• Janouch

    Ahoja.

    Měl bych dotaz zda má někdo zkušenosti ze servisem lefty vidlice u Šterby!!! Vím ,že se tu napsalo o „kvalitě servisu a přístupu“ Šterby dost … potrebuji srovnat drahy popripade vymenit loziska a nerad bych si ji nechal ****** u Sterby ,ale jak jsem zjistil v Praze nemam moc moznosti.. v Bike live mi to neudelaji a pak uz je jen nejaka nova firma co to dela jen chvily jmeno jsem zapomnel :))

    díky za info

    0 0
    • Stingray  

      Kámoš to dělá běžně a na servis Canonů jsem žádný negativa od nikoho neslyšel. Je dobrej a jako můj osobní servisák má mojí plnou důvěru. Ptej se po Kamilovi a zaručuju že budeš spokojenej. Jistě budou i nějaký negativní zkušenosti u Štěrby, ale při tom počtu kol co prodají za rok a množství servisáků co tam je, se nelze ničemu divit.Bohužel je Štěrba takový Tesco na kola, prodávaj to jako rohlíky.

      0 0
      • Vilém  

        Takze doporucujes nekde v praze vylezt na ulici a ptat se po Kamilovi, co v nej ma stingray duveru? :)

        0 0
      • Janouch  

        pochopil jsem spravne ze servisák Kamil dela u Štěrby ??

        jo a kolik jsi jim platil bajvoko ?

        0 0
        • Stingray  

          pochopil jsi správně, Kamila najdeš u Štěrby vzadu v servisu :-) Ceny nevim, zkus jim cinknout

          0 0
          • Janouch  

            uz jsem domluvenej teda zatim ne s Kamilem ,ale na pristi stredu a pry to stihnou do patku teda pokud pujde jen o srovnani drah jinak je cena 500,– za kazdou hodinu prace technika¨

            0 0
    • RUSH  

      V Bike-live jsem s Leftynou nebyl, u Štěrby ano. Na jednu stranu dost drahé, na druhou stranu to funguje jak má (už rok), ťuk, ťuk…

      0 0
      • Janouch  

        no Bike live mi mechanik Boubin rekl ,ze ten problem nejde ostranit pouze mechanicky silou nohu z vidlice vytahnout nebo vyklepat (šetrně)on prý má takovy roztahovak nevim moc duvery to u me nevzbudilo jinak servis u nich bezvadny vsechna cest…

        0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • André Vebr  

      Nebo zkus www.bikegallery.cz

      Na Lefty i Headshok mám nářadí a školení. Běžně je tady dělám, včetně výměny drah.

      0 0
      • RUSH  

        Asi to u Vás zkusím na pravidelnou kontrolu. Mám to nejblíž. Loni na jaře jsem servisoval u Štěrby, do teď to maká jak má. Asi to bude chtít přes zimu zkontrolovat.

        0 0
      • Janouch  

        joo to je ta druha firma co mi v Aspire doporucovali

        0 0
    • romachain  

      Ahojte. Je v Brně jiná možnost než XCR Svorada kde mi udělají servis na Lefty? Potřebuju udělat „vršek“, tzn. asi povyměňovat těsnění a případně olej. Nutí mě k tomu stav, kdy je vidlice sice plně funkční včetně nastavování odskoku, ale nezamyká. A proč sháním alternativu k XCR? Protože maj cenu cca 2000 za výměnu oleje a těsnění a já jsem počítal, že to bude do 1500 (odvodil jsem si to z údajů v místních vláknech).

      0 0
      • romachain  

        Nebo jsem mimo a XCR servis je špičkovej a cena odpovídá? Ptám se, protože nevím…

        0 0
      • kubad  

        XCR je drahý krám – pošli to do Bikelive cena bude podle tvých představ

        0 0
        • marapara  

          Přiživím se, dělá bikelive i servis tlumičů FOX? Jde mi o olejovou část.

          0 0
        • romachain  

          Koukám mají dokonce akci 20 % slevu na servis, paráda. Jen je to trochu z ruky…:-/

          0 0
          • kubad  

            zabalíš, pošleš obchoďákem, za nějakou dobu ti dojde zase na dobírku domu, vše samozřejmě po předchozí domluvě.

            0 0
          • scret  

            neni problem zaslat, zrovna ted tam budu posilat dva tlumaky…

            0 0
      • romachain  

        Tak jen pro doplnění napíšu výsledek. Vidlici jsem nakonec i s kolem odvezl ke Svoradovi. Nechtělo se mi posílat… S jejich prací jsem maximálně spokojenej. Za komplet repasi chtějí teda 2500:-/ Měl jsem v p*deli těsnění v tlumiči, takže vyteklej olej, vidle skoro vůbec netlumila. Po rozdělání mi ještě volali, že je tam v háji ještě jakási soustava podložek, který ovládaj odskok/lock. Navíc v tlumiči na jednom místě trochu oleštěnej vnitřek (vidle asi ještě nikdy nebyla na servisu, původní olej byl humus). Všehovšudy jsem teda platil něco přes 3, vidle funguje jak nová, lock funguje úplně na tvrdo. Za rok (nebo jak to bude potřeba) jim to tam zas rád odvezu.

        0 0
        • vili  

          solidní ranec…njn, za výjimečnost se platí.

          0 0
          • romachain  

            řekl bych celkem adekvátní cena, hlavně je vidle jak nová a i s tím servisem stále za velmi slušný peníz…

            0 0
          • kubad  

            naprosto stejný ranec zaplatíš za servis Foxe takže bych to zase nedramatizoval, navíc drahá a kvalitní firma co to dělala

            0 0
            • roud  

              mám v plánu letos taky kompletní servis tak jsem docela zvědavej jak to dopadne :O)

              0 0
            • vili  

              nj, fox nevlastním tak nevím. Mám RS, kterej servisuje kdekdo za pár peněz, tak se mně to jeví prostě hodně.

              0 0
              • kubad  

                Dobre :-)

                Obdobny servis by te u RS v kvalitnim autorizovanem servisu stal od 1500kc

                Ono dost zalezi co si clovek predstavi pod pojmem servis. Za me servis znamena vymenu vsech tesneni, stiraku. A vseho spotrebaku co je vevnitr.

                0 0
                • vili  

                  Tj, ale právě v tom je taky ta výjimečnost. Kvalitně zeservisovat RS prostě zvládne většina shopů (ani nemusí být autorizovaný) za malý peníze, kdežto na lefty si každej netroufne a když jo, tak to stojí právě ranec. Btw. až budu jednou velkej, taky si třeba lefty pořídím, protože takový technický vychytávky jsou prostě super :-)

                  0 0
                  • Vilém  

                    Ale aby ho kvalitne zaservisoval, tak musi vymenit to co Kubad popisoval. A ty servisni sady nejsou levny u zadnyho vyrobce, at uz je to Fox, RS, Manitou ci Cannon.

                    0 0
                • fousek  

                  Me stala repase na Totemovy 900kc, dostal sem k nemu hromadu o-krouzku, tak snad do toho pytliku nedavali novy:-), jo a futra sem mel zadarmo s novejma spodnima nohama.

                  0 0
        • vsn  

          a pak ti stejne ujede ve sjezdu frajer s Epiconem TT :D :D :D

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
          • romachain  

            frajer s Epiconem TT jsem býval kdysi taky, ještě že ty doby jsou pryč… nebylo to vyloženě špatný, ale rozhodně nesrovnatelný s tím, co mám teď…

            0 0
        • de1mos  

          Tiez som mal vidlicu v servise, vymena oleja – 12Eur, vymena O-kruzkov pretoze lock uz nefungoval- 12Eur. Lock je ako novy.

          0 0
        • romachain  

          No musím to malinko doplnit. Po dvou týdnech to tam zítra vezu zpátky. Vidle od servisu nedrží vzduch. Po týdnu únik z 110 na 50 PSI. Ale komunikace s nima dobrá, takže očekávám, že řešení proběhne v pohodě. Akorát zas bůhvíjakdlouho bez kola… Dám vědět, jak to dopadlo…

          0 0
          • vili  

            zajímavý, člověk by čekal, že u tak „drahé a kvalitní firmy“ by se todle stát nemělo…dej vědět jaks dopadl…

            0 0
            • romachain  

              No po týdnu mi to dali že prej s novým (dalším) těsněním, tak teď to testuju…

              0 0
    • smallbrother  

      Rád bych sundal vidlici z rámu, tak potřebuju vyklepnout představec. Máte někdo typ jak to nejlíp udělat bez originálního nářadí (KT020)?

      Nebo nemáte někdo rozměry? Nechal bych si to vytočit.

      Díky

      0 0
      • romachain  

        Máš integrovanej představec s trubkou? Já jsem to vytáhl bez jakýhokoliv nářadí za ten představec…

        0 0
        • smallbrother  

          jj, to mám. Ale přišlo mi, že to v ložiskách docela drželo, šlo s ním jen otáčet, rukou rozhodně ne.

          0 0
          • romachain  

            Asi mám ukrutnou sílu. Je fakt, že to byl boj, ale opravdu to šlo. Možná taky díky tomu, že to nebylo dlouho složený.

            0 0
            • roud  

              neměl jsi to srostlý :O) mě když to srostlo tak mi pomohla až velice brutální síla a kladivo xD xD xD

              0 0
              • MlokCZ  

                Jsem ten příspěvek četl nejprve bez souvislosti těch předchozích a říkal si, že je to docela brutální přístup ke svojí kosti :-)

                0 0
                • roud  

                  mno hele mám blbě srostlou zlomeninu nohy(aspoň doktoři to tvrdí) a když mi v nemocnici řekli že mi to zloměj znova tak mě dostali do kolen uplně stejně jako tebe můj příspěvek :O(

                  0 0
              • smallbrother  

                to by tím nešlo otáčet, já jsem zatím žádnou větší sílu nezkoušel. Zpátky to taky šlo bez nářadí?

                0 0
                • roud  

                  z5 je to pohoda ale občas to sundat je mazec :O)

                  0 0
                • roud  

                  sroste ti představec s ložiskama ne s vidlicí takže tím jde otáčet kolemdokola…

                  0 0
                  • danrush  

                    Měl jsem Lefty i Headshock a u obou vidlí se to projevovalo nejen snížením zdvihu , ale hlavně "klepnutím " v horní úvrati, což nesnáším. Takže jsem musel "resetovat " každých cca 400km. JInak u lefty je reset jednoduchá záležitost na cca 5 min a je to někde na stránkách cannondale popsaný v servisních instrukcích. U headshocku to trvalo trochu dýl, ale v principu je konstrukce stejná. Po pár letech , kdy mě vždycky vytočilo to klepání jsem se zozhodl k totálnímu RESETU zakoupením klasický vidle a mam pokoj :-)

                    0 0
                    • roud  

                      mám fatty i lefty na obou najeto x tisíc a s tímhle problémem jsem se nesetkal asi jsi měl prostě smůlu :O(

                      0 0
                      • maajkee  

                        To „klepnutí“ v horní úvrati mi to taky začlo dělat a docela mě to sere, holt bude muset fatty na servis.

                        0 0
                    • Tuaregos  

                      Jak se resetují ložiska u Headshock.Hledal jsem postup ,ale nenašel. Díky

                      0 0
    • smallbrother  

      …tak Lefty jsem v pohodě sundal a rozebral. Patronu jsem zatím nechal jak je.

      Označil jsem si pozici vnitřních drah pro montáž. Mám ale dotaz – v jakých relacích se pohybují rozdíly v tlouškách drah. Po přeměření jsem zjistil že při přesnosti na 0,05mm mám všechny stejně tlustý – 0,70mm.

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • smallbrother  

      Vyměnil jsem si vnitřní ložiskový dráhy – byly těsné, to byl zdroj všech problémů co jsem s vidlicí měl. Citlivost šla rapidně nahoru.

      Pokud byste někdo potřeboval tak mi doma zbyly ty původní dráhy (skoro nový) 3× tl. 0,61mm a 1× 0,58mm.

      Dál tu mám 2× 0,56mm a 2×0,58mm – ty jsou úplně nový v původním balení.

      Délka drah je 259mm a jsou pro Lefty DLR2 110mm. Cena 140Kč/kus.

      Ještě to dám do bazaru, protože to patří tam.

      Díky.

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • romachain  

      Zdravíčko. Prosím o fundovaný názor všechny, kdo vědí jak je Lefty DLR2 „udělaná“. Řesím možný únik vzduchu. Skoro dva měsíce drží tlak úplně bez problému. Dnes jsem ji vezl vlakem, kolo bylo 70 minu pověšený za přední kolo a najednou mi připadá, že vidlice změkla. Nemám s sebou pumpičku, tak to nemůžu potvrdit přesně, ale pocitově je prostě měkčí než byla celou dobu předtím. Je to možné? Jak? Proč? Co s tím?

      0 0
      • smallbrother  

        70 minut se ti natahovala negativní pružina, nech kolo zase 70 minut stát se samo se to spraví :)

        Pokud ti uchází vzduch tak vyměnit o-kroužky těsnění vzduchový komory, nebo vidlici rozebrat a ty kroužky nalubrikovat (přímo do komory se kape olej, něco jako RedRum od RockShox).

        0 0
        • romachain  

          Já mám na té vidlici celkem čerstvě udělanej servis. Takže těsnění jsou všechny nový, udělaný by to mělo být ok. Kolo teď stojí a bude stát ještě aspoň tři hodiny, tak jsem zvědavej… Samoseopravující kolo zní dobře:-)

          0 0
          • george.js  

            Ahoj, nevíte někdo jak se vymění baterie u el. zamykání vidle lefty?

            0 0
            • kubad  

              sundáš horní matici, zatačíš na vidlici, vnitřek s baterii povyjede, vyměníš,zatlačíš zpět zašroubuješ,

              když se mě ozveš na mejl pošlu ti manuál kde to je popsané

              0 0
              • george.js  

                Poslal jsem ti mail. Je to náročný, nebo se to dá zvládnout? A díky že jsi tak rychle reagoval :-)

                0 0
    • smallbrother  

      Budu si dělat nový samolepky na Lefty, nemáte už někdo ten nápis v křivkách pro Corel? Ať to nemusím celý trasovat.

      Díky.

      0 0
    • smallbrother  

      …tak ještě jedna věc. Nezbyl někomu doma po konverzi Lefty SL (SoloAir) na 29er ten původní 156mm Air Volume Spacer? Já řeším opačný problém, u SoloAir při změně z 80mm na 110mm nestačí vyndat jen ty tři spacery nad patronou ale vyměnit i tenhle díl (viz obrázek).

      Ten pro 29er (203mm) a tři 10mm spacery můžu nabídnout.

      0 0
      • smallbrother  

        …takže je to tohle. Časem se s tím zastavím v nějakým servisu kde dělaj s Lefty. Tak když by někdo měl zájem tak je k dispozici.

        Pasuje to na všechny soloair Lefty (SL, XML, PBR).

        0 0
      • maajkee  

        Těch 110mm je teda maximální zdvih pro tu vidli? Koukal jsem, že Rize potažmo RZ maj Lefty 120mm, to je snížená Lefty max?

        0 0
        • smallbrother  

          To asi ne. Lefty XLR a PBR mají základní zdvihy 100 a 120mm. MAX má 140. Pro delší zdvih každopádně potřebuješ delší ložiskový dráhy, potažmo delší nohy. :)

          0 0
          • maajkee  

            No jasan, takže to je uplně jiná vidle, to jsem chtěl vědět :)

            0 0
    • romachain  

      Chtěl bych poradit se servisem Lefty. Děláte to někdo z Vás? Vymyslel jsem, že i kdybych měl nakoupit nějaký speciální nářadí, tak se vyplatí se ten servis naučit dělat. Akorát nějak postrádám zdroj informací a koneckonců i toho potřebnýho materiálu. S provedeným servisem u XCR jsem byl sice spokojenej, ale každoročně vyhazovat necelý 3000 za něco, co jsem schopen si udělat sám se mi nechce. Považuju se za celkem zkušenýho a zručnýho mechanika, tak si myslím, že bych to mohl zvládat… Dík za jakýkoliv info.

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • kucka7  

      Zdravím ,potřebuju poradit dobrý servis na cannondale.Koupil jsem si novýho scalpela a teď řeším kam ho budu dávat servisovat .Mám ho z krámu 350km daleko tak běžný servis tam nechci vozit.Jsem z východních čech-Hořice v podkr..Realná je i Praha tam se občas octnu.Vím o krámě Bikeclinic ,ale zkušenosti nemám.Díky

      0 0
      • maajkee  

        Běžný servis ti klidně udělám :)

        0 0
        • kucka7  

          Super ,až to bude aktuální tak se ozvu.Díky

          0 0
          • smallbrother  

            Servis Cannondale dělaj dobře i v Jičíně na Lidickým náměstí. Jinak když bys potřeboval nějakou radu ohledně údržby Lefty, tak jsem taky z Hořic. :)

            0 0
            • kucka7  

              Tebe jsem tu nečekal,trošku se známe přes Pospu a Karbana -jsem jejich kolega z práce .Než jsem to kolo koupil tak jsem na tebe scháněl číslo abych pochytil nějaký rozumy,ale nebyli schopní mi ho dodat.Rád se s tebou setkám a dozvím se nějaké zkušenosti.

              0 0
              • smallbrother  

                Okay, dáme nějakou Zvičinu a pobavíme se. Jsem zvědavej cos pořídil. Napiš mi do mailu.

                jp

                0 0
    • smallbrother  

      Neměl byste někdo zájem vyměnit ČERNEJ (SHÁNÍM) Axle Cap za ČERVENEJ (MÁM)?

      Dejte vědět.

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.