Zdarec,
omlouvam se jestli se to uz resilo,ale nenasel jsem to tu.
Jak casto se ma seridit kolo? Sam si na to netroufam,pac si to vzdycky akorat rozsteluju :)
Diky
Zdarec,
omlouvam se jestli se to uz resilo,ale nenasel jsem to tu.
Jak casto se ma seridit kolo? Sam si na to netroufam,pac si to vzdycky akorat rozsteluju :)
Diky
Edit: beru zpět
Dokud všechno funguje jak má, nechat bejt. Když se lanka začnou třepit, vyměnit, když brzdy začnou škrtat, seřídit, když přestanou brzdit, tak vyčistit/vyměnit špalky/vyměnit destičky/…, když řazení přestane řadit přesně, seřídit, když vidlice začne drhnout, vyčistit, když kola ujdou, dofouknout, když řetěz začne přeskakovat zuby, tak vyměnit, když světýlka přestanou blikat a svítit tak vyměnit baterky, když se něco viklá tak utáhnout… co ještě zbylo?
Snad jenom ten řetěz by to chtělo vyměnit o něco dřív než začne přeskakovat, to už bejvá vytahanej moc, a neutahovat všechno, ale jenom to, co má funkci „držící“ a ne „štelovací“, ale jinak neřešit a jezdit!
když to nejede, tak vyhodit :-)
jo, kolo je spotřebák, když přestane jet, vyměnit celé :D
Diky :)
Za takový přístup ti odpružení moc nepoděkuje .(
Za jakej přístup? Možná jsem to nějak blbě napsal, co si konkrétně myslel?
PS: moje pružení stejně jako dalších dvou kamarádů funguje po mym servisování výtečně a za diletanta se nepovažuju :)
Nebo jestli si to myslel tak, že vyčistit až po tom, co začne drhnout, tak to je samozřejmě přehnaný, ale beru to takhle:
Takže víme, že jezdí málo.
Ono to, že začne dřít je taky trošku řečený s nadsázkou… ale jestli po střídmym užívání „nejezdcem“ začne vidlice drhnout do roka, je problém asi jinde, než v nepravidelnym servisu.
To proto jsem to napsal takhle stručně a spíš než doslovně jsem to myslel tak, aby si Slepec uvědomil co kdy dělat. Když to něco přestane plnit svou funkci aspoň na 90%, je s tim třeba něco udělat :)