• kadlec

    Kluci, potreboval bych radu. Premyslim gravela predelat z mechaniky na GRX815 di2 2×11. Je mi jasny, ze potrebuju paky, presmyk, saltr a baterku, v tom se snad neda udelat chyba. Ale tapu ohledne nejakych propojek, rozbocek, portu apod. Nabijeni bych chtel pres port v riditkach. Paky GRX umoznuji ovladani garmina, pokud jsem to dobre pochopil, k tomu je treba e-tube a ktery?

    Poradite, co vse bych potreboval, diky

    0 0
    • gemini  

      Dělal jsem stejný upgrade. Potřebuješ 4 rozbočku ( junktion B tuším se to nazývá – obvykle umístěnou ke středu ), junktionbox do řídítek a kabeláž příslušné délky ( tuším 6 ks ) + Bluetooth jednotku. Switche na ovládání Garmina jsou na GRX stejně jako u 8070 Ultegry, takže ovládat Garmin můžeš.

      0 0
      • kadlec  

        Tak jsem hledal a pokud tomu dobre rozumim, muzu propojit obe paky mezi sebou a k jedny pripojit EW-RS910 a z ni vest kabelaz k SM-JC41. Ke druhe pace lze pripojit EW-WU111 pro komunikaci s garminem a nebo aktualizovani. Nabijet se bude pres EW-RS910.

        Baterka bude v ramu pod kosikem, kde bude i SM-JC41, ktera propoji kabel od riditek, presmyk, saltr a baterku. A kabelaz dle toho, co namerim. Kabely jsou snad totzny, jen ruzne dlouhy?

        Chapu to dobre, bude to tak funkcni?

        0 0
        • milan.v  

          Baterie se primárně dává do sedlovky.

          Kabely jsou všechny jeden druh, který se liší délkou, jejich správná délka může být ale pro takového nezasvěceného člověka, jako jsi ty, celkem oříšek…


          Asi nejkomplexnější web v problematice Di2, tady 11 rychlostní Di2 a jeho zapojení…

          https://bettershifting.com/…-and-wiring/

          https://bettershifting.com/…do-you-need/

          0 0
          • kadlec  

            Canyon dava baterku pod kosik, do planzetove sedlovky to nejde.Web bettershifting jsem odpo studoval a vzeslo mi z toho to, co pisu vyse. Kabely myslim zmerit dokazu, puvodne mi slo hlavne o ty propojovaci jednotky.. Bohuzel to neni jednoduchy, jako bezdrat od Sramu, ale nechci prijit o presmyk.

            0 0
            • milan.v  

              Hele, nemáš zač… ;o)

              My tu rádi poradíme, když víme…

              0 0
        • Hrabex1  

          Ja to delal tak, ze jsem obe paky pripojil k ew-rs910 a kabely vedl vnitrkem riditek. Jednu paku jsep pak spojil s tim 4 portovym rozbocovacem v ramu. Bezdratovou jednotku muzes dat do riditek, jak pises, nebo treba pod sedlovku.

          U kabelu jen bacha, at nekoupis ty novejsi pro 12s systemy, nejsou kompatibilni.

          0 0
          • Hrabex1  

            …aha, tak pod sedlovku ji davat nebudes, tak muzes treba nekam do ramu

            0 0
    • FOSA  

      Čau, pokud Tě můžu poprosit a není to nic tajného, napiš sem pak prosím celkovou sumu, na kolik taková sranda cca vyjde. Už dlouho přemýšlím o elektrice, já si teda myslel na sram, ale tohle se mi líbí taky, tak jen ať mám nad čím přemýšlet :-D

      Díky!

      0 0
      • Hrabex1  

        jestli pocitas i s novou retezovou sadou, tak pocitej kolem 40.

        0 0
        • kadlec  

          Kliky, kazeta a trmeny zustanou, tak bych se mel vejit do 30.

          0 0
          • Hrabex1  

            Nechci te odrazovat, ale s kotoucovyma brzdama se do 30 nevejdes. Brzdovy paky + prehazka + presmykac a jsi nekde u 25. Do 5000 se za ty zbyvajici „drobnosti“ nevejdes, leda ze bys nekde narazil na nejakou vyjimecnou slevu.

            Treba mne se to povedlo – paky RX815 i se trmeny se mi podarilo sehnat za 8500.

            edit: koukam, ze na bike-discount se ty paky ted daji sehnat za 200+200 E, bez trmenu, ktery nepotrebujes, takze teoreticky by to kolem 30 byt mohlo. pocitej, ze nejspis budes potrebovat i novy slapaci stred, pokud mas pressfit.

            0 0
            • kadlec  

              Paky sezenu bez trmenu, ktery netreba. A proc novy stred? Mam tam Token ninja, tak ho jen rozeberu a vratim

              0 0
      • Singlespeed  

        2×12 Sram mě oproti Shimanu doslova nadchl. Nic neřešíš, pověsíš na kolo, nikde žádný kabel, baterie, rozbočka ani junktionbox, prostě vůbec nic, spáruješ přes aplikaci a jedeš. Montovat Shimano je proti tomu naprosto kolosální voser :-) .

        6 1
        • Hrabex1  

          voser to je, ale staci ho udelat jednou a pak uz jen jezdit.

          2 0
          • Singlespeed  

            Trošku se děsím, až odejde baterie v rámu. To bude zase boj s hady stejně jako při nedávné výměně řídítek :-) .

            0 0
            • kubad  

              trošku se děsím tam tu baterku vůbec dostat přes díru ve středu – ale pokud s tím výrobce počítá OK

              pokud je v sedlovce tak je to vcelku jednoduché

              0 0
              • DDDD  

                Tak to snad ani jinak než bez přípravy výrobcem nejde ne :)

                0 0
                • Hrabex1  

                  musi tam bejt dira… podle me to bude jen na ramech s nekulatou sedlovou trubkou

                  0 0
                • kubad  

                  záleží na typu středu, a prostoru , ta baterka je trochu delší a musíš se s ní vytočit

                  0 0
                  • kadlec  

                    U Canyonu je dira pod stredem, takze se nevytacis a jen ji zasunes.

                    0 0
                    • kubad  

                      jj tos psal už nahoře, řídítka mají přípravu na Di2?

                      0 0
                      • kadlec  

                        Jiste to nevim, ale delaji to kolo i na DI2, tak cekam, ze jo.

                        0 0
                        • kubad  

                          musí v nich být díry na vnitřní vedení, jinak buď budeš vrtat, nebo smůla, tu jednodtku EW-RS910 nepřipojíš, lze to řeit externí Shimano SM-EW90-B, ale to není tak hezké, zase netaháš peklo řídítkama :D

                          0 0
                          • kadlec  

                            No uvidim, ocekavam, ze nedelaji stejny riditka s dirama a bez dir.

                            0 0
                            • kadlec  

                              Tak mi to nedalo a sel jsem kouknout a diry na konci oblouku jsou.

                              0 0
                              • Hrabex1  

                                Treba ja mel diru jen na pravym oblouku, nechapu proc to tak Ritchey dela. Vrtacka to jistila.

                                0 0
        • kadlec  

          Ne, ze by se mi 2×12 nelibila, ale uz bych musel menit vse vcetne pohonu a orechu a mam dve sady kol. A cenu bych si uz neobhajil, uz takhle to je tezky, kdyz to nepotrebuju :)

          Ale bezdrat by byl jednodussi, daval jsem to na mtb a byl to fofr, tady je to vic voser, ale kabely vickrat tahat nebudu. Navic stale nemam uplne duveru k brzdam od sramu, ale mozna neopravnenou.

          0 0
          • macomb  

            Není potřeba vše, já jezdím na silnici Shimano kazetu 11–32 s Force AXS 2*12 a řadí to naprosto bez problému. Teď dokonce i Shimano kotouče (když jsem zlikvidoval sram kotouče v horách a potřeboval rychlou náhradu). Přecházel jsem z mechanické 105.

            0 0
            • kadlec  

              Je fakt, ze na mtb mam hazku a razeni AXS a zbytek shimano a facha to paradne.

              0 0
    • peter934  

      Ahojte. Mam grx di2 11s a junction box v riadidlach. Ako skontrolujem stav baterie? podla navodou mam tuknut do radenia pre prehadzovacku ale nic sa pri tom nedeje. ked podrzim chvilku dlhsie radenie, tak akurat zacne nieco tukat v prehadzovacke a zasvieti +/- ikonka a zablika rezim radenia.

      0 0
    • peter934  

      Videa poznam.

      Ked iba kliknem do packy, tak nic. Az ked ju chvilku podrzim tak preblikne +/- dioda a za nou bliknu obidve, tzn manual mod. Ikonka baterie nic.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.