Mám problém s prehrievaním na Elixíroch a chcem ho riešiť väčším priemerom a týmito kotúčmi. Má s nimi niekto skúsenosť?
Neviem si celkom predstaviť ako poriešili páni v Japonsku rôznu rozťažnosť hliníku a oceli…
Mám problém s prehrievaním na Elixíroch a chcem ho riešiť väčším priemerom a týmito kotúčmi. Má s nimi niekto skúsenosť?
Neviem si celkom predstaviť ako poriešili páni v Japonsku rôznu rozťažnosť hliníku a oceli…
Radši zkus jiné obložení, např. Superstar. Vyjde to levněji a kladný výsledek je pravděpodobný
Problém různé roztažnosti vyřešili pánové u Hope plovoucím středem. Pokud máš problém s přehříváním, volil bych větší kotouč.
jenže Hope nemají sendvičovou konstrukci, podle mě se Forx ptá právě na nové Shimano kotouče. Tedy hliníkový unašeč, hliníkové jádro a na tom z každé strany ocelová vrstva…
Presne tak, ide mi o Shimano kotúče.
Špatně jsem pochopil.
větší kotouč…a je to :)
…ja som vedel, že už sem nemá význam písať, ( v mojom prvotnom príspevku som uviedol, že to chcem riešit väčším kotúčom, napriek tomu mi sem štyria ľudia písali, že to mám riešiť väčším kotúčom…)Len som myslel, že mi niekto napíše niečo v zmysle „mám tie kotuče, sú OK“ alebo, „nekupuj to mám ich a sú na prd“.
Je to tu fakt o hovne, žiaľ, veci sa zmenili. Kedysi v 2002om, keď toto fõrum začínalo, to bolo inak, ale teraz…
0 bodov.
. . . vyměň ty desky
mi čo píšeš, som ťa nepochopil, či ani ty… ?
Promiň, chtěl jsem ti ušetřit peníze, ale ty zjevně chceš za každou cenu ty kotouče, tak si je kup. Omlouvám se.
si robíš prdel? Akože dík, ale hadam na nových „deskách“ nie je čo meniť… a okrem toho, pri všetkej uprimnosti, si myslím, že sa v základných veciach vyznám, takže dík za radu …
Divil by ses, jaký rozdíl může při přehřívání udělat výměna desek za jinou značku. Osobně by to byl taky můj postup, nejdřív výměna desek (třeba za kevlarové Superstary) a až potom výměna kotoučů za jiné.
sorry, nemyslel som to zle!
Na nových? Možná jsi měl nechat ty brzdy chvíli zajet…
Ne každej tu radí hovadiny a než tu začneš nadávat, tak třetí bod desatera Tě upozorňuje, že máš použít hledání v historii… Takže si nejdřív zameť před vlastním prahem.
… a pan má nastudováno desetero…
Tvoja reakcia by bola vítaná, keby bola k veci. Takto si ťa evidujem ako znalce „desetero“. Takže, ak budem mať ohľadne tejto problematiky dilemu, určite ťa oslovím.
V tom vlákně uživatelé jasně píšou, že jsou spokojený, čili je tam víc než jasná odpoveď na to na co ses ptal, takže moje reakce a odkaz na vlákno je k věci…
Když budeš zase potřebovat něco najít v historii, tak mi klidně napiš, já s tim problém nemam.
…tebe zabudli napisať do „desetero“ jedenásty bod: „Nebuď vymudrovaný, ak sa niekto na niečo pýta a ty si myslíš, že vieš odpoveď“…
Každopádne, na jedoduchú otázku, na takto špecializovanom fóre, som sa nedozveel odpoveď a to je smutné.
Miesto toho sa tu doprávam s nejakým znalcom „desetero“…
Nebyť tých pár Fernetov ani sa nepoznáme, ak vieš čo tým myslím… čus.
No moje odpoveď, která je momentálně úplně dole a kterou sem napsal dřív, než si začal mluvit o hovnech ti nejspíš taky neni dost dobrá. S těma Fernetama nevim co myslíš, já nepiju a poznat bych Tě asi ani nechtěl, když čtu co tu píšeš…
Jinak si nejsem jistej, kdo je tady víc vymudrovaný… „*pri všetkej uprimnosti, si myslím, že sa v základných veciach vyznám, takže dík za radu…*“
Ty kotouče si kup, špatný nejsou. Ale kombinovat kotouče od jednoho výrobce s brzdou jinýho výrobce občas taky neni dobrý. Navíc si neuvedl jakej chceš průměr, jelikož Shimano dělá 180mm a Avid 183mm, takže v tomhle rozměru třeba můžeš mít problém. Ale to je základní věc, čili to určitě víš.
Jak to tady tak čtu tak ty jsi pořadnej potižista hledas problem tam kde neni.
+1
Z laického pohľadu. Bimetalický pásik z jednej a z druhej strany. A keď že sa ohýbajú navzájom opačným smerom, tak výsledné ohnutie je blízke nule :-D
Ale pnuti tam musi byt hodne slusny.
Pravda, ale určite vedia čo robia. Aj keď u Shimana som si nie celkom istý :-D
Zahlid jsem nejakej test, kde se jim ty kotouce nejak rozpadly. Tak nevim, uz z principu to ve me nebudi duveru.
Z každé strany je jiná tloušťka, aspoň se to jednu dobu takto prezentovalo.
Stejně nezbývá než souhlasit s Lukášem :D
Ashima 4ever! :)
jinak ve vlákně slepé uličky vývoje někdo tyhle kotouče popisoval z vlastní zkušenosti a ikdyž se při větším brždění zahřejou a začnou vlivem různý roztažnostu škrtat, tak se zase rychle srovnaj. Stejně tomu tak bylo u starší verze hliníkový unašeč/ocelový kotuč. Srovnalo se to během 10ti vteřin a přestalo to škrtat…
Co sem měl možnost vyzkoušet XTR brzdy s chladičem na destičkách a těmahle kotoučema, tak teda klobouk dolů, brzdilo to parádně…
Přesně jak píšeš výše ,nebudo znova psát že je mám druhým rokem a s mojí váhou jsem opravdu poznal rozdíl .Nerozpadají se a brzdí to o hodně líp a kotouče se nekroutí.
Vyhralo nakoniec klasické „nesendvičové“ riešenie, s prehrievaním už snáď bude pokoj..
No 203mm vzadu se prehrivat snad nebude…to bych oprvadu čuměl :D
Neni problém! Sem král brzd, upeču všechno :D
No nevim no :D Tak ale to by bylo vyloženě za účelem toho to ******* :D Ale stejně by to zastavilo.. :D
Vono je to stejne hlavne o tom, kdo na tu packu macka. Takze tam kde jeden vystaci se 160mm muze mit jinej problem i s 200mm.
Jinak 200mm dozadu, na normalni kolo, nechapu.
P.S. Ty pulkulaty podlozky tam mas jen na nastaveni adapteru?
Tak zase má ale hřejivý pocit, že na nikoho nedal a vymyslel to uplně sám.
Tak jestli to není DH nechápu průměr kotouče.