• bikermx

    Odtajněno,vypadá super.

    0 0
    • Hynas  

      Vypadá pěkně, kde je však nějaká technologická invence zadního pružení?

      0 0
    • zderes  

      Nechapu co na tom kdo vidi. Clovek aby se to bal s tou jednou vidli pustit z kopce…

      0 0
      • nitraq  

        Děkujeme za názor odborníka, tady máš hotovo, můžeš se přesunout do jiného vlákna.

        0 0
      • snownook  

        Že, ty Scalpely jsou hrozný hybridi :D!

        0 0
        • Singlespeed  

          Poslední modely tak nějak ztrácí cannondalovskou tvář a stále více se blíží oem produktům z Šen-Čenu, což je podle mě velká škoda. Stačí popojít pár metrů a člověk už nepozná, zda je to Hong-Fu nebo Cannon. Ještěže alespoň ta Lefty zůstává.

          0 0
          • mr.antik  

            tojo, nebo v silničkách to pinarello taky vypadá skoro stejně jak čínské rámy, strašný

            0 0
        • zderes  

          Hlavně ta zelenobílá kombinace :-D

          0 0
          • snownook  

            A co pak ta černo – zelená… člověk by se na to nejradši… :D

            0 0
    • McBlacky  

      jsem zvědav na životnost pidi-ložisek na spodních čepech kyvky. Kosmeticky přepracovaný nejdražší jednočep na trhu s brutální marketingovou podporou. Doufám, že to bude mít alespoň elektricky řízený tlumič v top specce

      0 0
    • Kubiczech  

      Je to venku dva dny i s cestou a všichni už dobře vědí, co je na tom špatně, jak to nebude fungovat a co se na tom bude *****. Pak něco dělej. (:

      0 0
      • jonti  

        je to skoro stejne kolo jako puvodni scalpel, jen ma trochu jinak poohybane trubky kvuli druhemu bidonu a brzdovemu trmenu zevnitr.taky odhaduji, ze bude mit tak o stupen polozenejsi hlavu. Pruzeni fungovalo na XC kolo na starem scalpelu dostatecne, nic jednodussi nez jednocep uz neni, tak proc resit problemy ktere nejsou?

        0 0
        • zderes  

          Já byl rád, že jsem tam nacpal bidon jeden :-)

          0 0
        • ZdeNECK1  

          geometrie soucasneho modelu je velice prijemná, stejne tak váha soucasného, jednocep má vysokou tuhost a nizsí hmotnost, pro XC neni potreba navysovat hmotnost slozitou zadni stavbou, cepama – není to AM kolo, loziska v zadni stavbe jsou spotrebak, kdo nema na spotrebak, at nekupuje cannondale. Verim, ze geo bude opět perfetkni, lefty s offsetem zase o kus dál projevem, ale kdyz vidim cenovky Epicu, a cannonu habitu v ballistecu, ocekavam brutalni cenovku Scalpelu v ballistec carbon provedeni

          0 0
          • kubad  

            ovečky je potřeba podojit no :D když je ochotný to někdo platit jeho volba

            0 0
          • JakeF  

            Lefty s offsetem je zase o kus dál v servisu :).

            0 0
          • McBlacky  

            nejde o spotřebák, ale o to, že malé ložisko je náchylnější na zadření a vysypání. Když nemáš servis v doprovodném autě je to trochu voser.

            Co se týče spolehlivosti Lefty – lonská Great Divide kde to borcovi zdechlo pár stovek km po startu a novou mu vezl na trasu vrtulník není úplně marná historka :) Ale nemusíme chodit daleko, z loňského Loudání po 250km musel odstoupil z čela Tonda – stuck down lefty. Klika, že měl doma pevnáka a vrátil se po 16h cestování na trasu s jiným kolem.

            Radši ani nebudu vytahovat který pražský shop vracel zlomenýho tesťáka – ulítlá zadní stavba ;)

            ale jinak váha super to zase jo

            0 0
            • rkawa  

              vy me desite! mam pbr 2.0, ale zatim drzi jak ma. Davam ji slusnej kour – zatim 500 km.. Je pravda, ze ten servis a reset je treba dodrzovat, u tech novej se to trochu zmenilo a dela se to po 50 hod. reset a po 100 – 150 hod. prvni vymena oleje. no sem zvedav jak bude drzet..

              0 0
              • snownook  

                Nenech se oblbnout názory ostatními, navíc co Cannona ještě nemají…reset možná po 50. hod, ale výměna oleje 1 za sezonu ;)

                0 0
                • Seky  

                  Ofiko je doporučený výplach vidlice a tedy výměna mazacího oleje po 100 hodinách provozu reset ložisek po 50 hodinách. Výměna oleje v patroně nijak předepsaná není, ale dobrá tak 1× za dva roky. Záleží podle toho jak se k tomu uživatel chová.

                  Reset ložisek znamená jen vypustit vzduch a zamáčknout vidli až na doraz pak znova nafouknout, otázka dvou minut pro někoho kdo to nikdy neděla a zvládne to každý kopito samo doma, stačí jen vlastnit pumpičku na tlumič.

                  Výplach vidlice a výměna mazacího oleje je zásah pro servisáka na max. 15 minut, cena do 500,– (tak drahý je to jen proto, že polovinu tý ceny dělá ten jejich čistící/mazací kit který se na to má používat). Přičemž 100 hodin provozu to je tak odhadem 2000 km, což je pro možná většinu cyklistů celá sezóna.

                  0 0
                  •  
                    Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                    0 0
                  • Dejv94  

                    Nevim jak u novych, mam posledni model s manzetou (a jsem za to rad), reset se dela tak, ze vypustis vidlu, odsroubujes horni cepicku, vyndas delenej krouzek a roztahnes vidlu na max a pak zmeris vzdalenost, na kterou by se mela roztahnout, pokud ne, par razama ji roztahnes na spravnou delku. Rozhodne nestaci jen vyfouknout.

                    Podle me treba gufero na nove leftyne je nic, zlata manzeta, vsichni v okoli co to maj, tak furt cisti a uz i par slusne vydrenych leftyn jsem videl, s manzetou to nebyl takovej problem.

                    0 0
                  • rkawa  

                    presne takhle mi to rikal servisak.. rucni reset je jednoduchej.. a jestli je to do 500,– za vymenu oleje , tak to mne vubec netrapi – normalni provozni naklady.. akorat u mne to bude cca 2–3 krat za sezonu. Ten olej tam ma ale taky vyhodu, ze se ta vidle nemusi furt patlat zadnejma silikonovejma sragorama jako u klasiky. Jinak oproti RS co mam na drhym kole to zehli podstatne lepe.. Ono je to vubec diametralne jinde. Kdo to nejel tak nemuze pochopit. Taky jsem byl ze zacatku skeptickej.. To samy u bezdusi, nejdriv jsem mel obavu a dneska uz bych dal dusi jen v pripade nezaceleneho defektu.. Proste to chce nebat se a prijimat ty nove technologie :-)

                    0 0
                  • Cryzyy  

                    Lefty mam na kole tretim rokem, prvni rok pohoda, funkce super, spokojenost.

                    Po roce v lednu nechavam delat servis, pak nemam cas jezdi, tri dny pred prvnim zavodem zjistuju, ze z vidlice utika vzduch, takze voser, poslani vidle do servisu, prestavba manzelky kola na sobotni zavod.

                    Letos v zime se mi zacala Lefty nevracet, hustotou oleje to nebylo, ted ji mam na servisu.

                    Posledni roky jezdim na biku asi nejmin za poslednich 15 let, ale problemu s vidli mam nejvic – uz si ten kram nikdy nekoupim, ale je pravda, ze kdyz to funguje, tak to chodi dobre.

                    0 0
                    • rkawa  

                      podle toho co pises tak to bylo vse ok, a po servisu se zacali objevovat problemy, nemohli to nejak zpackat v tom servisu?

                      0 0
                      • Cryzyy  

                        To bych asi musel spekulovat, kdyz bych neco takoveho napsal, servis byl v autorizovanem servisu, co vic pro to muzu jako zakaznik C udelat ?

                        Se servisem normalni vidle doma nemam problem, ale Lefty doma ani nerozeberu o moznosti koupe teseni nemluve, takze i kdyz to jde dobre je to minimalne tyden, nez se mi vidlice vrati, ted to budou treba dva a porad ji doma nemam.

                        0 0
                        • rkawa  

                          Chápu, spekulace jsou k ničemu. Každopádně to ti vůbec nepřeji.. A abych pravdu řekl, asi to tady přestanu číst, nebo z toho dostanu žaludeční neurózu :-) Mě tohle potkat v sezóně, tak vyskočím z kůže…

                          0 0
                    • McBlacky  

                      a to máš pevnáka :) kolo je na sezonu, v červenci si objednáš novýho na předobjednávku a pod stromes solíš dvě a půl kila za novýho scalpela

                      0 0
                      • Cryzyy  

                        jo takhle se to dela… no super, diky ! ze jsem na to neprisel sam… :D

                        0 0
          • zderes  

            já myslím, že to zas tak brutální nebude. Do třech kil se vlezem :-)

            0 0
          • AleZ80  

            A jak to je s citlivostí té zadní stavby při brzdění ?

            0 0
            • JakeF  

              To je u 100mm XC rakety naprosto klíčový :).

              0 0
              • kubad  

                jistě že přece :D

                0 0
              • AleZ80  

                Je mi jasné, že to je pro chrty, ale nemohl jsem pana obhájce nechat jen tak být. Zrovna ty bys pro to měl mít pochopení. :D

                0 0
                • JakeF  

                  Máš pravdu, budiž ti odpuštěno :). Ale ono je to stejně jedno, 29 Scalpel je v první řadě šíleně hnusnej, hlavně kolem hlavový trubky, takže to může fungovat jak chce, ale stejně si to koupí jenom vůl…

                  0 0
              • jIrI___  

                A kolik pindů bylo kolem toho, že staré RB Speedster (taky tuším 100 mm) tuhne pod brzdou… :D

                0 0
        • luďan  

          on tohle tak uplně jednočep ale není :)

          0 0
    • bikermx  

      Snad to bude lepší jak houpací epic :)

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.