Postřehy a dojmy z rozbalení a sestavení endurance silničky Sava Vegar 4.0, toho času na alze v akci za necelých 30k:
- balení v pořádku, krabice nepoškozená, uvnitř všechno v pěně a bublinách, pochytané sk páskama.
- Alza i výrobce mají na stránkách chybně fotky nižšího modelu, tenhle má karbonový aero integrovaný kokpit se skrytým vedením:)
- sestavení naprosto v pohodě, trochu drbačka poskládat a navlíknout podložky pod kokpit, ale jinak oproti gravelu Carbon 1.2 nebe a dudy
- kromě nábojů a kotoučů komplet Ultegra včetně klik, kazety a středu
- váha vel. L bez pedálů 8,7 kg s drátovými plášti 28mm a hnusnýma dušema, jen na obutí půjde sundat odhadem 0,3 kg
- karbonová kola, ráfky vypadají dobře zpracované, nejsou tubeless ready, ale po vypáskování by mohly být, někdo ve vlákně ke gravelu Grus 8.0 psal, že je na bezduších vozí. Náby Novatec nuda šeď, váha kola 865g přední.
- kotouče z chinesia
- obutí, vošklivé levné drátové pláště a duše
ZÁVĚR: za ty prachy WOW, uvidím, jak to bude jezdit, nepotřebuju další kolo, ale je to krásné a pokud nebude nějaká zrada s koly, tak líp vybavené než třeba Endurance CF7 od Canyonu!