mam nove fulla a vubec nevim jak ho servisovat. po zime udelam kompletni rozborku vseho a zajimalo by me co udelat treba s loziskama v zadni stavbe. a jaka udrzba po cely rok?
mam nove fulla a vubec nevim jak ho servisovat. po zime udelam kompletni rozborku vseho a zajimalo by me co udelat treba s loziskama v zadni stavbe. a jaka udrzba po cely rok?
když máš nového fulla to ti k němu nedali návod? zkus zapátrat na stránkách výrobce – většinou najdeš vše podstatné.
no full je z polska skoro garazovka, takze navod jaksi neni
celá udržba proti ht spočívá v tom že když se ti vysype ložisko tak ho vyměníš..zbytečně do ničeho nerejpej. a občas mázni tlumák silikonem..tot vše
starám se jedině o pohon a o údržbu vidle a tlumiče – čepy jsou u mě komplet na průmyslech a dobře utěsněný..
jináč si myslim, že voda při mytí kola vadí čepům víc, než zaschlý bahno..
a loziska sezenu nejaky specialni na kolo nebo nekde v zelezarstvi?
Jak který.Pokud jsou to standartní rozměry, tak v prodejně s ložisky.Pokud jsou to kluzná, tak některá se dají také sehnat a některá se dají nechat vyrobit.Horší je to u nestandartních průmyslových.
PS:Jestli je to garážovka jak tvrdíš, tak jistě použili standartní ložiska co se dají sehnat.
Starám se o něj stejně jako o HT.Akorát občas otřu bahno z pístu tlumiče a stříknu silikonem.
se ti na pist tlumice dostava bahno?:-)
No nekdy přijedu dom s kolem tak zapraseným, že nejde poznat jeho barva.Nechápu jak je to možný, ale v bahně to jde pěkně obalit.Tlumič mám sice kryt v rámu, ale i tak občas na něm něco ulpí.
fousek to asi myslel tak, že vlastní píst je uvnitř, tudíž bahnu nepřístupný.
A jo tak ono jde o pojmenování termínů.Tak jak teda nazvat pístnice to také není, jak to nazvete odborně-tu část z venku.Na vidlích to jsou vnitřní nohy.
Vnitrni noha tlumice:-)
Tak se teda prizivim, je pred zimou a uz mam rok GT i-Drive jednocep a este sem nic nedelal s loziskama… Nemel bych? Jak sou dobre utesneny nebo tak? Jak plovouci stred tak cep. Dekuju moc :-) Za kazdou radu
Mě se osvědčilo, sundat z ložisek tu gumovou manžetu (špendlíkem, bez vytahování ložiska z kyvky.), vystříkat vnitřek odmašťovačem na kotouče (pokud je tam špína) a natlačit tam hodně vazelíny a dát krytku nazpátek. Původně tam vazelíny moc nebylo a proto mě 2 ložiska odešly. (jsou docela drahý). Od té doby mám pokoj.
POckat ted myslis plovouci stred co je u klik nebo cep na kterym je chycena zadni stavba. Ja sem strasnej debil a porad neco nechapu :-D
No já mám normální čtyřčep, nevím, jak je to udělaný na GT. Jestli jsou tam normální krytý ložiska, tak by to mělo jít taky.
myslim ze tady plati vic nez kde jinde heslo: Nerejpej do veci, ktery se neserou.
Auto s vyjetým olejem taky jede a nevyčištěný video taky hraje. Spíš tím myslím bikery co např. vozí vidli třetí sezónu a zatím na ní nešáhli :o)
No jo, ale do toho nevidíš, jestli už se to sere, nebo ne. Až to uvidíš, tak může být pozdě, že?
A co se muze stat? :o
môže sa to zaseknúť a zrazu máš z fulla pevňáka :-)
Např. mauinkatá díuka www.bike-forum.cz/…big/2286.jpg
ahoj
nechcu zakladat nove vlakno tak se zeptam tady :
loni na podzim jsem koupil ram Ghost amr 5500
neco malo jsem na nem odjezdil ale nevim kolik mel najeto prede mnou a jak byl servisovan ???
jsem spokojen,nic nevrze,neskripe
a tak se chci zeptat mam do toho vrtat,komletne rozebrat a udelat kompletni servis pred sezonou nebo jen tlumic a vidlu a ram nechat a jezdit ???
moc dik
Tak za rozebrání rámu a ozkoušení ložisek rukou, jestli se točej hladce, nic nedáš a moc času to taky nezabere.