Dotaz na uživatele odpružených vidlic Cannondale: Jak často děláte / necháváte dělat servis vidlice? Výměna těsnění, oleje, kontrola ložisek… Vím, že jsou předepsány jakési intervaly, ale zajímají mě skutečné údaje z vašich zkušeností.
Dotaz na uživatele odpružených vidlic Cannondale: Jak často děláte / necháváte dělat servis vidlice? Výměna těsnění, oleje, kontrola ložisek… Vím, že jsou předepsány jakési intervaly, ale zajímají mě skutečné údaje z vašich zkušeností.
Já jsem svoji Lefty nechával servisovat před 2200 km, mezitím jsem jen jednou odhrnoval harmoniku, protože tam bylo vlhko. Tak jsem to vysušil a bez rozdělání promazal jak se dalo. Teď zvažuju kdy ji dát na výměnu oleje a těsnění. Vím, že když jsem ji tam dával před těmi 2200 km, tak mi servisák říkal, že ji tam dávám pozdě, že olej byl už hnusnej a plnej bordelu a že ji mám příště donést dřív, jinak že riskuju zničení některých vnitřních částí. Problém je ten, že nevím kolik měla vidle předtím nalítáno, dával jsem ji tam hned po koupi z druhé ruky…
po 2200 km to je picovina, to mas nalitane za chvili, pokud nejezdis v nejakem extra bordelu (jakoze nekdy se nevyhnes to je jasne) tak si myslim, ze tu sezonu tech 8000 to musi vydrzet.
To je pěkný kec. Kolik jsi měl rozdělaných vidlic?
nejsem mechanik ani je nemam proc rozdelavat, vidlice mi nejdyl vydrzela 6 mesicu:d
Tak neplácej nesmysle, co kdyby tě někdo bral vážně.
Probůh, chudák vidlice… :-(((.
Maximálně jednou za sezónu při nájezdu 5–8 tisíc. To úplně stačí, když jsi tam byl předtím, tak nevíš kolik na tom kdo nalítal předtím.
Brácha na ní lítá už třetí sezónu bez servisu (najede tak 3 tisíce) a pořád maká dobře.
Záleží taky hodně kde a jak jezdíš.
Jo a jinak představec je odeslanej.
Teď aby to nevyznělo jako nějaký lobbing servismana. Souhlasím s tím, že co funguje neopravuj. Na druhou stranu (speciálně vidlice Cano)potřebují trochu víc kontroly. Měl jsem tu už pár lidí co jezdili bez servisu několik let a prach jim odepsal pístnici na patroně (protože není vidět). Takže za mě alespoň 1× za sezonu obnažit patronu a očistit ji + vyprat vzduch. filtr a domazat ložiskové dráhy (když už nic jiného).
Ja sa chcem spýtať užívateľov Lefty ako je to z resetovaním dráh. Ako často je to potrebné, respektive je to individuálne (maajkee, roud, David, …)?
V podstatě ve chvíli když se začně snižovat zdvih, tak je něco špatně a hurá resetovat :)
je to o náhodě, já za X let nemusel vůbec, tento problem byl častěji u vyšších zdvihů
Budem mať 2012 Lefty PBR 100mm. Je resetovanie nejaké zložité? Prípadne sú k tomu potrebné nejaké špecialne C-dale prípravky?
Hledej na vidlici tlačítko s nápisem „reset“
:)))))))))))))))
jj, alebo na tomto modeli budú 3 tlačítka ctrl-alt-del :D
OK, ftípkami sa opäť pomaly zaplňuje vlákno neužitočným OT. Myslím, že to už by stačilo. Keď bude v budúcnosti niekto hľadať užitočnú radu k tejto téme určite mu pomôže keď sa nebude musieť prehrabávať síce trefnými, avšak k téme nič nehovoriacimi poznámkami.
Môže prosím niekto napísať aj nejaké konkrétne info k veci k resetu Lefty?
Nezbejvá někomu doma klidně starší jeden tenhle plátek s ložiskama
?
Potřeboval bych to na rozchození jedný starý Fatty a nechce se mi kvůli tomu kupovat celej set 4 kusů.
Případně prosím piště na mail, tady zas tak často už nejsem. Díky.