trail? Ještě by se nabízela kombinace Ardent race/Racing Ralph nebo Rocket Ron/Cross king. Všechno 26” ve verzích 3C Exo/Protection/Sna­ke skin.

      0 0
  • MlokCZ

    Tak to se spokojíš s málem. Dvousměsový SS (tedy verze, která hodně dlouho vydrží a jako jediná se aktuálně vyrábí) je pomalejší než EVO RaR (a to i než snake skin verze) a s EVO NN cca nastejno. Tzn. jede vlastně pěkně bídně.

    A grip v terénu je horší opět i než EVO RaR. Smysl má kupovat pouze kvůli velmi dobré životnosti.

    Ohledně gripu byl trojsměsový EVO Smart Sam o dost lepší a i jel lépe, ale ten se jednak už nějaký rok nevyrábí a druhak už zase neměl tu parádní životnost.

    0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.