• bikebee

    Četl jsem si o záruce u Specialized.

    Po koupi kola je nutné jít na garanční prohlídku, aby nepropadla záruka. Prohlídka je zdarma jen u prodejce kola. Takže třeba u kola koupeného online u prodejce na druhém konci republiky a nechané na servis u nejbližšího autorizovaného servisu se platí.

    Druhá a další prohlídka se už platí standardně a jsou vyžadované každý rok, jinak „doživotní“ záruka na rám zanikne.

    Zeptám se, opravdu si necháváte kolo každý rok servisovat až do smrti kvůli záruce, aby nepropadla? Tzn. platíte tisíce za servis = měsíčně stovky za kolo a nebo na servis kašlete a děláte si ho sami.

    1 0
    • novas752  

      Fakt si myslíš, že doživotní = do konce života majitele? :-)

      A víš, že i při uznání záruky například 7 let starého kola ti dají rám aktuálního modelu = bude tam potřeba spoustu dalších věcí vyměnit a přestavba na nový rám je samozřejmě placená?

      1 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 2
    • Tomcat  

      Doživotní záruka = do konce životnosti té věci . A životnost může byt i 2roky + jeden den,

      měsíc, rok navíc.....

      0 0
    • petyn  

      Já si každý rok zajedu pro razítko do servisu. S klukama se domluvím, že servis nepotřebuji. Podívají se na rám a dají mi razítko. Už 2× mi praskl rám u sedlovky a pokaždé vyměněn do 14 dní za novější model úplně bez problémů. Přeházení na nový rám zcela zdarma. A za razítko samozřejmně nic neplatím. Nechám jim tam slivovicku z vlastní zahrádky :)

      0 0
      • osobne  

        Dávat servisu úplatek, aby nedělal servis? Bych si ale musel připadat, že ze sebe dělám fakt vola.

        2 0
    • JachymP  

      Doživotní u specialized = max. 5 let na prvního majitele.

      Takže tím jsme ti odpověděli a nemusíš se se serviskama dál trápit.

      0 0
      • nooski  

        A s tim mas osobni zkusenost?

        0 0
        • JachymP  

          Řekl mi to autorizovanej prodejce při koupi. Je fakt, že v servisce to explicitně není, v kapitole „nadstandardní záruka na rám“ je jen mlhavá formulace:

          „Výrobce se zaručuje, že po dobu životnosti kola v původní specifikaci opraví, anebo vymění na své náklady rám, pokud se na něm vyskytla závada, jejíž příčinou je výrobní nebo materiálová vada. Životnost kola je závislá na mnoha faktorech (intenzita, způsob a podmínky používání kola, kvalita a pravidelnost servisu, váha jezdce atd.). Doživotní záruka je zde míněna ve smyslu životnosti rámu kola, nikoliv života majitele kola. Tato záruka neznamená, že rám nebo kolo jsou nezničitelné a budou existovat věčně.“

          Tzn. můžou si to rozhodnout jak se jim zlíbí. Evidentně „doživotní“ bude specialized chápat jinak než průměrný uživatel BF ;)

          0 0
      • Mr.Duck  

        Tak to na to asi zapomněli když jsem po 6 letech reklamoval. Specialized doživotní je doživotní pro prvního majitele.

        0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • Tencovozikmin  

      Reklamoval jsem epica 8 let stareho. Byla provedena jen garancka,pri reklamacce doplnena razitka v zarucaku a odeslan jen samotny ram do Holandska. Pak vyjadreni ze je to zpusebene opotrebenim a unavou materialu,ale v ramci dobrych vztahu a vychvaleni se jaci jsou lidumilove,jsem dostal novy ram. Kdyby se na me vysrali uz na prodejne,tak bych ani nepipl,nesplnoval sem zarucni podminky.

      1 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.