Odtajněno,vypadá super.
Odtajněno,vypadá super.
Vypadá pěkně, kde je však nějaká technologická invence zadního pružení?
Co bys tam chtel resit na 100 mm? Pruzi to a je to lehke.
Jsem cekem zklamanej, cekal jsem neco vic. Ram tak nejak zepicovatel a zadny postup v pruzeni.
Bez těch háčků a čárek je fajn, že si každý může vybrat, co se tomu rámu stalo. (:
:))
Nechapu co na tom kdo vidi. Clovek aby se to bal s tou jednou vidli pustit z kopce…
Děkujeme za názor odborníka, tady máš hotovo, můžeš se přesunout do jiného vlákna.
:D
:-D :-D
:D
Že, ty Scalpely jsou hrozný hybridi :D!
Poslední modely tak nějak ztrácí cannondalovskou tvář a stále více se blíží oem produktům z Šen-Čenu, což je podle mě velká škoda. Stačí popojít pár metrů a člověk už nepozná, zda je to Hong-Fu nebo Cannon. Ještěže alespoň ta Lefty zůstává.
tojo, nebo v silničkách to pinarello taky vypadá skoro stejně jak čínské rámy, strašný
Hlavně ta zelenobílá kombinace :-D
A co pak ta černo – zelená… člověk by se na to nejradši… :D
jsem zvědav na životnost pidi-ložisek na spodních čepech kyvky. Kosmeticky přepracovaný nejdražší jednočep na trhu s brutální marketingovou podporou. Doufám, že to bude mít alespoň elektricky řízený tlumič v top specce
Alespoň na to nenacpali Dyad…
Je to venku dva dny i s cestou a všichni už dobře vědí, co je na tom špatně, jak to nebude fungovat a co se na tom bude *****. Pak něco dělej. (:
je to skoro stejne kolo jako puvodni scalpel, jen ma trochu jinak poohybane trubky kvuli druhemu bidonu a brzdovemu trmenu zevnitr.taky odhaduji, ze bude mit tak o stupen polozenejsi hlavu. Pruzeni fungovalo na XC kolo na starem scalpelu dostatecne, nic jednodussi nez jednocep uz neni, tak proc resit problemy ktere nejsou?
Já byl rád, že jsem tam nacpal bidon jeden :-)
asi jako na malý velikosti epica ;)
Male velikosti neresim, kdo je maly at min pije.
geometrie soucasneho modelu je velice prijemná, stejne tak váha soucasného, jednocep má vysokou tuhost a nizsí hmotnost, pro XC neni potreba navysovat hmotnost slozitou zadni stavbou, cepama – není to AM kolo, loziska v zadni stavbe jsou spotrebak, kdo nema na spotrebak, at nekupuje cannondale. Verim, ze geo bude opět perfetkni, lefty s offsetem zase o kus dál projevem, ale kdyz vidim cenovky Epicu, a cannonu habitu v ballistecu, ocekavam brutalni cenovku Scalpelu v ballistec carbon provedeni
ovečky je potřeba podojit no :D když je ochotný to někdo platit jeho volba
Lefty s offsetem je zase o kus dál v servisu :).
nejde o spotřebák, ale o to, že malé ložisko je náchylnější na zadření a vysypání. Když nemáš servis v doprovodném autě je to trochu voser.
Co se týče spolehlivosti Lefty – lonská Great Divide kde to borcovi zdechlo pár stovek km po startu a novou mu vezl na trasu vrtulník není úplně marná historka :) Ale nemusíme chodit daleko, z loňského Loudání po 250km musel odstoupil z čela Tonda – stuck down lefty. Klika, že měl doma pevnáka a vrátil se po 16h cestování na trasu s jiným kolem.
Radši ani nebudu vytahovat který pražský shop vracel zlomenýho tesťáka – ulítlá zadní stavba ;)
ale jinak váha super to zase jo
vy me desite! mam pbr 2.0, ale zatim drzi jak ma. Davam ji slusnej kour – zatim 500 km.. Je pravda, ze ten servis a reset je treba dodrzovat, u tech novej se to trochu zmenilo a dela se to po 50 hod. reset a po 100 – 150 hod. prvni vymena oleje. no sem zvedav jak bude drzet..
Nenech se oblbnout názory ostatními, navíc co Cannona ještě nemají…reset možná po 50. hod, ale výměna oleje 1 za sezonu ;)
Ofiko je doporučený výplach vidlice a tedy výměna mazacího oleje po 100 hodinách provozu reset ložisek po 50 hodinách. Výměna oleje v patroně nijak předepsaná není, ale dobrá tak 1× za dva roky. Záleží podle toho jak se k tomu uživatel chová.
Reset ložisek znamená jen vypustit vzduch a zamáčknout vidli až na doraz pak znova nafouknout, otázka dvou minut pro někoho kdo to nikdy neděla a zvládne to každý kopito samo doma, stačí jen vlastnit pumpičku na tlumič.
Výplach vidlice a výměna mazacího oleje je zásah pro servisáka na max. 15 minut, cena do 500,– (tak drahý je to jen proto, že polovinu tý ceny dělá ten jejich čistící/mazací kit který se na to má používat). Přičemž 100 hodin provozu to je tak odhadem 2000 km, což je pro možná většinu cyklistů celá sezóna.
Nevim jak u novych, mam posledni model s manzetou (a jsem za to rad), reset se dela tak, ze vypustis vidlu, odsroubujes horni cepicku, vyndas delenej krouzek a roztahnes vidlu na max a pak zmeris vzdalenost, na kterou by se mela roztahnout, pokud ne, par razama ji roztahnes na spravnou delku. Rozhodne nestaci jen vyfouknout.
Podle me treba gufero na nove leftyne je nic, zlata manzeta, vsichni v okoli co to maj, tak furt cisti a uz i par slusne vydrenych leftyn jsem videl, s manzetou to nebyl takovej problem.
já vím, jak se provádí reset ;) … Scalpela vlastním
To je u starý, u nový dvojkový se to dělá tak jak jsem napsal.
teda nemyslím Dejv94 ale snownook :-) špatně zařazeno..
presne takhle mi to rikal servisak.. rucni reset je jednoduchej.. a jestli je to do 500,– za vymenu oleje , tak to mne vubec netrapi – normalni provozni naklady.. akorat u mne to bude cca 2–3 krat za sezonu. Ten olej tam ma ale taky vyhodu, ze se ta vidle nemusi furt patlat zadnejma silikonovejma sragorama jako u klasiky. Jinak oproti RS co mam na drhym kole to zehli podstatne lepe.. Ono je to vubec diametralne jinde. Kdo to nejel tak nemuze pochopit. Taky jsem byl ze zacatku skeptickej.. To samy u bezdusi, nejdriv jsem mel obavu a dneska uz bych dal dusi jen v pripade nezaceleneho defektu.. Proste to chce nebat se a prijimat ty nove technologie :-)
Lefty mam na kole tretim rokem, prvni rok pohoda, funkce super, spokojenost.
Po roce v lednu nechavam delat servis, pak nemam cas jezdi, tri dny pred prvnim zavodem zjistuju, ze z vidlice utika vzduch, takze voser, poslani vidle do servisu, prestavba manzelky kola na sobotni zavod.
Letos v zime se mi zacala Lefty nevracet, hustotou oleje to nebylo, ted ji mam na servisu.
Posledni roky jezdim na biku asi nejmin za poslednich 15 let, ale problemu s vidli mam nejvic – uz si ten kram nikdy nekoupim, ale je pravda, ze kdyz to funguje, tak to chodi dobre.
podle toho co pises tak to bylo vse ok, a po servisu se zacali objevovat problemy, nemohli to nejak zpackat v tom servisu?
To bych asi musel spekulovat, kdyz bych neco takoveho napsal, servis byl v autorizovanem servisu, co vic pro to muzu jako zakaznik C udelat ?
Se servisem normalni vidle doma nemam problem, ale Lefty doma ani nerozeberu o moznosti koupe teseni nemluve, takze i kdyz to jde dobre je to minimalne tyden, nez se mi vidlice vrati, ted to budou treba dva a porad ji doma nemam.
Chápu, spekulace jsou k ničemu. Každopádně to ti vůbec nepřeji.. A abych pravdu řekl, asi to tady přestanu číst, nebo z toho dostanu žaludeční neurózu :-) Mě tohle potkat v sezóně, tak vyskočím z kůže…
a to máš pevnáka :) kolo je na sezonu, v červenci si objednáš novýho na předobjednávku a pod stromes solíš dvě a půl kila za novýho scalpela
jo takhle se to dela… no super, diky ! ze jsem na to neprisel sam… :D
já myslím, že to zas tak brutální nebude. Do třech kil se vlezem :-)
Vsadím se, že ne…:))
A jak to je s citlivostí té zadní stavby při brzdění ?
To je u 100mm XC rakety naprosto klíčový :).
jistě že přece :D
Je mi jasné, že to je pro chrty, ale nemohl jsem pana obhájce nechat jen tak být. Zrovna ty bys pro to měl mít pochopení. :D
Máš pravdu, budiž ti odpuštěno :). Ale ono je to stejně jedno, 29 Scalpel je v první řadě šíleně hnusnej, hlavně kolem hlavový trubky, takže to může fungovat jak chce, ale stejně si to koupí jenom vůl…
A kolik pindů bylo kolem toho, že staré RB Speedster (taky tuším 100 mm) tuhne pod brzdou… :D
on tohle tak uplně jednočep ale není :)
To mě zajímá…
nee?
Snad to bude lepší jak houpací epic :)
Kdyz ti Epic prijde houpaci, tak scalpela ani nezkousej.
To uz leda pevnaka, jestli je epic houpavy…
Když ho zamkneš, tak se ani nehne :D
si to nepleties s hupacim konikom?
já jsem se svým spokojenej, mořský nemoci po švihu nemívám:)